Мани с тоя тройник голям проблем ще стане, дано си го хванал като е била на място, че без масло в двигателя знаеш какво става, една хубава лампа светва дето не го пожелавам на никой, сега поне като е с масло от долу няма да те хваща никога ръжда Помня, че при мен бащата го маза с червен силикон и стягане здраво, до сега не съм имал проблем.От колегата riot бях навит да взема цялата изпускателна за да видя какъв ще е ефекта от към вървеж, но няма кинти за съжаление, той май продаде само изпускателния колектор на колега с купе, но още не се е похвалил колегат с купето дали има ефект
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Ефект има, в ниските е една идея по-мудна, докато във високите се поотпуши. Иска си да се кара от 4000 оборота нагоре този мотор и това си е... Тръбата след резонатора не я сгънаха много добре и трябва да намеря някой по-кадърен да я направи, че като гледам е с едно 4-5мм смачкана по сгъвките. Това не знам до колко и влияе негативно, но ме дразни. Според един приятел, бивш състезател не му оказва особено влияние. В момента съм с един резонатор и Twister крайно гърне и звука много ме радва, в ниските обороти е доста плътен и не е дразнещо силен да ти се надува главата. Kато цяло не може да се говори за подобрение като това дадено на сайта на Supersprint, дори си говорих с човек, мерил кола с такъв колектор на дино и разликата е била 4 коня..... Сега мисля да я ремапна и разучавам какъв ще е ефекта от слагането на валове от 2.0TS и ще видиме дали ще се занимвам да набивам още пари в атмосферката........
Коментар
-
Мда ефекта от слагането на спортна генерация на атмосферка се изразява точно в това, че се усеща евентуален ефект само във високите обороти, а явно конете които обявяват са си чиста реклама, по спомен се говори за около 10-12к.с. от генерацията Преди време колегата cerwin /нещо съвсем се загуби тоя човек с тия японски коли/ спомена, че точно валове от 2,0TS били с характеристики на спортните валове, които се предлагат за пунто ХГТ/то на купето мотора е същия така, че предполагам ще важи и за него/, но така и не намерих данни в нета за харектиристиките на заводските валове на пунтото и на 2,0TS за да се види с какви градуси са и с какво се различават или са същите, предполагам, че вече с по добри валове и ако успееш да се оправиш с хитачито ефекта би следвало да е още по усезаем , респективно валовете от 2,0TS ако ги сложиш ще трябва с пети за 2,0 да се зацепва ангренажа.Да те питам нещо: - мери ли тръбите на изпускателния колектор с какъв вътрешен размер са на стоковия и на спортния, с колко им е разликата ?- след колектора самата изпускателна на какъв вътрешен размер ти е, на пунтото е 50мм, предполагам в сток вариант и при теб е на 50мм ?punto HGT
Коментар
-
didich написа:Мда ефекта от слагането на спортна генерация на атмосферка се изразява точно в това, че се усеща евентуален ефект само във високите обороти, а явно конете които обявяват са си чиста реклама, по спомен се говори за около 10-12к.с. от генерацията Преди време колегата cerwin /нещо съвсем се загуби тоя човек с тия японски коли/ спомена, че точно валове от 2,0TS били с характеристики на спортните валове, които се предлагат за пунто ХГТ/то на купето мотора е същия така, че предполагам ще важи и за него/, но така и не намерих данни в нета за харектиристиките на заводските валове на пунтото и на 2,0TS за да се види с какви градуси са и с какво се различават или са същите, предполагам, че вече с по добри валове и ако успееш да се оправиш с хитачито ефекта би следвало да е още по усезаем , респективно валовете от 2,0TS ако ги сложиш ще трябва с пети за 2,0 да се зацепва ангренажа.Да те питам нещо: - мери ли тръбите на изпускателния колектор с какъв вътрешен размер са на стоковия и на спортния, с колко им е разликата ?- след колектора самата изпускателна на какъв вътрешен размер ти е, на пунтото е 50мм, предполагам в сток вариант и при теб е на 50мм ?
Коментар
-
В разговор с Ици и той беше на мнение, че за тоя мотор повече от 57мм вътрешно може би ще окаже отрицателен ефект в/у вървежа.Аз от ЕМК-33 останах доволен, като ми монтираха крайното гърне, смисъл тръбите си ги огъват на машина и го няма това плескане ако тръгнеш да ги огъваш на ръка, в техния сервиз в кв. Дружба ходих Давай с валовете и сподели какво е положението послеpunto HGT
Коментар
-
didich написа:В разговор с Ици и той беше на мнение, че за тоя мотор повече от 57мм вътрешно може би ще окаже отрицателен ефект в/у вървежа.Аз от ЕМК-33 останах доволен, като ми монтираха крайното гърне, смисъл тръбите си ги огъват на машина и го няма това плескане ако тръгнеш да ги огъваш на ръка, в техния сервиз в кв. Дружба ходих Давай с валовете и сподели какво е положението после
Коментар
-
injekciona написа:... Иначе бях чел, че някой беше слагал дросел от 155 2.5 ако не се лъжа, но какъв ефект ще имаpunto HGT
Коментар
-
mr_none написа:Пеперудата мисля беше около 48мм при HGT. Специално при HGT смисъл нулев от по-голям дросел, просто защото освен хардуерни промени са нужни и софтуерни, които Hitachi-то не даваpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар