По мое мнение не вземай Payen (последния ремонт го правих именно заради закупена такава гарнитура -ПЪЛНО ДЪРВО ). Мога да кача снимки на едногодишна такава на не повече от 10 000 км. По добре вземи Victor Reinz или AJUSA. Аз сложих AJUSA и да ти кажа разликата между нея и Payen в качеството на изработка е огромна. Разликата се вижда дори от пръв поглед, да не говорим, че като цена ми легна около 7лв. по-евтино от прехваления Payen.ПП. Колкото до вала първо потърси какви лагери са налични и тогава прецени дали си заслужава да се шлайфа. Ако се наложи да взимаш друг потърси микрометри или шублер мерещ до стотни да го замериш на място и да видиш има ли елипси на шийките или не.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Вала е замерен и са казали, че има елипси, уговорката е да се види за кой ремонт ще дойде и ако не намеря лагери за ремотна на който ще отговаря вала ще се търси друг вал.Аз пък си мислех, че най добрите гарнитури за фиатските мотори са Пайен ?Днес бях в гаража и щракнах няколко снимки с телефона, не са добро качество, но се добива представа, общо взето майсторчето каза, че досега толко чист мотор не бил виждал и че ако не е бил проблема с лагерите и вала тоя мотор е бил само за маслени сегменти, просто само те са износени, всичко друго било без грешка Ето и снимките:punto HGT
Коментар
-
На моя мотор ползвах само Рейнц и съм много доволен.Сегменти взех Гьотце и пушилка имаше 5 минути след първото палене след това изчезна.За около 2000 километра си легнаха както трябва и нямам ядове.За лагери ползвах Глюко,ако е до втори ремонт ще намериш лесно лагери,но ако се наложи за трети ще ти е малко трудно.Моя съвет е,ако се окаже на трети ремонт направо да го сменяш,а относно маслото по-добре вземи някакво 10в40 евтино за разработката.15в40 му е много гъсто(това е лично мнение).Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Ами да,полусинтетика.Иначе щом е разглобен мотора няма да е лошо да изчистиш масления сепаратор.Намира се от долната страна на капака на клапаните,има две болтчета се развиват с шестограм 5мм. и има силикон малко трудно ще го разглобиш,но направи тази манипулация.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:Ами да,полусинтетика.Иначе щом е разглобен мотора няма да е лошо да изчистиш масления сепаратор.Намира се от долната страна на капака на клапаните,има две болтчета се развиват с шестограм 5мм. и има силикон малко трудно ще го разглобиш,но направи тази манипулация.punto HGT
Коментар
-
Малка промяна в чарколяците ще се направи.- Съединител ще се слага sachs, валеото имало някакви китайски, испански и всякакъв друг вид ментета, не мисля да рискувам - сегменти - последно гьотце- гарнитурка - рейнц- лагери - АЕ - макар, че ми казаха, че това си е колбеншмитДа стискам палци до края на седмицата ако стигне майсторчето да палим.Направи ми впечатление като бях в гаража, че има маслени пръскалки на всеки цилиндър на тоя блок, , до сега не бях виждал подобни ... е не съм виждал и чак толко разглобени мотори, но все пак, май турбо моторите се правят с такива или съм в заблуждение ?punto HGT
Коментар
-
Не говоря за електромагнитния клапан,това се намира като погледнеш мотора от дясната горна страна на капака.Иначе добри сегменти и части си избрал освен лагерите.Не споря добри са,но както казаха колегите АЕ е на Федерал могул,а глюко също са от тази група.Демек като вземеш АЕ вътре е Глюко,а цената за АЕ е по-висока.Не виждам много от снимките,но хонинга как е?За пръскалките,да нормално е,не само на турбо колите се слага.Зацепете ремъка както трябва с пети,съвета ми е да не го зацепвате по белези,а с часовник.Ако имаш някакви въпроси относно ремонта и други подробности пиши на лични да ти дам повече информация,този мотор ми е доста познат.За информация цените на Глюко за биелни лагери е около 40-45лв.,а основни около 65лв.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Ще се зацепва както си пише по книгите с пети и часовник Хонинга уж е добре, но ако не е ще се направи от тука следва и другото питане - whitepowеr, подсказа една добавка на тефлонова основа SX6000 на QMI http://www.qmisx6000.com/ , тоест след разработката се слага и всичко в мотора става идеално гладко след като се отложи тефлона, намалява триенето до 80%, но идеята на хонинга нали е да се задържат "капчици" масло по стените на цилиндъра за да не остане никога сухо цилиндър-сегмент, какво ще стане ако повърхността стане идеално гладка от тефлона и реално тези капчици от масло вече не се задържат по цилиндъра, тоест масления филм вече го няма ?? ще се износи по бързо двигателя или пък точно обратното както казват за добавката - ще му удължи живота в пъти ??punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар