didich написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
rotdot
-
Най вероятно пунтото ще се замрази докато дойдат финанси, защото няма от къде да извадя минимум 1000лв кеш, ще оправям на жената голфа, а пунтото леко по леко ще се взимат части и като събера всичко ще се прави и то .... баси каръка от две коли и двете за ремонт, нема такава каръщина.rotdot, така е трябва да се спазват правилата, но всеки си пати от грешките, не случайно писах, че Мотула 8100, който мислех да сипвам след ремонта отговаря и има одобрение от фиат, тоест мога да го сипя в мотора си, ако имаш впредвид друго подобно по добро масло от това ще съм благодарен да споделишpunto HGT
Коментар
-
rotdot
didich написа:Най вероятно пунтото ще се замрази докато дойдат финанси, защото няма от къде да извадя минимум 1000лв кеш, ще оправям на жената голфа, а пунтото леко по леко ще се взимат части и като събера всичко ще се прави и то .... баси каръка от две коли и двете за ремонт, нема такава каръщина.rotdot, така е трябва да се спазват правилата, но всеки си пати от грешките, не случайно писах, че Мотула 8100, който мислех да сипвам след ремонта отговаря и има одобрение от фиат, тоест мога да го сипя в мотора си, ако имаш впредвид друго подобно по добро масло от това ще съм благодарен да споделиш
Коментар
-
WhitePower написа:са като за начало ще слагаш ли нови сегменти за ти кажа някой малки подробностти от кухнятаpunto HGT
Коментар
-
е значи нема какво да мислиш с какво масло да започнеш започваш с най обикновено минерално масло от 25 лева , това първото най добре да замине след не повече от 500км след това пак с чисто минерално и така още 2000 км Като преди това прочети http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htmпри тебе лисва само шлайфа на блока и нови бутала така че поне за 2-3000 км забравяш за пълни и полусинтетикиPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:е значи нема какво да мислиш с какво масло да започнеш започваш с най обикновено минерално масло от 25 лева , това първото най добре да замине след не повече от 500км след това пак с чисто минерално и така още 2000 км Като преди това прочети http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htmпри тебе лисва само шлайфа на блока и нови бутала така че поне за 2-3000 км забравяш за пълни и полусинтетикиpunto HGT
Коментар
-
Здравейте,да не отварям нова тема да попитам тук.Ще слагаме на колегата на Пунтото(ХГТ) права тръба от колекторите до отзад.На мястото на катализатора ще се слага резонатор,а последното гърне ще е правопоточно.Може ли да ми кажете горе долу с какъв диаметър тръби да слагаме за да не се преотпуши мотора,на 60мм. дали е много?Благодаря предварително.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:Здравейте,да не отварям нова тема да попитам тук.Ще слагаме на колегата на Пунтото(ХГТ) права тръба от колекторите до отзад.На мястото на катализатора ще се слага резонатор,а последното гърне ще е правопоточно.Може ли да ми кажете горе долу с какъв диаметър тръби да слагаме за да не се преотпуши мотора,на 60мм. дали е много?Благодаря предварително.punto HGT
Коментар
-
ivailo rachev написа:Дидич никакви доработки не са правени освен едни иридиеви свещи,това е.Колега Риот ако не те притеснява ще съм много благодарен да видиш какъв е диаметъра на Суперспринт-аpunto HGT
Коментар
-
Снимки ще пуснем,той не е много по форумите,но аз го замествам от негово име Иначе за иридиевите свещи той каза,че усетил разлика,сега малко по-бързо си напълвала обортомера.Иначе аз си бях сложил такива свещи на Бравото и с тях работи една идея по-тихо и в ниските обороти малко по-добре тръгваше,но недей да очакваш чудеса.За газ малко съм против,понеже иридиевата свещ е доста претенциозна от към смеси и въпреки,че си с ГИ за мен това не е оферта(лично мнение).Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар