Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    [quote="_power_"]
    dcs написа:
    Здравейте на всички Някои,може ли да ми каже цената на вариатор,втора употреба за нашите двигатели ,колко вървят приблизително.
    На нов цената няма да ти хареса..Ферариста е твоя човек ( реновира ги ) че и с гаранция :D[/quВъпроса е ,че имам двигател за продаване на части,но не съм ориентиран цената на вариатор на старо каква е.Колега от форума,проявява интерес.И за това исках да се ориентирам в цената.Ще съм много благодарен ако ме светне някои,по този въпрос.

    Коментар


      Някой колега от София да иска да ме повози след 10тина дни на такова Пунто, че имам идеи в главата :D
      Fiat Punto MK2 Sporting
      Fiat Punto MK2 HGT

      Коментар


        re

        Тая тема много умря, да взема да я повдигна малко:Uploaded with ImageShack.us4 дена се борих с имобалайзера, но най накрая го направих, имаме маслен радиатор, скорости и съединител, сега правим полуоски,
        Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

        Коментар


          Тоя звяр в МК2 ли го навря Браво, май ще видим първото пунто МК2 2,0 16V турбо в БГ.Разкажи ако имаш време кое и как, предполагам и цялото табло се сменя барабар с цялата инсталация на новия двигател.Безаварийна работа желая и после пари само за гуми
          punto HGT

          Коментар


            Мотора е сложен почти на оригиналните си тампони. Инсталацията е лесна, най-много зор ми даде да изолирам имобайлзера от вътрешната инсталация на донора, иначе за таблото ще ползвам част от моторната инсталация от 1.2-то за да ми работи води, оборотомера и бензиномера и каквото още мога да подкарам. мисля първо да подкарам на предно все пак има и шпер, аз другата зима взех да си събирам чаркове за интеграле схема
            Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

            Коментар


              Евала за ентусиазма колега,ще следя темата с интерес.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                тема няма да права, само тука от време на време ще се споделям с пунто маниаците
                Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                Коментар


                  ето и моето ХГТ в почти завършен вид,скоро ще кача и снимки в цялата му прелест :Д
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    Привет на колегите с бързите пунтовци След близо 5-6 месеца от както мойта си глътна лагерите днес ще се сваля целия мотор барабар със скоростите и се започва Едно питане ме гложди от доста време, но като не намирам отговор си питам - маслото в скоростната кутия от Аутодатата го дават 75W90 Semi-synthetic, ще има ли проблем ако налея естерната синтетика на Мотул - MOTUL Gear 300 75W-90, API GL4 и GL5 / MIL-L-2105DКажете и какво минерално масло да си взема за първите 2000км за разработка на мотора, пък после ще му сипвам Motul 8100 X-cess 5W-40
                    punto HGT

                    Коментар


                      Няма проблеми със естерните синтетики Няма да се оплачат лагерите 100% :D, а за разработка 15-40 е добре
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        дърти мада фака :Д.. скоро и с прагове,но чакат ли чакат боя
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          Едно техническо питане:- ако коляновия вал, който е даден за шлайф се окаже, че излезе за 2-ри или 3-ти ремонт има ли смисъл да се шлайфа или директно да си търся друг вал, или по точно зададен въпроса - на колко ремонта държи вала, все пак не мисля да я карам пенсионерската колата до 2000 оборота ами и то време на време да разчешвам крастата до 7000 оборота както си трябва
                          punto HGT

                          Коментар


                            Здрасти колега. На Ланчията ми вала заради драскотина на една от шийките на биелите отиде на трети ремонт , а основните поради елипса на първи . Намирането на лагери за трети ремонт е доста трудно и цената им е минимум по 2 и нагоре спрямо нормалните и тези на първи ,което си е финансво нецелесъобразно. Вала за съжаление не изкара много , но не мога да коментирам шлайфа защото "майсторчето" в сервиза му беше обърнало петата на централния основен лагер обратно и ... - няма да изпадам в подробности какво видях като разглобих двигателя и вече си правя всичко сам.ОТ СКРОМНИЯ МИ ОПИТ- 5 ПОТРОШЕНИ ДВИГАТЕЛЯ И ЕДНА КАМАРА ХВЪРЛЕНИ НА ВЯТЪРА ПАРИ, НЕКАДЪРНИ МАЙСТОРИ И КАКВО ЛИ ОЩЕ НЕ СМЕЯ ДА ТВЪРДЯ ,ЧЕ Е ПО ДОБРЕ ДА СИ ПОТЪРСИШ ВАЛ ИЗЛИЗАЩ НАЙ- МНОГО НА ПЪРВИ РЕМОНТ,ЗАЩОТО КАТО СЕБЕСТОЙНОСТ, РАЗХОДИ ЗА ШЛАЙФАНЕ И ЛАГЕРИ ЩЕ ТИ ЛЕГНЕ ДА НЕ КАЗВАМ ПО-ТЪНКО, НО НА СЪЩАТА ЦЕНА, А И ЩЕ ИМА И РЕСУРС ДОКАТО ТОЗИ ОТ 3 РЕМОНТ ГО Е ИЗЧЕРПАЛ.

                            Коментар


                              принципно няма проблем да е 2ри или на 3-ти ремонт, стига да е направено както трябва и да ли ще намериш лагери, и няма значение на кой ремонт си, че да си караш колата бавно, лично съм виждал коли на 2-ремонт по 500-600 коня, така че не е проблем, вярно е че винаги е по добре да е стандартен, но знаеш ли какъв вал ще вземеш и да ли и той няма нужда от шлайф.
                              Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                              Коментар


                                Благодаря за коментарите, утре дано има новини на кой ремонт ще излезе и ще се търсят лагери, ако не намеря лагери явно ще отивам на друг вал, то друг вариант няма, но и при мен има надрано на един от биелните, а основните след замерване се е оказало, че имат елипса, иначе първоначалния замисъл беше да се шлайфа само на биелните докато излезе драскотината.Дано утре новините са добри и да почва да се събира мотора.После ще взимам 15W40 минерално за разработка до първите 50км, след това пак същото до 1000-2000км и после ще си няливам синтетиката.Лагери ще се взимат АЕ - основни и биелни, сегменти най вероятно колбеншмит, че гьотце разбрах, че били по твърдички, предполагам с тях докато улегнат ще има големи пушилки. По принцип на голфа на жената сложихме колбеншмит като се прави и нейния мотор и до сега 5000км маслото не е мръднало.Съединител Валео, гарнитура на главата Пайен и масълце на Мотул в скоростите, за сега това ще е
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X