Мерси колега, но за мен още не е браво, защото колата за мен не е на 100% готова.Днес майсторчето сравнява петите за зацепване на мотора от пунтото и тези от 1,8-2,0 Алфа, оказва се, че нямат разлика в градусите, ами само във височината, тоест дълбочината на самата пета. Става ми интересно, защото човека от който взех главата каза, че разликата във валовете е само лифта, тоест не са с по големи или остри гърбици, което е коренно различно на горното сравнение на петите, тоест излиза, че самите пети не би трябвало да са по дълбоки като форма, общо взето един ти казва едно, друг ти казва друго, а на всичкото от горе пича от който купих главата хич го няма да си вдига телефона и взе да се прави на ударен, нормално нали взе парите за главата от там нататък ангажимент няма никакъв, в случая тоя който си бие главата съм аз. Майсторчето твърди, че според него проблема не е от неправилно зацепване, а от проблем в самата глава, и ми пили на главата, защото не сме били сменили само валовете с вариатора и избобщо защо сме се занимавали да сваляме цялата глава - аз ако знаех какво щеше да се получи да се бях кръстил "Ванга", но няма да се откажа докато не разбера какво се случва, другия вариант е да си направя една регистрация в алфа форума и да намеря координати на колегата ОЕМ /благодаря на колегата injekciona за линка/ и да видим дали ще може да удари едно рамо с пети, зацепване и т.н. щуротии, защото аз нещо почнах да вдигам кръвното, много мразя нещо да не е като хората и ако трябва ще я разглобя сам накрая тая кола, но ще стане така както трябва да е п.п. незнам и тия остарели скапани пети на GA.MA. колко са читави, но вече почвам да се съмнявам във всичко.
Ама четейки писанията ти стигам до извода, че нещата хич, ама хич не са ти ясни.Нещо което не разбрах - защо обвинен е и продавача при положение, че си гледал главата и ти е обяснено каква е разликата (доколкото и продавача я е знаел). Аз си мисля, че колкото и да не ти харесва, човека няма ангажимент към теб и ако иска ще ти вдигне телефона, а ако не иска съответно не.И да обясниш пак за "лифта" и височините на петите (къде точно е разликата), защото май не си слушал внимателно или си се опитвал да разсъждаваш върху нещо което ти е непонятно.И за финал - по добре не разглобявай сам мотора .
kaci, със сигурност не са ми ясни нещата, все пак не съм завършил ДВГ, а и не го практикувам, любител съм както и повечето хора в този форум и щом пишеш това мнение най вероятно съм казал/написал някоя голяма глупост и технически грамотен човек най-вероятно сега ляга от смях пред компа, както и да еОбяснението за петите ми беше дадено по телефона и извода беше, че сравнявайки двата вида пети разлика в ъгъла не е имало, а само в дълбочината на самата пета, тоест нямало смисъл да презацепвам с другите пети от алфата ??Продавача го обвиних, защото ми обеща да погледне с кои точно пети си е зацепил неговия мотор и да ми се обади, даже говорихме ако има нужда да ми прати точните пети за да си зацепя моя мотор и след това да му ги върна, защото пича е от Пловдив, но от тогава мина почти един месец - от умрял писмо, това за теб ако е коректно отношение ще пия една студена вода веднага
Сега говорих с колегата ОЕМ по телефона и ми потвърди, че с петите от пунтото е възможно да се получава по голямо презастъпване, тоест смукателния и изпускателния клапън да стоят повече време отворени от където на ниски обороти се получава това подскачане на мотора и неравномерна работа, със сигурност ме посъветва да си презацепя колата с пети за 1,8-2,0 Алфа и би следвало да изчезне тоя ефект на празен ход.kaci, извинявам се ако съм написал пак някаква глупост, може и да съм пропуснал нещо от казаното по телефона или по скоро да не съм го преразказал точно Сега по важното е следното - някой може ли да ми помогне и да направим презацепване на пунтото с пети за алфа 1,8-2,0, не ми се ще да занимавам пак мойто майсторче, че нещо го гледам взе да му писва да се занимава с мойта кола, а и не искам да го правя с пети марка GA.MA., може оферти на ЛС kaci, ако имаш свободно време и нерви да се занимаваш с 1,8 ХГТ кажи какви пари ще ми струва и идвам при теб
Тъй де, нали това ти казвах и аз, на зимбер петите между тия за пунто и за алфата сигурно имаа разлика във височината, но не и в ъгъла.Вече тия гама , кви са, що са - нямам идея.
Ok, при зацепване с петите от алфата тая разлика във височината ще даде ли някаква разлика в ъгала на вала спрямо петите от пунтото, защото и ОЕМ каза, че и 5 градуса да мръдне вала това може да е причината за описаните ядове на празен ход, така ако си карам колата нищо няма да и стане, но е дразнещо, а аз в мойта кола не понасям да има дразнещи неща
Няма нужда от извинения, а и няма за какво.Предполагам знаеш, че шанса да получиш точна диагноза(доколкото е възможна по форумите) нараства с възможно най-точното описание на проблема от страдащия.Относно разликите в петите - не е нужно да си завършил ДВГ за да се сетиш, че за да са по високи едните пети, то това почти сигурно значи, че и височината на гърбицата(лифта) която ще блокираш е по висока. Пети доколкото помня се даваха и под наем, но въпреки това след празниците ще се обадя на приятел който мисля, че имаше целия комплект пети за Алфа.Относно "лошия" празен ход само заради сгрешени пети - много се съмнявам това да е причината.Възможно е обаче и натрупването на повече от една монтьорска (повечето не са завършили ДВГ) грешка 1. При зацепването (заради петите-макар ясно да се вижда, че нещо не пасва както трябва когато са грешни) и (или)2. При неспазване процедурата по опъване на ремъка(не са били разхлабени ангр. колела).Относно евентуална помощ от моя страна - стига да имаше къде, никога не бих я отказал, но нито работя в сервиз, нито си изкарвам парите с ремонт на коли :D Сега и за продавача - не беше уточнил доста "подробности" а някак много мразя продавача винаги да е обвиняван И за последно да уточним нещо и за завършилите ДВГ (да не се обиди някой учен) Не е важно дали си го завършил или изобщо започвал - важното е да сме наясно с един от основните принципи, а той е, че за успешния ремонт или обслужване е задължително да знаем принципа на работа на въпросният възел, агрегат........или каквото там ремонтираме(обслужваме)в противен случай само отвиваме/завиваме винтчета, бършем с парцалчета.....
Ще съм благодарен ако можеш да намериш въпросните пети, най малкото за да ги сравня с тези, които ползва мойто майсторче за да видим реално от два различни комплекта дали за един и същ мотор нещата са еднакви или е едно голямо мазало
Попаднах на една много лоша тема http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=32413 и още по лоши мухи почват да ми влизат в главата, може ли да помоля някой колега с регистрация в Ланча форума да помогне за контакт с колегата и по конкретно с телефонче, че аз нямам регистрация, данке
Писах на колегата, когато даде телефон ще го получиш на лично или той ще се свърже с теб.
Мерси, той и колегата emzo му писа, дано влиза във форума и си види съобщението, да го разпитам за тоя механичен компресор, предполагам вече го е махнал от колата, че му видях обява да я продава на части, но поне да каже как е било положението, варианта си е много добър като решение, още повече, че до 0,3-0,4 бара няма да има нужда нито от чип, нито от смяна на комп, инжектори и т.н., тоест хитачито най вероятно ще си направи само настройките, минуса е, че колата остава без клима и шума от компресора.
Коментар