Мерих компресията днес:1-ви - 12,22-ри - 12,23-ти - 13,04-ти - 12,5Май по-нататък като дойдат излишни финанси ще се сваля пак главата и ще се прави както си трябва + портване като хората и полиране и повече няма да се занимавам с тоя мотор
Тия дни проведох кореспонденция с по известните тунинг сервизи за чип тунинг на космическата технология наречена "Hitachi" Говорих с ХЕЕД АУТО, Мadness motorsport и brezel - никой не може да пипа по тоя комп и никой не се наема да пробва да пипа по него, лоша работа, а толко хитачита плачат някой да ги разчопли , продължавам проучването , ако открия светлина в тунела ще пиша пак.
http://www.carpower.bg/Приятел ми е, говорил съм с него преди време за хитачито, звънни му и си поговорете да видим какво ще каже.
Сега говорих с O.E.Motorsport, човека каза, че може да го направи, но заради хардуерните промени по мотора ще трябва да му оставя колата за няколко дни за да може да направи специфичен мониторинг за детонационно горене и да настрои авансите правилно, след това мога да ходя някъде да ми я замерят на дино да се види какво е положението, диното е 80лв. до три замервания.Сега ще пиша и на човека, който си ми посочил, мерси
riot, сега му звънях, каза че се занимава със стандартни неща, смисъл с тези доработки по мотора, които имам нямало да стане, защото нямал и сонда да види смесите, а пък и каза, че е във Варна и ..... с една дума отказа ангажимент , като му дойде времето най вероятно ще се чуя пак с колегата O.E.Motorsport
Забравих да питам, тая разлика в компресията м/у цилиндрите вредна ли е за мотора или до 1 атмосфера е в рамките на нормалното ??1-ви - 12,2 2-ри - 12,2 3-ти - 13,0 4-ти - 12,5
Тия дни проведох кореспонденция с по известните тунинг сервизи за чип тунинг на космическата технология наречена "Hitachi" Говорих с ХЕЕД АУТО, Мadness motorsport и brezel - никой не може да пипа по тоя комп и никой не се наема да пробва да пипа по него, лоша работа, а толко хитачита плачат някой да ги разчопли , продължавам проучването , ако открия светлина в тунела ще пиша пак.
Мда, щото нямат кабелЯ, говори с МОМО, той може да те понасочи какво да правиш в случая. Кабел няма никъде. Те това е поблема, няма как да му бръкнат у душичката на това жАвотно.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Момо може да му предложат джанти и още нещо, виж МЕМО може и да му каже нещо.Първо неговото ЕКУ няма нищо общо с твоето, второ - въпросната букса, за която говориш, сигурен ли си, че отива до куплунга на ЕКУто или само гадаеш ?
Май въпроса не опира само до кабел, да беше само кабел да си го беше купил някой до сега, това хитачи не се слага на коли от преди година две, до колкото знам/чувал самия чип е залят или капсулован и аз незнам как да се изразя и самата му подмяна изисква допълнително ровене в самото ЕКУ.O.E.Motorsport ми каза, че имал самия програматор за това ЕКУ, но първо ще трябва да свали чипа, най вероятно да го препрограмира и да го върне обратно, предполагам, че такава е процедурата.Интересно е, че като звънна по телефона и всички са надъхани - няма проблем ще го направим, че даже и цени предварително ми се съобщиха, но като им изпратих снимката с номерата на ЕКУ-то и всички набиха задна, само O.E.Motorsport ми потвърди, че може да го направи, но ще го рови няколко дни.Мисля да си направя следния експеримент, то свещите вече ги свалям със затвоерни очи за да видя от къде изпуска компресия, като главен заподозрян е непроверената и нешлайфана глава налива се малко масло през отвора на свеща и се мери компресията, ако компресията не се промени значи клапаните, ако се повиши сегменти/бутала, но това второто го изключвам, защото сегментите са сменени.
Какъв е номера на това ЕКУ, на мойто това е изписано:46810444 GE111971 C489 JIJIHCU201 MFI-201A BB2 2219всъщност ако трябва да се смени чипа, кое точно се сменя от това показано на снимката ??, че си нямам и най малка идея
Коментар