Вчера поредната футболна драма:тръгвам да слагам шайбата и се оказа, че на пунтото също е алуминиева и даже има и гумена част, тоест най вероятно е и демферна, кантар нямах за да ги премеря самите ролки, но така на ръка разликата е малка, смисъл оригиналната на пунтото е малко по тежка, поради което се отказах да я слагам тая шайба и другата седмица ще я пращам обратно към Ферариста. Ако някой има мерак да слага такава шайба цената за София е 95лв, неупотребявана и неслагана, на мен с еконта ми стъпи на 102лв, ако до другата седмица няма мераклии я пращам обратно
Смених жилата на ръчната спирачка, че старите съвсем се бяха напукали и покрай това смених и задните накладки - марка Ferodo
Монтирах и изпускателния колекторДо тука с хубавите новини:1. Покрай тоя колектор и понеже е малко по обемист от оригиналния от толко напъни да го мушнеме счупихме едната перка на водния радиатор, сега ще търся перки или с нещо да се залепи старата, пробвах с локтайт, но държа точно един ден и пак се разлепи. Тръбата на трети цилиндър минава на 5мм от едната перка, а на първи цилиндър на 5мм от тръбата на климатика, няма по тесен моторен отсег от тоя на пунтото
Май ще го мотая тоя колектор с лента, че лятото да не се запаля някъде с тия пласмасови перки.2. Оказа се, че болта на паразитната ролка на пистовия ремък е превъртял и няма стягане, от където пистовия ремък още като завъртя на стартер и тръгва да го плюе, голяма драма, минахме с метчик да оправим резбата, но ефекта беше нулев - решението - ролката отпадна, купих един ремък на 1390мм /стария беше към 1800 и нещо мм/ и за момента минавам без тая тъпа ролка. В момента ремъка минава на около 50% през шайбата на коленовия вал, а с ролката която махнахме минаваше на около 70-80% през шайбата, пробвах на ръчка, на климатик и т.н., няма присвирване няма нищо, всичко е ток, мисля изобщо да не се занимавам с тая ролка.3. За капак на всички ядове крушката на късите на левия фар изгоря, че и там си счупих пръстите докато бръкна и я сменя.Голям ден беше петък, надявам се повече да не ми се повтаря такъв ден.Сега остана да събирам някой лев и да бягам за чип, после дино и да видя дали съм докарал поне заводските коне на тая кола





Коментар