Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ще видим какво ще стане, но определено ще е интересно
    Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

    Коментар


      За съжаление след снощи ще влизам в бокса, налягането на маслото от 3,4 бара на празен ход отиде на 2 бара и мотора почна да тропа, най вероятно лагерите са аут, дано няма други поражения, но като се отвори ще се види.Началото на годината я отварях отгоре, сега ще е отдолу, поне ще се види какво е положението в мотора, ако мога и сегменти ще сменя, защото маслото го яде като бензин
      punto HGT

      Коментар


        didich написа:
        За съжаление след снощи ще влизам в бокса, налягането на маслото от 3,4 бара на празен ход отиде на 2 бара и мотора почна да тропа, най вероятно лагерите са аут, дано няма други поражения, но като се отвори ще се види.Началото на годината я отварях отгоре, сега ще е отдолу, поне ще се види какво е положението в мотора, ако мога и сегменти ще сменя, защото маслото го яде като бензин
        то долу сегменти не можеш да смениш само тогоре
        Power Under Pressure

        Коментар


          само отгоре се сменят сегментите и трябва да пада главата,
          Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

          Коментар


            riot написа:
            само отгоре се сменят сегментите и трябва да пада главата,
            Вие само лоши новини ми съобщавате Ще се прецени в движение, първо ще отворим отдолу да видим каква е хавата, аз колата няма да я насилвам и да я паля повече, направо ще я изтеглим до сервиза за да не правя още по голям мармалад. Дано да са само лагери и да не е надрала коляновия вал, ако не ще се търси вал втора ръка, ще се види и маслената помпа как е. Ще видя как са парите до отстраняване на проблема с тропането на мотора, после ако има финанси ще се свалии отгоре и ще си се направи общо взето пълна ревизия на мотора, като главата няма да я пипам, защото тя си мина ревизията преди няма и 3000км. После следва проверка на съединителя, че и той се опитва да боксува, евентуално отваряне и на скоростите за смяна на синхронизатори, защото това прехъркване от 1-ва към 2-ра е дразнещо. Общо взето това са и проблемите на колата всичко друго си е бетон, все пак и навъртях 40 000км без нищо да се бара. Като се направи ревизията на колата всичко ще си дойде на място и както казва ония шемет "рибата" - всичко ще припада, хаха
            punto HGT

            Коментар


              Съжеляваме за това , но моя съвет е , всичко на земята , рахвърля се сменя се и забравяш за проблеми близките 100000 км
              Power Under Pressure

              Коментар


                WhitePower написа:
                Съжеляваме за това , но моя съвет е , всичко на земята , рахвърля се сменя се и забравяш за проблеми близките 100000 км
                Мда това за съжаление е самата истина и по добрия вариант
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  S_BANKOV написа:
                  WhitePower написа:
                  Съжеляваме за това , но моя съвет е , всичко на земята , рахвърля се сменя се и забравяш за проблеми близките 100000 км
                  Мда това за съжаление е самата истина и по добрия вариант
                  Всичко е много относително Не е невъзможно и наличието на постоянни проблеми.Всичко зависи от това кой, с какво и как прави ремонта.Единственото сигурно нещо е инвестирането на определена сума.

                  Коментар


                    Така и така ще отваряш двигателя сега е момента да портнеш главата и да сложиш тръбни колектори ако не си го направил
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      S_BANKOV написа:
                      Така и така ще отваряш двигателя сега е момента да портнеш главата и да сложиш тръбни колектори ако не си го направил
                      Ами да се надявам, че ще събера парите поне за ремонта, за тунинг изобщо няма да имам финанси, иначе на главата като духна гарнитура само се прави челен шлайф, но колкото да е равна повърхността не е сваляна с цел сгъстяване, макар че като е по сгъстена знам, че ще върви по добре на газ :D Тия дни ще се дърпа до сервиза и ще се отваря да се види какво е положението, след това ще се смята горе долу какви пари ще дойде целия ремонт, като мисля да се вземат само качествени маркови части, на принципа съм да се даде някой лев отгоре, но да е с части като хората, а не след 20К километра пак същата операция WhitePower ми пусна и мухата да сипя тази добавка след ремонта http://www.qmisx6000.com/index.php?content=sx6 , което ще запази и съхрани двигателя за още доста километри, но пък и цената и е доста солена, към 110лв/1л., ще го мисля ако останат пари, защото искам и едни иридиеви свещи да и взема и след това само газ
                      punto HGT

                      Коментар


                        Огледай се някое купе на части тръбен колектор можеш да вземеш от него, главата ако мислиш да я портваш е малко скъпичко ама си струва ако си фен
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          тва с иридиевите свещи не го разбирам , аз на пунтото карам с свещи за 5,60 стотинки едната
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            S_BANKOV написа:
                            Огледай се някое купе на части тръбен колектор можеш да вземеш от него, главата ако мислиш да я портваш е малко скъпичко ама си струва ако си фен
                            За изпускателния колектор ли говориш, защото пунтото си излиза с метален колектор още от завода 4-2-1 както е и купето, не виждам смисъл да взимам от купе при положение, че най вероятно са еднакви.WhitePower, другия вариант е да мина с по ефтините BKR6EKC, но тъй като карам на газ, вероятно ще е много по добре с иридиевите, защото са еднополюсни.
                            punto HGT

                            Коментар


                              WhitePower написа:
                              тва с иридиевите свещи не го разбирам , аз на пунтото карам с свещи за 5,60 стотинки едната
                              Лъжеш! Ако не лъжеш - грешиш Ако искаш прочети ми подписа
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                RASTIL написа:
                                WhitePower написа:
                                тва с иридиевите свещи не го разбирам , аз на пунтото карам с свещи за 5,60 стотинки едната
                                Лъжеш! Ако не лъжеш - грешиш Ако искаш прочети ми подписа
                                BCPR7ET точно толкова ми струват свещите истествани в продължение на 8 години а дали съм в герешка , смятам че не съм при положение че не виждам никаква разлика от иридиева до медна свещ във вървенето тези студени свещи палят и на -20
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X