Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Че карайте само на бензин! На този мотор, с това еку, може да се кара безпроблемно на газ.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Ако не разбра кво имам предвид, става мноу дълго за обяснения....Софтуерно - неа проблем ама хардуерно... Нали знаиш що по бързо дрисват клапаните на газов автомобил ....Те тава имах предвид
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        Знам, но не смятам, че газаджията , поради тази причина му го е настроил така.Видял е, че рейката не става, вместо да му я сменя , на високи рпм - бензин.Отделно най-вероятно самата рейка е капут отдавна, отдавна.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Момци, хгт-то прави странни номера, не върви както трябва нито на бензен нито на газ. Сутрин пали трудно, понякога от 3-4 опит. Вчера понатиснах въздуховоди преди дросела и се пооправи но до одеве. на изключен мотор натиснах дроселовата клапа в пълна газ и я пуснах рязко и се пооправи. Дали проблемът ще е в клапата, има ли някакво обучение, адаптиране? По таблото ме светят чекове

          Коментар


            Адаптирането става като покараш известно време, но да питам друго, скоро свалял ли си дросел и стъпков мотор за почистване ?RASTIL, мойта я мъча вече 40 000км на газ и още нямам дриснал клапан, като отваряха мотора за основен ремонт, майстора нищо не каза за клапаните, явно трябва повечко километри да се минат, че да станат кекави.
            punto HGT

            Коментар


              Е, те на 40к. , ако дрисват кой ще кара на газ?!? На 70к. се сменя ангренаж,.....Ма ако си често"у лютеницата" и на газ..... Не им остава много.... Дано да съм лош пророкКъм колегата с хгт-то с ГИ си нали? Ако да - пробвай да извадиш едната клема на акумулатора и колата да постои така два - три часа..най добре да пренощува така....ако се оправи щи кажа после какви.....
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                При хитачито това с махането на клемата не се получава, защото това ЕКУ е чист контролер, ако нещо не е в ред с махане на клемите пак ще продължи да не е в ред.
                punto HGT

                Коментар


                  Помислих си, че пича е с 20 в ХГТ....
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар


                    RASTIL написа:
                    Помислих си, че пича е с 20 в ХГТ....
                    Тая тема е само за пунто хгт, браво хгт до сега не сме обсъждали :D Да питам и аз нещо, мисля да го направя ако стане.Понеже нещо не ме кефи как спира колата, тя си спира нормално, но при екстремно спиране тоя гаден АБС като се включи и почне да ми подскача педала и имам чувството, че тая кола не спира въобще, а точно в такъв момент човек се моли да спре колкото е възможно по бързо. Един два пъти ми се е налагало да спирам така и съм се виждал в чудо, за мой късмет, без никакви щети, огъване на ламарини и т.н., но да не се отплесвам толко.Каква ми е идеята:Предни спирачни дискове на 284мм /оригинално на мойта са на 257мм/ и апарати от атмосферно купе 2.0 16V 139к.с., до колкото мерих на мойта разстоянието осово м/у болтовете на спирачния апарат с които се закрепва на шенкела е точно 10см, от купето мисля че и там са 10см /колега с такова купе мери и каза, че са също 10см/, сиреч качвам директно на мойта апаратите и дисковете без адаптиращи планки и готово /поне на мен така ми изнася като най-лесно, но дали ще е така незнам/.Според вас колата ще спира ли по добре с по големите дискове, ако станат и дали ще има нужда да взимам и помпата от купето??п.п. на пунто МК2 след фейслифта се слагат такива дискове на 284мм, но само на пунто 1.9 JTD, което се води 100к.с., но предполагам и там спирачните апарати са по големи, защото ако са като мойте няма как да влезе диска, а от такова пунто да намеря части е почти невъзможно, защото е още по рядко и от хгт
                    punto HGT

                    Коментар


                      С големи дискове трябва да спира по-добре.Моита е на около 90000 на газ и няма ядовеИначе в събота почистих дросела и стъпковото моторче, вече върви както трябва. Има проблем със студен старт и играене на оборотите на празен ход на бензин

                      Коментар


                        didich написа:
                        1.Според вас колата ще спира ли по добре с по големите дискове, ако станат и дали ще има нужда да взимам и помпата от купето??2.п.п. на пунто МК2 след фейслифта се слагат такива дискове на 284мм, но само на пунто 1.9 JTD, което се води 100к.с., но предполагам и там спирачните апарати са по големи, защото ако са като мойте няма как да влезе диска, а от такова пунто да намеря части е почти невъзможно, защото е още по рядко и от хгт
                        1 ооо ,да ! 2. сядаш и ровиш в ЕПЕР, най-вероятно шенкела е еднакъв, апарата е различен, слагаш апарати от жтд, поне ги има много за части.и хубави накладки, от евтините - ТРВ ги развалиха нещо п.с. 284мм = 15" джантиако пък си с 16ки, направо скачай на 300ммза 284мм няма нужда да сменяш помпата, най-вероятно е същата като на жтд-то, абеееееееееее ЕПЕР бро, сядай и гледай.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          Емо, конкретно става дума за дисковете на колегата Ивчо, ето обявата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=118318 , спортните надупчени на Цимерман, чета по форумите, че ги комбинират с накладки Текстар и отзивите са положителни, какво ще кажеш по темата и трябва ли накладките да са една идея по меки за да не прецакам дисковете, че до сега съм карал само с плътни вентилирани дискове, тоест стоковите за модела.Искам да сложа 284мм за да мога да си карам със стоковите 15-ки, имам и 17-ки, но зимата като мина пак на 15 и става лошо, няма смисъл да минавам чак на 300мм, няма да я карам на писта, че да иска толко добро спиране Както казах оригинално ги слагат на пунто жтд, но пак да подчертая 100 коньовото, което е доста рядко в БГ, то май се води пунто спорт, нормалното 80к.с. си е разпространено много, но то си е с малките дискове като при мен.Сега рових в Епера, планката изглежда различно при пунто и купе, но неможах да видя за разстоянието, мисля че го няма като запис там.
                          punto HGT

                          Коментар


                            Ще поглеждам и аз, бих се метнал на едни 284мм ако има вариант.
                            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                            Коментар


                              Като дойде време за теста ще споделя как стават или нестават нещата.
                              punto HGT

                              Коментар


                                didich написа:
                                Като дойде време за теста ще споделя как стават или нестават нещата.
                                Май в най-лошият случай ще се сменят шенкели и това е.
                                Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                                Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                                Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                                Коментар

                                Working...
                                X