А така убавица само не ми хареса предната стоика за номера и че не си затъмнил задния прозорец Крилото е същото като моито което мисля че е най-добрият вариант за пунто .От вътре нещо има ли ?
От вътре централната конзола е бяла и механизма с които се отваря вратата, които оригинално е сив аз го боядисах бял ..и се получи много добре само ринга остана иначе съм взел диоди да правя таблото синьо ма се оказа, че аз не мога да го направя защото са мн малки диодчетата та си седи така вече два месеца докато намеря майстор. Направил съм си и мода да ми свети синьо и много пасва на интериора ... имам и още идеики, но ще са на пролет. Задният прозорец е затъмнен но с по светло фолио заради куките .... :Х
Fiat Punto1.1, 55hp
Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
Fiat Punto JTD 1.9, прогресия
Задният прозорец е затъмнен но с по светло фолио заради куките .... :Х
От четири години карам мойта със затъмнен заден прозорец и две задни странични с най тъмното фолио и до сега никой полицай не ми е направил забележка Чакам колегата dimaka_vs да му остане малко свободно време да сменя и аз цвета на таблото, че това оранжево определено дразни окото.daniel_georgiev, някой път като направим среща трябва да минеш да се видим и запознаем, пък и колата да видим
Колегата daniel_georgiev да каже къде от София е взел диодите за таблото, че в Стара Загора вече няколко пъти проверявам след като взех моите и няма сини, та да уредим и didich със сини светулки. Относно затъмняването на задните прозорци и на мен досега не са ми правили проблем, а моите са черни та дрънкат. Освен това в правилника за прилагане на закона за движение по пътищата си е написано съвсем ясно че е забранено да се монтират пердета, разбирай и щори на задните стъкла, но нищо не пише за фолио. На баничарките със ламаринени врати отзад по-добра ли им е видимостта?На мен вече ми писна да ме спират заради черния цвят на капака и тавана и май ще ходя да си сменя талона, не че ще спрат да ме спират, ами поне да си спестя време да се разправям.Поздрави на колегите!
така за джамците специално в Банкя ми правиха проблем .. трябвало да има видимост, ма беше ушеВА та и за тва може да е било ...те жените не са като хората иначе дайте тея дни ще се разберем за среща в другата тема ще се разбреме... относно диодите http://www.comet.bg/main/index.html както Димо ми каза в комет ел. ги има. Аз ги взех от офиса в центъра на Самуил. Другото им се води склад и ако няма в центъра поръчват и до ден два ги носят .Ма дайте да измислим някои ел майстор да ги сложи и моите и на didich че таблото прах хвана... чакам идеи и ще пиша в "Срещи и мероприятия"
Fiat Punto1.1, 55hp
Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
Fiat Punto JTD 1.9, прогресия
За среща евентуално другата седмица ако искате след понеделник смисъл и на 26 вечерта може, че ме пуснаха 15 дни отпуска и не съм в София Тия диоди незнам кога ще стигна, но трябва да мина и аз през тоя магазин и да си купя, макар, че в тия минусови температури навън хич не си е работа човек да се занимава с такива неща, най си е добре пред камината и дървата да викат "пук пук пук"
За среща евентуално другата седмица ако искате след понеделник смисъл и на 26 вечерта може, че ме пуснаха 15 дни отпуска и не съм в София Тия диоди незнам кога ще стигна, но трябва да мина и аз през тоя магазин и да си купя, макар, че в тия минусови температури навън хич не си е работа човек да се занимава с такива неща, най си е добре пред камината и дървата да викат "пук пук пук"
И чашите да правят "дзън, дзън, дзън"
Fiat Punto1.1, 55hp
Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
Fiat Punto JTD 1.9, прогресия
Нещо темата прашлясала, явно сте по гаражите и вдигате конете на колите Колеги я споделете с какво двигателно масло карате, че нещо при мен голямо чудене пада.Преди 3 месеца колата духна гарнитура на главата и се прави пълна ревизия на главата, клапани, водачи, гумички и т.н., компресията си ми е около 13 атм. както си я дават от завода, но ми прави впечатление, че и преди и след ремонта масло полусинтетика 10W40 си го харчи и това е Преди ремонта покарах малко и с пълна синтетика 10W60 рейсинг и колата спря да харчи, в момента съм пред дилема какво да бъде следващото масло, защото това 10W40 явно не е за тоя двигател Говорих си и с колегата Бисер от форума за маслата Мотул тЪ в момента се чудя следното:1. За моя мотор от Мотул дават по каталог MOTUL 5W-40 X-cess 8100, хубавото е, че е пълна синтетика, но притеснението ми е, да не го харчи като 10W40, плюса му е, че на студено палене ще е много по добре от 10-ката, пък на топло трябва да са на едно ниво.2. Гледам са пуснали в един сайт промоция на Castrol EDGE 10W60 5л. - 90лв., но пък това масло е по гъсто и някои колеги са скептично настроени да се кара кола с рейсинг масло през зимата, макар че аз никога не давам газ на студено и винаги чакам да загрее и тогава може да се настъпи.С 10W60 няма да имам притеснение, че ще го харчи, почти съм сигурен, но пък ако харчи 5W40-то ще трябва да купувам отделно и понякой и друг литър за да си доливам, което пък ще излезе по скъпо от 10W60 и т.н. разни мисли ми се въртят из главата и немога да стигна до решение.Селенията изобщо не искам да я пробвам там и цената е доста висока за 10W60, общо взето бюджет до към 80-90лв не повече Помагайте, че ми писна да сменявам масла през 2000 км, той двигателя вътре светна като след промивка, толко често му сменям маслото
Аз ползвам само Selenia 20k, пълна синтетика, и от смяна до смяна почти не го пипа, дори с моя тежък крак, но винаги го сменям преди да направя 10-11к км. Вече при теб, колега, незнам как стоят нещата.. колко ти пипа маслото.. ръчкаш ли я студена... погледни си и свещите, защото ми направи леко впечатление работата на мотора при мен и понеже съм си и манияк по тая кола, си гледам маслото през няколко дни и забелязах, че е започнало да мърда леко така неприятно.. смених ги и се оправи. :}
Аз ползвам само Selenia 20k, пълна синтетика, и от смяна до смяна почти не го пипа, дори с моя тежък крак, но винаги го сменям преди да направя 10-11к км. Вече при теб, колега, незнам как стоят нещата.. колко ти пипа маслото.. ръчкаш ли я студена... погледни си и свещите, защото ми направи леко впечатление работата на мотора при мен и понеже съм си и манияк по тая кола, си гледам маслото през няколко дни и забелязах, че е започнало да мърда леко така неприятно.. смених ги и се оправи. :}
20К не е пълна синтетика Синтетик бейст е
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Не мисля да си правя повече експерименти с масла полусинтетика 10W40, а ако трябва да избирам бих предпочел да карам с рейсингово масло, то даже излиза по ефтино и от Селения 20К
На моята досега съм пробвал полусинтетика Castrol Syntec Blend 10w30 и Castrol Syntec Blend 10w40, ами гореше си го. Последния път сложих Castrol Syntec 5w50, не е мръднало, дори когато маслото загрее и разшири обема си съм го проверявал след като изгася и го изчакам да се стече в картера, прехвърля максимума. По принцип и това не е добре ама или ще го изгори или ще го изхвърли рано или късно и ще си дойде на мястото, а и да не говорим колко точно отмерват тези щеки като пружини.Поздрави!
Коментар