Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От вчера и аз съм в клуба :DСинята и черната
    Прикачени файлове
    Fiat Punto MK2 Sporting
    Fiat Punto MK2 HGT

    Коментар


      Едно питане към колегите, които са слагали термолента:С какво презастъпване се мотае лентата ??, поръчах си тази: http://tuning-parts.bg/termolenti-/602/eusunt, поздравления за красавиците
      punto HGT

      Коментар


        На половината ширина на лентата, идеята че така става реално двойно дебелина на лентата.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          S_BANKOV написа:
          На половината ширина на лентата, идеята че така става реално двойно дебелина на лентата.
          И аз си го мислех тоя вариант, но незнам дали ще ми стигнат 10м в случая, защото мисля да намотая назад до към ламбда сондата.
          punto HGT

          Коментар


            Видях че е с дебелина от 2мм. и ширина от 5 см., така че и да я навиеш без застъпване мисля че няма да има проблем.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              Днес от 10:30 до 15:00 се изкривихме, но стана работата Генерацията долу, акумулатор + кутия, цялата кутия на въздушния филтър и накрая се оказа, че перките няма как да се свалят без да се свалят заедно с радиатора и се почна работа на място, че много разглобяване щеше да стане и май и предната броня трябваше да се сваля.Омотахме долната част с бинт и след това с лепилото, стана здраво, но горе понеже нямаше как да се направи, защото беше отчупено цяло парче се реши генерално с една пластинка от по яка ламарина и перката стана по здрава от оригинална Намотах и колектора с лентата и стегнах със скоби, остана малко лента, но по нататък ще мотам по-надолу към двойката, сега съм намотал само частта от колектора, която е от неръждавейка, демек 4-2-то, даже незнам дали ще има смисъл да мотая повече:Ето 2 снимки в завършено положение
              punto HGT

              Коментар


                Колеги дайте съвет как да си раздвижа жилата на скоростния лост, че като застудее или не карам колата няколко дни, след това правя безплатно бицепс и трицепс с тоя лост, много трудно се движи
                punto HGT

                Коментар


                  Ако има възможност вкарай масло със спренцовка. А за колектора с тези скоби (скобите ще се скъсат) Много се нагорещява , свива-разширява

                  Коментар


                    didich написа:
                    Колеги дайте съвет как да си раздвижа жилата на скоростния лост, че като застудее или не карам колата няколко дни, след това правя безплатно бицепс и трицепс с тоя лост, много трудно се движи
                    Проблема не е в жилата. Свали стойката на акумулатора И раздвижи втулките където лагеруват двете вилки. И аз мислех 4е са жила, но след като махнах двигателя се оказа, 4е проблема е то4но в тези втулки, а йилата са си като нови.

                    Коментар


                      Направих снимки с телефона, но немога да си намеря кабелчето и да ги сваля, но като се махне кожения кожух на скоростния лост се вижда някаква пласмасова част, по която има някаква белезникава смазка, тоест там и да искам май няма къде да вкарам масло със спринцовка, трябваше да питам по рано, че миналата седмица я махах тая кутия на АБ и изобщо не се сетих да видя кое къде идва, ще се сваля пак мерси.
                      punto HGT

                      Коментар


                        Това е планката на която се държат жилата И въпросния болт.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          Пак случайно попаднах на интересно клипче, за съжаление не се споменава резултата от замерването https://www.youtube.com/watch?v=PAvA8ZdhfQA , интересен е и коментара към клипчето, но с моя перфектен английски не ми се получават нещата /ако работех като преводач до сега да съм умрял от глад /Написано е следното: Punto Hgt Abarth. Pauter rods, 1.8 block, 2.0 gtv crank & pistons. Emerald K6 Ecu, Quaife Diff. C&B Cams, head work, Alfa inlet.The standard injectors ran out of puff at 6200 rpm.Forced to remove GSR Induction kit as it was collapsing at high revs, poor quality product.До колкото разбирам блока е оригинален, сложени са колянов вал и бутала от 2,0 алфа gtv, друго ЕКУ, спортни разпределителни валове, по главата е работено, най вероятно е портвана, но това е предположение. Стандартните инжектори са се предали след 6200 оборота и нещо с кита на въздушния филтър е имало драма ??, някой с по добър превод да помогне ако може Интересен проект, но нищо не се споменава каква е постигнатата мощност за съжаление, до колкото ми отбира аматьорската глава оригиналния блок 1,8 би следвало да е престъргван от 82мм /оригинално/ на 83мм, защото диаметъра на цилиндрите на гтв-то е 83мм, тоест след като споменава, че е сложил буталата от гтв-то, би следвало и блока да е пипнат за да може да влязат.Коленовия вал най вероятно става на блока на 1,8, но с тоя вал каква е била целта ?, при положение, че хода на буталото при гтв-то е 91мм, а оригинално при пунто е 82,7мм най вероятно целта е сгъстяване, но с такава разлика в хода на буталото няма ли да удари клапани, явно нещата се свеждат до доста сметки и изчисления, след като човека го е направил.Пак казвам за съжаление не става ясно крайния резултат какъв е, но определено ако е + 20-30к.с. незнам дали си заслужава цялата тая хамалогия и усилия.
                          punto HGT

