didich написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
rotdot
-
Най вероятно пунтото ще се замрази докато дойдат финанси, защото няма от къде да извадя минимум 1000лв кеш, ще оправям на жената голфа, а пунтото леко по леко ще се взимат части и като събера всичко ще се прави и то .... баси каръка от две коли и двете за ремонт, нема такава каръщина.rotdot, така е трябва да се спазват правилата, но всеки си пати от грешките, не случайно писах, че Мотула 8100, който мислех да сипвам след ремонта отговаря и има одобрение от фиат, тоест мога да го сипя в мотора си, ако имаш впредвид друго подобно по добро масло от това ще съм благодарен да споделишpunto HGT
Коментар
-
rotdot
didich написа:Най вероятно пунтото ще се замрази докато дойдат финанси, защото няма от къде да извадя минимум 1000лв кеш, ще оправям на жената голфа, а пунтото леко по леко ще се взимат части и като събера всичко ще се прави и то .... баси каръка от две коли и двете за ремонт, нема такава каръщина.rotdot, така е трябва да се спазват правилата, но всеки си пати от грешките, не случайно писах, че Мотула 8100, който мислех да сипвам след ремонта отговаря и има одобрение от фиат, тоест мога да го сипя в мотора си, ако имаш впредвид друго подобно по добро масло от това ще съм благодарен да споделиш
Коментар
-
WhitePower написа:са като за начало ще слагаш ли нови сегменти за ти кажа някой малки подробностти от кухнятаТова, което ще се прави като посъбера някой лев, тъй и тъй мотора ще се сваля на цяло до колкото разбрах, защото ще се продухват маслените магистрали на блока, че не е ясно до къде са стигнали стружките от лагерите, ще се мерят цилиндрите, отделно след шлайф на вала ще се продухват и неговите отвори където се мажат лагерите, че и там сигурно има стружки.1. комплект съединител - за марка вече знам, задължително Валео
2. Скоростите ще се отварят за да се видят синхронизаторите, дано не излезе някое орубено зъбно колело, че какъвто съм карък може и там да давам пари
, най вероятно ще и взема 2л от естерната синтетика Мотул 300 75W90.3. Основни и биелни лагери - разбрах, че на АЕ са добри, ако има нещо по добро казвай да го имам предвид.4. На главата пак ще се прави челен шлайф, язък, че преди 4000км се даваха пари по нея сега пак, най вероятно пак нова гарнитура Пайен. Болтовете на главата мисля да си ползвам оригиналните, защото чух че продават много менте болтове и било по добре да си остана с оригиналните. Тука мисля така и така се прави направо и нови гумички.5. Сегменти - гледах че има АЕ, като гледам са най скъпи, ако има нещо по добро целия съм в слух, гледам има и на Гьотце, но те за голф бяха май по добри, за фиат незнам какви се препоръчват /тука ще чакам да извадиш някой жокер от кухнята както каза по-горе
/6. Коленовия вал ще се дава на шлайф надявам се това да му е първи ремонт /чух че на фиат могло до 3-ти ремонт, незнам предполагам някой ще каже/, преди шлайфа ще се замери дано да е ОК, че ако тръгна да търся втора употреба ще стане кофти.7. Маслената помпа ще се отвори да видим от стружките дали не е тръгнала и тя, надявам се поне тя да е здрава и да мина без купуването на нова.8. Маслото за мотора ще е Мотул 8100 5W40, пък като мине някой и друг километър и според каква пара се задели може да я поглезя с едно естерно Motul Sport 5W50, предполагам, че като няма нищо описано като одобрение от фиат няма да има проблем /тука колегата rotdot ще се радвам пак да се включи, той е по компетентен относно маслата, че аз съм гола вода/Незнам дали пропускам нещо, но ако съм изтървал ще се радвам да допълните за качествени марки части, които да сложа на колата за да мога поне едни 200 000км при правилно и навременно обслужване да не ми дава проблеми
...и като драсна чертата само за чаркове сигурно едни 1000лв не ми мърдат
Поздрави.
punto HGT
Коментар
-
е значи нема какво да мислиш с какво масло да започнеш започваш с най обикновено минерално масло от 25 лева , това първото най добре да замине след не повече от 500км след това пак с чисто минерално и така още 2000 км Като преди това прочети http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htmпри тебе лисва само шлайфа на блока и нови бутала така че поне за 2-3000 км забравяш за пълни и полусинтетикиPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:е значи нема какво да мислиш с какво масло да започнеш започваш с най обикновено минерално масло от 25 лева , това първото най добре да замине след не повече от 500км след това пак с чисто минерално и така още 2000 км Като преди това прочети http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htmпри тебе лисва само шлайфа на блока и нови бутала така че поне за 2-3000 км забравяш за пълни и полусинтетики/
punto HGT
Коментар
-
Здравейте,да не отварям нова тема да попитам тук.Ще слагаме на колегата на Пунтото(ХГТ) права тръба от колекторите до отзад.На мястото на катализатора ще се слага резонатор,а последното гърне ще е правопоточно.Може ли да ми кажете горе долу с какъв диаметър тръби да слагаме за да не се преотпуши мотора,на 60мм. дали е много?Благодаря предварително.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:Здравейте,да не отварям нова тема да попитам тук.Ще слагаме на колегата на Пунтото(ХГТ) права тръба от колекторите до отзад.На мястото на катализатора ще се слага резонатор,а последното гърне ще е правопоточно.Може ли да ми кажете горе долу с какъв диаметър тръби да слагаме за да не се преотпуши мотора,на 60мм. дали е много?Благодаря предварително.punto HGT
Коментар
-
ivailo rachev написа:Дидич никакви доработки не са правени освен едни иридиеви свещи,това е.Колега Риот ако не те притеснява ще съм много благодарен да видиш какъв е диаметъра на Суперспринт-аСнимки пуснете да го видиме това пунто на колегата ти
punto HGT
Коментар
-
Снимки ще пуснем,той не е много по форумите,но аз го замествам от негово имеИначе за иридиевите свещи той каза,че усетил разлика,сега малко по-бързо си напълвала обортомера.Иначе аз си бях сложил такива свещи на Бравото и с тях работи една идея по-тихо и в ниските обороти малко по-добре тръгваше,но недей да очакваш чудеса.За газ малко съм против,понеже иридиевата свещ е доста претенциозна от към смеси и въпреки,че си с ГИ за мен това не е оферта(лично мнение).
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар