Дидиш, ако стигнеш скоро до този твоя в Самоков да ми кажеш къде е и аз да ходя :> При мен относително работи, ама нещо все има дребни неща дето ме дразнят. Като я зарежа сега на 20 градуса в топлото да работи 10 минути на място започва да не иска да набира докато не охлади малко като покарам. Ще откача вече с тая кола.
Странно как така не иска да набира ??Аз да кажа какво направих с дисковете и апаратите - залепнаха като "песник на нос" Колегата Iv40 в ролята на добрия дядо коледа ме зарадва с ето тези две кашончета :DНапълних джантата както си трябва, джантата минава на по малко от сантиметър от апарата, но никъде не опира Купих си накрайник телена четка за бормашина, гепих бормашината на комшията и ще почистя апаратите, остава да си купя накладки и червена боя за да пръсна апаратите и ще монтирам. Като приключа с процеса ще пусна снимки на финалния резултат.
Ми Ивчо каза да взема по меки накладки, за да не заминат бързо дисковете, той каза, че е карал с текстар, ще видя какво имат в тех-ко, че ми е близо и последно време пазарувам само от там.За спрея за апаратите, чета мнения по форумите, че не е задължително да е термоустойчив, мажат и с обикновенна акрилна боя, иначе гледам разни спрейчета на Dupli Color има за спирачни апарати, ама много малки разфасовки по 150мл и то на цена около 11лв., дали ще стигне да освежа и 4-та апарата ??Друго важно да напиша, поне по снимки които гледах из нета - има значение как да се монтира диска спрямо наклона на самите дупки в диска, това което съм показал на втората снимка по горе е грешния вариант, тоест тоя диск трябва да се монтира на предна лява, а не на дясна, наклона на дупките на диска трябва да не е към апарата, а на обратно, нали не бъркам
Не се занимавай с глупости да взимаш такъва спрей. Първо че е страшно скъп и не съдържа нищо по различно от обикновенна боя в тях, другото е че няма и за 1 апарат да стигне, ако трябва да се направи като хората. Вземи си боя по избор и си я нанеси с четка. Правено е и дори при сериозна употребя няма да се размекне. Само изчисти хубаво апаратите и ги боядисай на няколко ръце като им позволяваш да позасъхнат преди всеки слой.
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Грешката вече е направена, купих си точно такова миниатюрно спрейче 150ml за "скромната" сума от 10.99лв и утре ще видя до къде ще стигне, ако не стигне ще взема друга нормална и ще я нанеса като втори слой, все пак не го правя на професионално ниво, със сигурност ще си личи, че някой се е мъчил над тия апарати.Днес с бормашината и четката се мъчих един час над тях и колкото съм ги изчистил толкова, нови няма да станат.Утре мисля преди да ги пръсна да ги полея малко с обезмаслител меглио за да махна прахта от тях, след това да ги забърша с чист парцал и да ги пръскам, предполагам няма да направя грешка с това меглио.С накладките ударих на камък в тех-кото, всички наличности са им изчерпани точно от тоя модел /купе 2.0 16V/, даже и в склада нямаха, утре ще видя какво имат в еврото и ще взема някакви меки.п.п. мога ли с меглиото да полея и самите дискове, че тук там имат избила ръжда, все пак не са карани.
Ще го питам, че тука нещо много малко варианти намирам, то за това купе излизат 3 различни варианти за предни накладки.В еврото намерих някакви италянски на "Метели" някой може ли да каже дали стават, иначе цената им е добра, имат и ТРВ, ама там цената е над 100лв, баси те накладките ще излязат по скъпи от дисковете и апаратите
Коментар