Някой със съвет какво да направя, че да спре да ми скърца педала на съединителя при натискане и отпускане, така е от 2008 г.
Като се стопли времето и моя се разпява. При мен проблема е горната помпа на съединителя. Другата седмица ще сменям за трети път. Всяка пролет се разскърцва и държи точно по една година. Ако някой е решил по-трайно проблема ще се радвам да споделите.
Ще го мисля тоя педал, като отида да слагам летните гуми ще залягам пак да видя къде скърца тая гад.Друго ми идва на акъла по повод ЕКУ-то - има ли вариант да се монтира по стария модел Хитачи, което позволява чипване или примерно да се вземе ЕКУ от алфа със същия мотор 1,8, там разликата май е само, че мотора е с 8 свещи ?? или драмата ще е голяма с друго ЕКУ ??п.п. оплакване - тъпата лампа на таблото за аербега пак светна, колегата ВО я изчисти началото на зимата, аз привързах буксата със свински опашки да не се мести, но пак светна , няма отърване, това червено на таблото ми вади очита даже и през деня, май пак ще се ходи на диагностика.
Продължаваш да не проверяваш това което ти казах Просто напиши в гугъл "симптоми датчик разпределителен вал" и виж какво ще излезе. Ако пробваш със старото хитачи най вероятно ще трябва да пробваш и със стария дебитомер.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Банков, питането ми за друго ЕКУ не е във връзка с неравномерните обороти на мотора, а по скоро преминаване на друга заводска електроника с цел по лесна манипулация с нея, примерно най елементарното - да може да се чипне при първия човек на който звънна, а не да обикалям всички тунинг фирми и всички да вдигат рамене п.п. Пунтото мисля, че няма дебитомер или пак съм в грешка ??
Алфовите мотори нали и те са с вариатор тЪ си мислех дали е възможно да се направи размяна ??А за датчиците на коляновия и разпределителния вал - на диагностика не показаха грешка, от което си мисля, че там положението е ОК.
Като се постопли малко и почва да скарца, решението за мен беше, малка дупка при привода от страната на педала и честа смазка с бяла грес на спрей.
Там си има малък правоъгълен отвор. Пълниш с отверката грес колкото можеш докато не поема повече. Скърцането идва от триенето на пластмасовата втулка, на която опира пръта на буталото на горната помпа. При мен вече година няма никакви звуци, натъпках го с литиева грес за лагери.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Като накича всичко по мотора би следвало да има разлика, не слагам чип на стоков мотор , проблема е, че нямам идея кога ще стигна да монтирам нещата, защото си трябват финанси.Аз нищо не направих със смазването на педала, сменявах каре и главина и не остана време кой да се занимава - още си скърцам.Трябва да сменявам жилата на ръчната спирачка, че всичко е блокирало, дано сега на техническия преглед след 1 седмица пак да мина м/у капките, като миналата година
На моето пунто имам power box някои може ли да ми обесни за какво служи има кабели от него към дузите и в купето до едно мързеливо копченце каква функция испалнява цялата инсталация превено е в италия и в доста сервизи незнаят за какво е помагаите моля !
Коментар