Като дойде време да турбинирам мотора и тъй като няма място под капака мисля да ползвам това революционно решение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Тая тема трябва да се прекръсти на punto hgt turbo , а аз само да точа лиги riot, пунтото изглежда зверски, направи една снимка на мотора да видя как изглеждат нещата под капака, оригиналните колектори ли ползваш /всмукателен и изпускателен/ на новия мотор или всичко се прави къстъм ?Някакво инфо имаш ли като ускорение 0-100км/ч. 0-400м и т.н., клипче на ускорението можеш ли да направиш biankov, ниски обороти не ми трябват , става интересно след 4000 оборота, а там колата си е ок, за момента мисля да си я оставя атмосферна, най вече защото няма средства за по сериозни подобрения, след време може и аз да мушна някой турбо мотор, но за момента това ми стига. За другото лято ще гледам да отделя някой лев за чип и евентуално малко по широка изпускателна само с резонатор и крайно гърне, че сега си карам даже и със оригиналното средно гърне. Мисля и по въпроса за по леки джанти, пък 17-ките да ги махам, но не бързам за никъде Поздрави момчета, язък че не сме в един град да се видим и запознаем, пък и да почерпя малко инфо и знания от васpunto HGT
Коментар
-
ми нямам снимки по капака ,трябва да направя, иначе входящия е капов, а изпускателния е оригинален с преход за другото турбо, зимата ще правя друг, че тоя е голямо недоразумение. За времената не съм засичал, на италфест дадох някво време, но на 3-та ми изплю маркуча и върнах гаста, иначе мойте хора казаха, че изписало 13,9 ама пък в сайта пиши друго, но не ме интересува много, така и ли иначе онази техника е ..... . Сега ще взема един г-тек да направим някакво замерване, да се види горе долу за какво става въпрос.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
didich написа:Тая тема трябва да се прекръсти на punto hgt turbo , а аз само да точа лиги riot, пунтото изглежда зверски, направи една снимка на мотора да видя как изглеждат нещата под капака, оригиналните колектори ли ползваш /всмукателен и изпускателен/ на новия мотор или всичко се прави къстъм ?Някакво инфо имаш ли като ускорение 0-100км/ч. 0-400м и т.н., клипче на ускорението можеш ли да направиш biankov, ниски обороти не ми трябват , става интересно след 4000 оборота, а там колата си е ок, за момента мисля да си я оставя атмосферна, най вече защото няма средства за по сериозни подобрения, след време може и аз да мушна някой турбо мотор, но за момента това ми стига. За другото лято ще гледам да отделя някой лев за чип и евентуално малко по широка изпускателна само с резонатор и крайно гърне, че сега си карам даже и със оригиналното средно гърне. Мисля и по въпроса за по леки джанти, пък 17-ките да ги махам, но не бързам за никъде Поздрави момчета, язък че не сме в един град да се видим и запознаем, пък и да почерпя малко инфо и знания от вас
Коментар
-
riot написа:ми нямам снимки по капака ,трябва да направя, иначе входящия е капов, а изпускателния е оригинален с преход за другото турбо, зимата ще правя друг, че тоя е голямо недоразумение. За времената не съм засичал, на италфест дадох някво време, но на 3-та ми изплю маркуча и върнах гаста, иначе мойте хора казаха, че изписало 13,9 ама пък в сайта пиши друго, но не ме интересува много, така и ли иначе онази техника е ..... . Сега ще взема един г-тек да направим някакво замерване, да се види горе долу за какво става въпрос.FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
biankov, качвал съм се на турбо бензинки и на силни атмосферки и знам, че турбото си е голям кеф, но при положение, че колата ми е ежедневка и си карам с нея детето на градина не виждам смисъл за момента чак такива интервенции да правя, а и все пак карам и на газ, а турбо мотор да го мъча на газ, сигурно доста хора ще кажат, тоя си прави бегачка пък слага газ, не че е невъзможно.punto HGT
Коментар
-
didich написа:biankov, качвал съм се на турбо бензинки и на силни атмосферки и знам, че турбото си е голям кеф, но при положение, че колата ми е ежедневка и си карам с нея детето на градина не виждам смисъл за момента чак такива интервенции да правя, а и все пак карам и на газ, а турбо мотор да го мъча на газ, сигурно доста хора ще кажат, тоя си прави бегачка пък слага газ, не че е невъзможно.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Няма лошо с газ на турбо мотор, но както казах повечето ще кажат - прави бегачка, пък нема пари за бензин и мъчи мотора на газ за икономия, иначе ходи на гонки да дава газ , това ми беше мисълта, иначе много не ме бъркат подобен род коментари, защото колата в крайна сметка си е моя и парите за нея идват от моя джоб Иначе най лесния и ефтин вариант е просто да сменя колата и да си взема готова турбо колаpunto HGT
Коментар
-
didich написа:biankov написа:Това е планката на която се държат жилата И въпросния болт.punto HGT
Коментар
-
Наскоро си купих един спрей, май е на силиконова основа, трябва да го снимам, с него си раздвижих външната дръжка на дясната врата, преди като отварях и дръжката си оставаше в горно положение и трябваше да я връщам ръчно, от както я "полях" стана перфектна.На жената минах всички панти на голфа с него, че скърцаха вратите, до ден днешен не съм чул нито едно скърцане, мисля да си напръскам съединителя да видя дали ще има ефект, че продължава да си скърца пущинатаpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар