От вчера и аз съм в клуба :DСинята и черната
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Едно питане към колегите, които са слагали термолента:С какво презастъпване се мотае лентата ??, поръчах си тази: http://tuning-parts.bg/termolenti-/602/eusunt, поздравления за красавицитеpunto HGT
Коментар
-
Днес от 10:30 до 15:00 се изкривихме, но стана работата Генерацията долу, акумулатор + кутия, цялата кутия на въздушния филтър и накрая се оказа, че перките няма как да се свалят без да се свалят заедно с радиатора и се почна работа на място, че много разглобяване щеше да стане и май и предната броня трябваше да се сваля.Омотахме долната част с бинт и след това с лепилото, стана здраво, но горе понеже нямаше как да се направи, защото беше отчупено цяло парче се реши генерално с една пластинка от по яка ламарина и перката стана по здрава от оригинална Намотах и колектора с лентата и стегнах със скоби, остана малко лента, но по нататък ще мотам по-надолу към двойката, сега съм намотал само частта от колектора, която е от неръждавейка, демек 4-2-то, даже незнам дали ще има смисъл да мотая повече:Ето 2 снимки в завършено положениеpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Колеги дайте съвет как да си раздвижа жилата на скоростния лост, че като застудее или не карам колата няколко дни, след това правя безплатно бицепс и трицепс с тоя лост, много трудно се движи
Коментар
-
Направих снимки с телефона, но немога да си намеря кабелчето и да ги сваля, но като се махне кожения кожух на скоростния лост се вижда някаква пласмасова част, по която има някаква белезникава смазка, тоест там и да искам май няма къде да вкарам масло със спринцовка, трябваше да питам по рано, че миналата седмица я махах тая кутия на АБ и изобщо не се сетих да видя кое къде идва, ще се сваля пак мерси.punto HGT
Коментар
-
Пак случайно попаднах на интересно клипче, за съжаление не се споменава резултата от замерването https://www.youtube.com/watch?v=PAvA8ZdhfQA , интересен е и коментара към клипчето, но с моя перфектен английски не ми се получават нещата /ако работех като преводач до сега да съм умрял от глад /Написано е следното: Punto Hgt Abarth. Pauter rods, 1.8 block, 2.0 gtv crank & pistons. Emerald K6 Ecu, Quaife Diff. C&B Cams, head work, Alfa inlet.The standard injectors ran out of puff at 6200 rpm.Forced to remove GSR Induction kit as it was collapsing at high revs, poor quality product.До колкото разбирам блока е оригинален, сложени са колянов вал и бутала от 2,0 алфа gtv, друго ЕКУ, спортни разпределителни валове, по главата е работено, най вероятно е портвана, но това е предположение. Стандартните инжектори са се предали след 6200 оборота и нещо с кита на въздушния филтър е имало драма ??, някой с по добър превод да помогне ако може Интересен проект, но нищо не се споменава каква е постигнатата мощност за съжаление, до колкото ми отбира аматьорската глава оригиналния блок 1,8 би следвало да е престъргван от 82мм /оригинално/ на 83мм, защото диаметъра на цилиндрите на гтв-то е 83мм, тоест след като споменава, че е сложил буталата от гтв-то, би следвало и блока да е пипнат за да може да влязат.Коленовия вал най вероятно става на блока на 1,8, но с тоя вал каква е била целта ?, при положение, че хода на буталото при гтв-то е 91мм, а оригинално при пунто е 82,7мм най вероятно целта е сгъстяване, но с такава разлика в хода на буталото няма ли да удари клапани, явно нещата се свеждат до доста сметки и изчисления, след като човека го е направил.Пак казвам за съжаление не става ясно крайния резултат какъв е, но определено ако е + 20-30к.с. незнам дали си заслужава цялата тая хамалогия и усилия.punto HGT
Коментар
-
didich написа:Коленовия вал най вероятно става на блока на 1,8, но с тоя вал каква е била целта ?, при положение, че хода на буталото при гтв-то е 91мм, а оригинално при пунто е 82,7мм най вероятно целта е сгъстяване, но с такава разлика в хода на буталото няма ли да удари клапани, явно нещата се свеждат до доста сметки и изчисления, след като човека го е направил.didich написа:Pauter rodsNuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
-
Ахаа значи и биелите са пипнати, тая дума ще я науча , но пък не става ясно какви биели са използвани С тоя вал да считам ли, че мотора е станал с обем 2 литра ??, ако е станал 2 литра и с тия спортни валове и евентуално сгъстяване мисля, че не е невъзможно тая кола в атмосферен вариант да е станала 170-180 к.с. на мотор, че и повече ..., явно ще чакаме второ клипче от човека :D На мен ми се върти друго в главата, но това ще е доста далече във времето - понеже не ми се занимава, а и няма кой да ми се навие на акъла да го направи да сменям мотори, пререгистрации и т.н. разправии, мисля ако е възможно да си намеря колектор от някой турбо фиат, който пасва на оригиналната глава на пунтото, тоест заводски колектор с турбина, кулер и т.н. и да се кара колата на 0,3-0,5 бара без повторно отваряне на мотора и без разреждане, все си мисля, че на толко ниско налягане би трябвало да издържат карантиите, както и съединителя, все пак и той е нов все още, но първо трябва да си намеря такъв колектор, който пасва на главата ... ехх размечтах сеpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Ахаа значи и биелите са пипнати, тая дума ще я науча , но пък не става ясно какви биели са използвани С тоя вал да считам ли, че мотора е станал с обем 2 литра ??, ако е станал 2 литра и с тия спортни валове и евентуално сгъстяване мисля, че не е невъзможно тая кола в атмосферен вариант да е станала 170-180 к.с. на мотор, че и повече ..., явно ще чакаме второ клипче от човека :Ddidich написа:На мен ми се върти друго в главата, но това ще е доста далече във времето - понеже не ми се занимава, а и няма кой да ми се навие на акъла да го направи да сменям мотори, пререгистрации и т.н. разправии, мисля ако е възможно да си намеря колектор от някой турбо фиат, който пасва на оригиналната глава на пунтото, тоест заводски колектор с турбина, кулер и т.н. и да се кара колата на 0,3-0,5 бара без повторно отваряне на мотора и без разреждане, все си мисля, че на толко ниско налягане би трябвало да издържат карантиите, както и съединителя, все пак и той е нов все още, но първо трябва да си намеря такъв колектор, който пасва на главата ... ехх размечтах сеNuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар