Който обаче да поема чист въздух идващ извън коша. пп Бутилките за кислород са доста по малки.
Задължително, то и без това предната броня на пунтото има такъв отвор, че цял глиган може да побере , отделно ще му измисля някакъв щит м/у него и мотора, трябва да има ефект когато е направен като хората интейка, дано не е само звуков , металния щит на оригиналния изпускателен колектор ми стои в мазето, може и той да влезе в действие.
Като на ГТ-та може да сложиш една труба ф60 мисля че беше някъде под номера примерно да змъче въздух. Май видях пост по нагоре че имаш газова или бъркам? Ако имаш газова няма ли да е тегаво ако сложиж по голям дросел?
То по добре да си караш с оригинална въздушна кутия от колкото да слагаш спортни филтри, трябва да се изолирана от топлината на двигателя и да се направи да смуче студен въздух.
Като на ГТ-та може да сложиш една труба ф60 мисля че беше някъде под номера примерно да змъче въздух. Май видях пост по нагоре че имаш газова или бъркам? Ако имаш газова няма ли да е тегаво ако сложиж по голям дросел?
С газов инжекцион съм така, че най много да трябва да се донастрои ако има промяна.
riot написа:
То по добре да си караш с оригинална въздушна кутия от колкото да слагаш спортни филтри, трябва да се изолирана от топлината на двигателя и да се направи да смуче студен въздух.
Купил съм си още едн кутия за въздушния филтър и може да я срежа на половина за да пази от двигателя, другия вариант е да си карам с цилиндричния филтър и да направя просто повече отвори в самата кутия от към предната броня, за да може и от там да влиза въздух.
Тя кутия също се напича, увия с някаква изолация и пусни една тръба от нея до предната броня, тогава ще има смисъл. помисли за пръскане на метанол смесен с вода преди дросела.
Тя кутия също се напича, увия с някаква изолация и пусни една тръба от нея до предната броня, тогава ще има смисъл. помисли за пръскане на метанол смесен с вода преди дросела.
Тая химия незнам каква е, но най вероятно се цели да се вкара повече кислород, такива допълнителни системи изобщо не ги мисля като варианти, защото си иска прецизна настройка за да не замине мотора, от човек разбиращ какво прави, ако ще минавам на такъв вариант в бъдеще, то най добре ще да е нитро система, но за момента съм далече от тия неща.За момента съм на вариант по голям дросел, заигравка с въздушния филтър и накрая ще трябва да заделя едни 300лв за ремап и ще видим какво ще се получи Ако уцеля и някой дино ден с намаление ще ходя и на дино да видя какво се случва, но лека по лека, не бързам за никъде, най вероятно ще остане за другата година.
Метанола не е няква сложни система, нито иска настройка нито нищо, той просто охлажда много добре, трябва ти просто една дюза(примерно за градина, която разпръсква) и няква помпа която да издържа на вода(примерно от кафе машина).
Преди часове се прибирам от диното и пускам графиката.Общо взето мотора си извади заводките коне при условията при, които беше замерена колата в гр. Годеч. Температура в халето около 30гр, със съответната надморска височина за района и съответната влажност на въздуха. При други условия, да ги наречем идеални диното прави корекция с коефициент 1,09, при което мощността която би показал мотора е 142к.с., съответно и 154Nm, но това при идеални условия, които за конкретното дино при тази надморска височина, влажност на въздуха и околна температура няма как да се получат.Това, което ме учуди е, че въртящия момент е доста по нисък от заводския указан такъв, заводко я дават 164Nm, а днес показа 141,5NmДругото, което е най важно и по-притеснително е, че колата изкара тия коне при доста бедни смеси /втората снимка/, даже на втория рън се вижда, че диното неможа да отчете изобщо каквито и да било смеси преди 5500 оборота.Колата преди да монтирам изпускателния колектор е мерена с широколентова сонда и всичко според сондата беше ок, незнам дали само от монтаж на спортен колектор може да обеднее толко, но ще видя ако може да я замеря пак със същата сонда при монтиран колектор да видя какво ще покаже.Тука идва питането, как да си оправя смесите при положение, че ЕКУ-то не се пипа ??Горивния регулатор в помпата ли беше, че и аз не се сещам?Предполагам, че първо трябва да си премеря налягането на горивото да видя какво става и след това да се действа нататък.Едно е сигурно, мотора на фиат 1,8 държи на бедна смес
130 коня ?Язък ти за основния ремонт, за олекотената шайба и ТС валовете.Карай си я, не я пипай повече и следващата кола, гледай да е с турбина :D
Ти с тая олекотена шайба вече ти се проми мозъка , много пъти споменах, че я върнах защото пунтото е оригинално с алуминиева, не е с метален кютук.Защо да е язък, всички коли които бяха замерени не си изкараха заводските коне, защото по нагоре обясних, че външните фактори са много които влиаят при дадено замерване, при определени фактори колата би дала 142к.с. и 154Nm както написах по горе, така че има ефект от нещата които съм правил по мотора, но са минимални, не е като при турбо кола, но при атмосферка толкова Да не забравяме, че ако наистина при следващо мерене се окаже, че колата е бедна, при оправяне на проблема с горивото се очакват още кончета
Коментар