Току що радостна новина, мотора е събран и само чака да наливам маслото и да се пали Интересна констатация от майсторчето, оказа се че предния съединител, който съм карал около 30-40 000км е бил с диаметър 200мм , а иначе оригинално се слага с диаметър 215мм, явно някой преди мене си е правил експерименти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Колата запали от раз преди има няма 1 час, айде да си пожелая само безаварийни километри, че колко пари се наляха не ми се смята въобще Педала на съединителя е с една идея по мек от предния и ми направи впечатление, че отделя доста ниско, покарах я има няма 1 км, преди това я оставихме да поработи 15-20 минути на място. Налях масло 15W40 на Лукойл, остана да се замери каква е температурата на антифриза и евентуално да му се досипе концентрат.Стана и малко комично, че бяхме вързали грешно уредите за налягането и температурата на маслото и като запилих колата показа 110 градуса температура и макс скалата за налягането, някъде над 7 бара , после сменихме кабелите и всичко си дойде на място От голфа на жената като слязох и се качих в пунтото си припомних много бързо какво значи твърда возияpunto HGT
Коментар
-
Е чакай много си бърз /ти по принцип си бърз де/, мисля в събота да пътувам до провинцията, тоест някъде около 60-70км, след което да изхвърля маслото и да сипя някаква полусинтетика 10W40 /то цената на полусинтетиката и минералното е горе долу еднаква/ и да карам с него 1000-2000км и след това ще си налея 5W40 на Мотул, просто ми се видя много гъсто това масло 15W40, а и сме зима все пак, да не вземе като паднат температурите да ми замръзне маслото барабар с картераpunto HGT
Коментар
-
Честито за мотора.Покарай с това масло 200-300 км. и нататък си си отговорил сам.Както каза Орлин не си отпускай десния крак много.За разработката не е нужно да караш само на ниски обороти,може да я вкарваш и до 4-5000 въпроса е да ускоряваш бавно и да не я държиш на прекъсвачAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Днес и направих 15км, на 3-та и 4-та скорост до 3000 оборота и връщам газта на моторна спирачка до към 2000 оборота, след това пак рязко газ, но не педала до долу и пак до 3000 оборота, колкото можах градско я покарах на тоя принцип, но гледах повече от 3000 оборота да не дигам. След като налея полусинтетиката ще почна да я ръчкам до към 4000 оборота и пак така на 3-та и 4-та.По последна информация от майсторчето съединителя, който е сложил е LUK, нещо тоя SACHS не му е допаднал Остана по нататък да си и сложа едни свещи такива каквито си ги дават за моя мотор BKR6EKC, защото за иридиеви за момента няма кеш и нещо ми минават идеи да си търся 16" джанти, но нещо по леко като килограмиpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Днес и направих 15км, на 3-та и 4-та скорост до 3000 оборота и връщам газта на моторна спирачка до към 2000 оборота, след това пак рязко газ, но не педала до долу и пак до 3000 оборота, колкото можах градско я покарах на тоя принцип, но гледах повече от 3000 оборота да не дигам. След като налея полусинтетиката ще почна да я ръчкам до към 4000 оборота и пак така на 3-та и 4-та.По последна информация от майсторчето съединителя, който е сложил е LUK, нещо тоя SACHS не му е допаднал Остана по нататък да си и сложа едни свещи такива каквито си ги дават за моя мотор BKR6EKC, защото за иридиеви за момента няма кеш и нещо ми минават идеи да си търся 16" джанти, но нещо по леко като килограмиPower Under Pressure
Коментар
-
Няма да я карам със закрепени километра на 90, ще я карам както описах по горе, на 4-та с ускорение до 3000 оборота и моторна спирачка и това до Самоков, до там са около 70км, там като пристигна ще сменя маслото с 10W40 заено с филтъра. Това упражнение го правя, защото в момента съм с летните гуми, там са ми зимните гуми, отивам сменям гумите и се прибирам в София, тоест общо ми се падат около 140км в двете посоки Другия вариант мислех да мръдна до Перник по магистралата и да се върна в София, след като се прибера в София да сменя маслото, но с тия летни гуми искам да ползвам доброто време за да си сменя зимните, че като натрупа снега ще се озъбя с тия гуми Понеже колега ме пита на ЛС какво точно съм сменил и ремонтирал ще опиша набързо какво се смени и направи последните 2 седмици.- шлайф колянов вал - 1-ви ремонт- сегменти - гьотце- основни, биелни и аксиални лагери - 1-ви ремонт - Глико- челен шлайф глава и гарнитура глава - Виктор Рейнц- комплект съединител - Люк- гарнитури всмукателен колектор, изпускателен и там разни други, които се сменяват при сваляне на глава- смяна ангренажен ремък + ролки Ина, оказа се, че старите имат шум и се наложи и тяхната смяна- смяна и на другия ремък, който минава през алтернатора, 6 пистов се води- отделно се направи пълна промивка на маслени магистрали- масло в скоростната кутия 75W90 Motul 300 - естерната синтетика - 2л.За друго в момента не се сещам.По нататък мисля да сменя и свещите, обмислям и варианта да си махна катализатора, защото предполагам той отдавна е спрял да функционира и само на колонката за горивоpunto HGT
Коментар
-
Първите 160-170км са факт, изхвърлих първото масло заедно с филтъра на около 80км, в момента съм с второто масло, колата се кара до 3000 оборота макс. При смяната на маслото като, че ли маслото си беше същото на цвят, евентуално една идея по тъмно, но пък закъсах с акумулатора . 6 месеца стоя колата без да се пипа и акумулатора на нула, лошото е че го зареждам втори ден и не може да отцепи. Вчера едвам запалих, загрях колата, направих един кръг на квартала, спрях на паркинга, викам сега вече ще запали без проблем ... няма никой, иначе алтернатора зарежда, но явно плача за нов ... май нови 100лв се очертават .Първия ден когато не запалих се събраха комшиите долу и викам идвайте да бутате, ония ме гледат с това малко пунто и викат ... ъъ ми ти сам можеш да го бутнеш я каква е въжка .... аз като кажа, че тая кола е над 1 тон никой не ми вярва .... 4 човека едвам ме отместиха от паркинга ... единия вика - това пунто да не е бронирано бе, баси няма отлепяне голем цирк беше.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар