Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    WhitePower написа:
    RASTIL написа:
    WhitePower написа:
    тва с иридиевите свещи не го разбирам , аз на пунтото карам с свещи за 5,60 стотинки едната
    Лъжеш! Ако не лъжеш - грешиш Ако искаш прочети ми подписа
    BCPR7ET точно толкова ми струват свещите истествани в продължение на 8 години а дали съм в герешка , смятам че не съм при положение че не виждам никаква разлика от иридиева до медна свещ във вървенето тези студени свещи палят и на -20
    Висок буст, респективно високо налягане в горивната камера, нормални /медни/ свещи от по 5, 60...... обърках се Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    Коментар


      RASTIL написа:
      WhitePower написа:
      RASTIL написа:
      WhitePower написа:
      тва с иридиевите свещи не го разбирам , аз на пунтото карам с свещи за 5,60 стотинки едната
      Лъжеш! Ако не лъжеш - грешиш Ако искаш прочети ми подписа
      BCPR7ET точно толкова ми струват свещите истествани в продължение на 8 години а дали съм в герешка , смятам че не съм при положение че не виждам никаква разлика от иридиева до медна свещ във вървенето тези студени свещи палят и на -20
      Висок буст, респективно високо налягане в горивната камера, нормални /медни/ свещи от по 5, 60...... обърках се Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
      има едно нещо наречено теория , и другото се казва практика имам 3 случая на пукнати денсо иридиум свещи и 3 на медните , не говоря за мойта кола :0 най важното е да има хубави кабели и бубина съответно не си мислете че съм открил топлата вода аз , първо съм по прочел някъде че това е идеалната свещт за тази кола и после съм тесвал и аз
      Power Under Pressure

      Коментар


        Колата днес я издърпахме до сервиза, утре живи и здрави ще се разглобява, за съжаление аз съм на бачкане и няма да присъствам, но ще разбера по късно какво е положението с мотора.Мисля на първо време след ремонта да и сипя MOTUL 8100 X-cess 5W40 - има одобрение за фиат, пък и дават, че става и за коли, които се карат на газ./интересно намерих из нета, че има и MOTUL 8100 X-cess 5W40, което е със стандарт API SL/CF http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?f=5&t=12797, в което пък не се споменава за никакво одобрение от фиат, но има и MOTUL 8100 X-cess 5W40, който продава колегата Бисер, то е със стандарт API SМ/CF и има одобрение от фиат, явно ще взимам това второто, но защо са под едно и също име /За скоростите се замислям дали да не сложа от това - Motul GEAR 300 75W90 - естерна синтетика, аутодатата казва, че маслото за скоростите трябва да е 75W90 - полусинтетика, предполагам, че с тая пълна синтетика няма да има проблем със скоростите както и с блокажа /системата против превъртане на гумите/, някой ако има впечатления от нея ще се радвам да сподели, ако пък не е подходящо да си взимам полусинтетика Поздрави.
        punto HGT

        Коментар


          Защо избягваш предписаното ( селения, тутела) ?
          Sedicivalvole (Racing Rosso)now
          GTV 2.0 (612 A)now
          E60 530D now.. hate it big time :D
          Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
          Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

          Коментар


            didich написа:
            Колата днес я издърпахме до сервиза, утре живи и здрави ще се разглобява, за съжаление аз съм на бачкане и няма да присъствам, но ще разбера по късно какво е положението с мотора.Мисля на първо време след ремонта да и сипя MOTUL 8100 X-cess 5W40 - има одобрение за фиат, пък и дават, че става и за коли, които се карат на газ./интересно намерих из нета, че има и MOTUL 8100 X-cess 5W40, което е със стандарт API SL/CF http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?f=5&t=12797, в което пък не се споменава за никакво одобрение от фиат, но има и MOTUL 8100 X-cess 5W40, който продава колегата Бисер, то е със стандарт API SМ/CF и има одобрение от фиат, явно ще взимам това второто, но защо са под едно и също име /За скоростите се замислям дали да не сложа от това - Motul GEAR 300 75W90 - естерна синтетика, аутодатата казва, че маслото за скоростите трябва да е 75W90 - полусинтетика, предполагам, че с тая пълна синтетика няма да има проблем със скоростите както и с блокажа /системата против превъртане на гумите/, някой ако има впечатления от нея ще се радвам да сподели, ако пък не е подходящо да си взимам полусинтетика Поздрави.
            MOTUL 8100 X-cess 5W40 е чудесно масло, още повече ако е оригинално. Най-вече се опитай да намериш оригинални консумативи, доколкото това е възможно. Имай предвид, че по показатели MOTUL 8100 X-cess 5W40 е същото като Селениа К. Аз лично бих избрал селенията. Може да пробваш и с Мобил 5W50, имат си официален вносител, който създава впечатление на сериозен. Гледам им вече реклами и на Енеос, има там едно шантаво 0W50, та така. Много ми е чудно що в Германия маслата са почти двойно по-евтини, говоря за Мотул и Мобил...

            Коментар


              С тия масла е голяма каша и човек така се омотава, че не е истина, в VW форума на един от хората, които предлагат масла зададох следния въпрос:1. CASTROL EDGE SPORT 10W60 - по различните сайтове го дават с различни спецификации, веднъж API SM/CF, на други API SL/CF.2. CASTROL 10W60 EDGE FST - 5 литра - това е от Вашия сайт http://bparts-bg.com/product/109/10w...t-5-litra.html със спецификация API SN/CF/предполагам това е най новия стандарт след SM/3. Castrol EDGE Formula 10W-60 - това е маслото от първата страница от Вашата тема, където се цитира със спецификация API SL/CF, ето темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=158576 ...... и все още не съм получил отговор аджеба тоя Кастрол колко вариации има или тия вариации са само при нас и става дума за един вид масло, защото първоначално си мислех да и взимам рейсингово масло, но все повече отивам на вариант, в който на самото масло пише, че е одобрено от фиат, но пък селения не ми се взима, излиза доста по дебело. Тука с мотула същата работа, забелязах, че са 2 варианта, както писах в горния пост, единия отговаря на API SL/CF, а другия, който има одобрение на фиат е API SМ/CF, но пък надписа в/у бутилките е един и същ "MOTUL 8100 X-cess 5W40" , не ми се влиза в размисли, кое какво е, менте ли е, не е ли, но ако има някой който да даде обоснован отговор каква е тая чудесия с тия масло ще съм много благодарен ..дано Бисер се включи и разясни ако е наясно за какво иде реч, че аз така се омотах, че се чудя вече какво масло да си купя
              punto HGT

              Коментар


                Препоръчвам ти да си сложиш оригинално масло тутела в кутията, после за да нямаш проблеми зимата с превключването на скорости зимата, и системата за превъртана гуми няма общо с кутията, тя вързана с електронна газ на колата, когата абс-модула види, че превъртата гумите затваря дросела.
                Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                Коментар


                  понеже съм невеж в маслата и теорията ми е малко суха , та предпочитам да бъда практик Няма нито едно италянско масло дето да е стока ( после не се чудете що ви се чупят моторите )като се започне от тутела било то 10/60 през селения голд - няма такъв шмиргел , после селяния 20к та до рейсинга както знаете мойте двигатели са малко понатегнати та гледам маслото да е хубаво и за сега най добре се чувстват с естерен мотул или с кастрол 10/60 който е по компромисен
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    WhitePower написа:
                    понеже съм невеж в маслата и теорията ми е малко суха , та предпочитам да бъда практик
                    Аз лични сложих и на алфата (2.0тс) и на фиата (2.0 16вт) Кастрол 10в60 едж... По уред на фиата - с масло селения голд -0.7 бара на загрял мотор, с 10в60 кастрол държи 1.2 бара....
                    FIAT Coupe 16VT

                    Коментар


                      Е голд-а е лайно спор тук няма!
                      Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                      GTV 2.0 (612 A)now
                      E60 530D now.. hate it big time :D
                      Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                      Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                      Коментар


                        за мотора ясно кастрол 10w60. Пробвал съм на моята кутия и на други, с други масла кастрол, мотул, зимата е много трудно превключването и леко шумът докато загрее маслото, и според мен най добре работи със тутела. п.с. говоря само за пунто мк2.
                        Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                        Коментар


                          didich написа:
                          Тука с мотула същата работа, забелязах, че са 2 варианта, както писах в горния пост, единия отговаря на API SL/CF, а другия, който има одобрение на фиат е API SМ/CF, но пък надписа в/у бутилките е един и същ "MOTUL 8100 X-cess 5W40" , не ми се влиза в размисли, кое какво е, менте ли е, не е ли, но ако има някой който да даде обоснован отговор каква е тая чудесия с тия масло ще съм много благодарен ..дано Бисер се включи и разясни ако е наясно за какво иде реч, че аз така се омотах, че се чудя вече какво масло да си купя
                          MOTUL 8100 X-cess 5W40 покрива стандарти API SМ/CF и фиат-ските FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2.Просто преди около година някъде, Мотул смениха стандартите, които покрива това масло и от това идва чуденката и объркването ти Ето тук са дадени спецификациите и инфо за въпросното масло от официалния сайт на фирмата: http://www.motul.com/bg/en/products/...Относно маслото за скоростите, всички фиат-и, които съм имал (в момента имам мк1 пунто ГТ и мк2 1,9ЖТД) ги карам с Motul GEAR300 75w90 и кутиите включват безгрижно и зимата на -20 градуса и в летните жеги :D

                          Коментар


                            biser_as написа:
                            didich написа:
                            Тука с мотула същата работа, забелязах, че са 2 варианта, както писах в горния пост, единия отговаря на API SL/CF, а другия, който има одобрение на фиат е API SМ/CF, но пък надписа в/у бутилките е един и същ "MOTUL 8100 X-cess 5W40" , не ми се влиза в размисли, кое какво е, менте ли е, не е ли, но ако има някой който да даде обоснован отговор каква е тая чудесия с тия масло ще съм много благодарен ..дано Бисер се включи и разясни ако е наясно за какво иде реч, че аз така се омотах, че се чудя вече какво масло да си купя
                            MOTUL 8100 X-cess 5W40 покрива стандарти API SМ/CF и фиат-ските FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2.Просто преди около година някъде, Мотул смениха стандартите, които покрива това масло и от това идва чуденката и объркването ти Ето тук са дадени спецификациите и инфо за въпросното масло от официалния сайт на фирмата: http://www.motul.com/bg/en/products/...iscosity%5D=34
                            Супер, значи се изчистиха въпросителните относно мотула, най вероятно за мотора ще е това масло, ще изчакам и ония хубустник да видя какво обяснение ще даде за 3-те вида Кастрол 10W60Бисере, имаш ли преки наблюдения в/у естерната синтетика за скоростната специално при мен или да си търся нещо стандартно, което си дават по каталог п.п. видях, че си писал и за маслото за скоростната мерси ще разбера днес какво се случва и ще се чуем
                            punto HGT

                            Коментар


                              biser_as написа:
                              didich написа:
                              Тука с мотула същата работа, забелязах, че са 2 варианта, както писах в горния пост, единия отговаря на API SL/CF, а другия, който има одобрение на фиат е API SМ/CF, но пък надписа в/у бутилките е един и същ "MOTUL 8100 X-cess 5W40" , не ми се влиза в размисли, кое какво е, менте ли е, не е ли, но ако има някой който да даде обоснован отговор каква е тая чудесия с тия масло ще съм много благодарен ..дано Бисер се включи и разясни ако е наясно за какво иде реч, че аз така се омотах, че се чудя вече какво масло да си купя
                              MOTUL 8100 X-cess 5W40 покрива стандарти API SМ/CF и фиат-ските FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2.Просто преди около година някъде, Мотул смениха стандартите, които покрива това масло и от това идва чуденката и объркването ти Ето тук са дадени спецификациите и инфо за въпросното масло от официалния сайт на фирмата: http://www.motul.com/bg/en/products/...Относно маслото за скоростите, всички фиат-и, които съм имал (в момента имам мк1 пунто ГТ и мк2 1,9ЖТД) ги карам с Motul GEAR300 75w90 и кутиите включват безгрижно и зимата на -20 градуса и в летните жеги :D
                              Превключването няма да се промени, независимо какво е маслото. И аз всички фиати ги карам с Тутела 75В90 Zc Synth и си включва безгрижно и при -26, колкото беше тая зима.

                              Коментар


                                Лагерите са заминали, сега ми звъня майстора, за съжаление коленовия вал на шийката на 2-ри цилиндър е надран и най вероятно ще се кара на шлайф, мисля че ще излезе по ефтино от колкото да се търси друг втора употреба, най вероятно лагерите са си заминали и им е дошло времето, не ми е виновно маслото.Ще трябва да се прави и промивка на маслената система и помпата, евентуално ако са попаднали някакви метални частици от лагерите.Така е, човек като взима кола втора употреба няма как да знае какво се случва в мотора и кара докато колата не те остави на пътя.Поне сега ще се направи всичко с нови и маркови части и ще знам какво карам
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X