                          Коментар


                            didich написа:
                            Коленовия вал най вероятно става на блока на 1,8, но с тоя вал каква е била целта ?, при положение, че хода на буталото при гтв-то е 91мм, а оригинално при пунто е 82,7мм най вероятно целта е сгъстяване, но с такава разлика в хода на буталото няма ли да удари клапани, явно нещата се свеждат до доста сметки и изчисления, след като човека го е направил.
                            didich написа:
                            Pauter rods
                            Ето тук се крие отговора на въпроса ти, според мен. Явно споменатите биели (Pauter) са по-къси от стандартните на GTV и проблема с излизане на буталото над блока отпада. Целта на целия филм е увеличение на обема. Сгъстяването вече е последващ факт, влияещ се от буталата от GTV (предполагам по-изпъкнали от тези на HGT) и горивната камера на HGT главата.Това са просто мои предположения Иначе добре си се справил с превода, основното си го хванал п.с. тука малко посмятах набързо и ако примерно с новите бутала и биели се докара съотношение 83х83 (диаметър бутало Х ход бутало) печелиш 49мм обем и евентуално по-голяма степен на сгъстяване, което ако си загубя още малко от работното време, може и да предположа и за там неква цифра :D
                            Nuova Croma - so far...so good
                            Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
                            Fiat BRAVA JTD - ex love

                            Коментар


                              Ахаа значи и биелите са пипнати, тая дума ще я науча , но пък не става ясно какви биели са използвани С тоя вал да считам ли, че мотора е станал с обем 2 литра ??, ако е станал 2 литра и с тия спортни валове и евентуално сгъстяване мисля, че не е невъзможно тая кола в атмосферен вариант да е станала 170-180 к.с. на мотор, че и повече ..., явно ще чакаме второ клипче от човека :D На мен ми се върти друго в главата, но това ще е доста далече във времето - понеже не ми се занимава, а и няма кой да ми се навие на акъла да го направи да сменям мотори, пререгистрации и т.н. разправии, мисля ако е възможно да си намеря колектор от някой турбо фиат, който пасва на оригиналната глава на пунтото, тоест заводски колектор с турбина, кулер и т.н. и да се кара колата на 0,3-0,5 бара без повторно отваряне на мотора и без разреждане, все си мисля, че на толко ниско налягане би трябвало да издържат карантиите, както и съединителя, все пак и той е нов все още, но първо трябва да си намеря такъв колектор, който пасва на главата ... ехх размечтах се
                              punto HGT

                              Коментар


                                didich написа:
                                Ахаа значи и биелите са пипнати, тая дума ще я науча , но пък не става ясно какви биели са използвани С тоя вал да считам ли, че мотора е станал с обем 2 литра ??, ако е станал 2 литра и с тия спортни валове и евентуално сгъстяване мисля, че не е невъзможно тая кола в атмосферен вариант да е станала 170-180 к.с. на мотор, че и повече ..., явно ще чакаме второ клипче от човека :D
                                Биелите са aftermarket, най-вероятно ковани , тоест по-здрави, по-леки, един вид предназначени за по-големи натоварвания и спорни цели... по-добри като цяло. Pauter им е марката. В сайта им има каталог с характеристики на съответните, както и цената, която е доста палава :DМотора ти много трудно би станал 2 литра. По мойте сметки, който пак казвам са доста ориентировъчни, обема ти от 1747cc ще стане 1796сс, което не е зле.180коня значи 100коня от литър, което е постижима мощност за атмосферен мотор, НО непостижима без дросели и съответната електроника, валове, изпускателна система и т.н. :D Абе не е лека работа тунинга.
                                didich написа:
                                На мен ми се върти друго в главата, но това ще е доста далече във времето - понеже не ми се занимава, а и няма кой да ми се навие на акъла да го направи да сменям мотори, пререгистрации и т.н. разправии, мисля ако е възможно да си намеря колектор от някой турбо фиат, който пасва на оригиналната глава на пунтото, тоест заводски колектор с турбина, кулер и т.н. и да се кара колата на 0,3-0,5 бара без повторно отваряне на мотора и без разреждане, все си мисля, че на толко ниско налягане би трябвало да издържат карантиите, както и съединителя, все пак и той е нов все още, но първо трябва да си намеря такъв колектор, който пасва на главата ... ехх размечтах се
                                това май е по-добрият вариант, тъй като пак една торба пари ще отидат, но резултатите ще са далеч по-задоволителни
                                Nuova Croma - so far...so good
                                Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
                                Fiat BRAVA JTD - ex love

                                Коментар

                                Working...
                                X