Ясно Димо М/у другото на тия две тапи съвсем спокойно може да се върже маслен кулер, но без турбо няма смисъл, защото и без това охлаждането на колата си е перфектно, както на водата така и на маслото п.п. добре си барнал цвета, станала е екстра, м/у другото предполагам, че тоя ефект можеше да го постигнеш и с фолио да кажем.Емблемата на предния капак ако можеш я облепи с черно или карбоново фолио да не се вижда, ще стане още по добре :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
riot написа:Недейте да пробвате там да връзвате маслен охладител, няма да стане. А за темперетурата и налягането на маслото, тапите са идиални друг е въпроса да ли уредите отичитат правилно.punto HGT
Коментар
-
На мен ми е достигала до 95-100 градуса максимум след половинчасово каране с 180 - 190 по магистралата или яко натискане по завоите от Елин Пелин нагоре към Вакарел и съм напълно съгласен че няма смисъл да се монтира маслен охладител и наистина няма как да стане на тези две тапи точно. Ако се монтира ОК от тапата към охладителя има налягане да завърти маслото през него ама после къде ще го вкараме охладеното масло обратно в картера ли или към другата тапа на която има също налягане. според мен трябва да отива към филтъра и оттам по маслените магистрали което си е играчка и то напълно излишна. Лично мнение, не задължавам никого.Поздрави
Коментар
-
Проблема с точността на показанията идва от това че маслото към температурния датчик има постоянно налягане но не и постоянен поток и затова според мен показанията закъсняват и не са съвсем точни. За да са най-точни би трябвало тепературния датчик да е на място където маслото да минава през него постоянно а при нас маслото отива до датчика и след като запълни кухината в която е разположен датчика просто си тече в посока от картера към филтъра без пряко да минава през датчика или поне не е целия поток масло, а само част от него която завихря през четворника до датчика.
Коментар
-
riot написа:Там винаги има поток на маслото, което преминава през филтъра. При нас с уреди VDO няма проблеми нито с темперетурата нито с налягането.
Коментар
-
didich написа:Ясно Димо М/у другото на тия две тапи съвсем спокойно може да се върже маслен кулер, но без турбо няма смисъл, защото и без това охлаждането на колата си е перфектно, както на водата така и на маслото п.п. добре си барнал цвета, станала е екстра, м/у другото предполагам, че тоя ефект можеше да го постигнеш и с фолио да кажем.Емблемата на предния капак ако можеш я облепи с черно или карбоново фолио да не се вижда, ще стане още по добре :D
Коментар
-
dimaka_vs написа:Съгласен съм ама я кажи колко струват може и на лични за да не направим "реклама" и да ни затворят пак темичката.А от нета по евтинички та да са ни по джоба и повече отиват на "бегачка" със само 130 кончета под капака.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
riot написа:dimaka_vs написа:Съгласен съм ама я кажи колко струват може и на лични за да не направим "реклама" и да ни затворят пак темичката.А от нета по евтинички та да са ни по джоба и повече отиват на "бегачка" със само 130 кончета под капака.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар