emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
nikolay zhelev написа:ако не ме лъже паметта, е точно върху дроселовата клапа, както при 1.6 16V...punto HGT
Коментар
-
НямашМАФ имаш МАФ/ дебитомер/. Я дай една снимка на коша да го видим къде е. А да и не е алуминиев тупан като при мен, по скоро приличаше на тези за жтд-то ако не ме лъже паметта.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
не си представяй дебитомер, такъв какъвто се вижда по масовите автомобили (черна тръба с "ръгнат" в нея сензор). Тук системата е мааалко по-различна, но е същия смисъла - mass air flow Потърси в "гуглето" fiat punto hgt mass air flow и ако имаш basic познания по английски, ще разбереш за какво идва речNuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
-
nikolay zhelev написа:ако не ме лъже паметта, е точно върху дроселовата клапа, както при 1.6 16V...punto HGT
Коментар
-
didich написа:nikolay zhelev написа:ако не ме лъже паметта, е точно върху дроселовата клапа, както при 1.6 16V...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Банков, знам разликата м/у двата сензора, все пак мерси за разяснението.Емо, мерси за снимката, явно съм се заблудил, че като я няма оная тръба, за която говори колегата nikolay zhelev, то значи че съм само по МАП.Значи пунтото е само с "дебитомер" и няма вариант при получаване на по голямо налягане в смукателния колектор /надуване/ да влезе в авариен режим ако беше само по МАП /примерно с 1-баров мап и като види по голямо налягане от 1 бар да реже всичко и колата да забива муцуната/Всичкото това като въпрос го зададох по повод слагане на компресор, защото ако бях по МАП при повишаване на налягането без да се пипа същия сензор нямаше изобщо да може да отлепи мотора, а сега като съм с дебитомер, най вероятно нещата ще са ок ако се надува в някакви минимални граници 0,3-0,4 бара, ясно ми е, че без чип няма как да стане работата.п.п. "надуване" да се разбира в много бъдещ период от време Този дебитомер не съм го свалял никога и незнам в какво състояние е, никога не е давал и грешка ?, има ли вероятност ако е зацапан от него да идва драмата с придърпването в ниски обороти ?, четох, че дебитомерите се почистват само със спрей, механично не се пипа ?? препоръки ??punto HGT
Коментар
-
http://www.rrd-preparation.com/4133/...jpgPraktis/ker , Баумакс и подобни.Цена 6-7лв.Само пръскаш, без да пипаш.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
от опита ми с 1.6цата и там беше супер деликатна шитня. внимай в демонтажа на дросела, лекичко, внимателно и лекинко го понапръскай със спрей, пък квото сабя покаже п.с. ако последваме английската поговорка if it ain’t broke, don’t fix it , по-добре хич не го пипий, ако нямаш проблем с работата на двигателя :DNuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
-
nikolay zhelev написа:от опита ми с 1.6цата и там беше супер деликатна шитня. внимай в демонтажа на дросела, лекичко, внимателно и лекинко го понапръскай със спрей, пък квото сабя покаже п.с. ако последваме английската поговорка if it ain’t broke, don’t fix it , по-добре хич не го пипий, ако нямаш проблем с работата на двигателя :Dpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар