Имал съм подобен проблем на типото и се реши с нови горивни дюзи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Петите на ТС и на 1.8 май бяха еднакви, виж преди време пуснах една тема и там писах за разните пети.Така или иначе, при мен с 2та вида пети, разликата беше само 1 зъб, но не помня на кой вал, май на всмукателния.п.с. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
S.W.A.T., дюзите ги чистих на ултразвук при Орлин преди време, пък и колата всяка сутрин се пали на бензин и си мисля, че едвали толко са зацапали, че да "преде" толкова много на празен ход.Емо, петите за фиат и алфа са различни, поне като погледнеш спесификацията на зимбер никъде не е комбинирано едни пети да стават и за двата модела, по скоро фиат-ланчия са еднакви, но за алфа са различни http://zimber-tools.com/avto-instrum...ber-tools.html , от което следва и логичното питане, как може да няма значение както ми каза човека, че мога да ги зацепя или с тия за алфа или с тия за фиат, като двата вида пети са съвсем различни, тия за пунтото са Q - оранжевикави, а за алфата M - светло сини, освен да пробвам да търся от някъде светло сини пети на зимбер за да пробвам с тях как ще е колата, при положение, че съм пробвал вече с едни пети за пунто ?? нещо тотално се омотвам вече, а не ми се ще да свалям пак глава и да си връщам мойта.punto HGT
Коментар
-
S.W.A.T. написа:това е датчика за лампата, ако тя светне значи положението е много зле, типото ми и купето си имат по 2ри датчик за самото налягане на маслото, както и за температурата му...Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
Ако се зацепи с пети М от горния каталог, те са за алфа 1,8 и 2,0 ?? или ще трябва да експериментирам и да видя какво ще се получи, някой с други идеи ??п.п. човека от който купих главата не си вдига телефона, незнам зает ли е или се прави на ударен, кофти се работи с хора в тая държава ....punto HGT
Коментар
-
didich написа:Ако се зацепи с пети М от горния каталог, те са за алфа 1,8 и 2,0 ?? или ще трябва да експериментирам и да видя какво ще се получи, някой с други идеи ??п.п. човека от който купих главата не си вдига телефона, незнам зает ли е или се прави на ударен, кофти се работи с хора в тая държава ....
Коментар
-
injekciona написа:didich написа:Ако се зацепи с пети М от горния каталог, те са за алфа 1,8 и 2,0 ?? или ще трябва да експериментирам и да видя какво ще се получи, някой с други идеи ??п.п. човека от който купих главата не си вдига телефона, незнам зает ли е или се прави на ударен, кофти се работи с хора в тая държава ....punto HGT
Коментар
-
injekciona написа:По-добре се допитай първо и до някой по-запознат, за да не правиш само излишни движения.punto HGT
Коментар
-
emzo написа:Колко разлика очакваш с други пети ? Повече от зъб ?punto HGT
Коментар
-
Без да разглобяваш нищо:един помагач напъва обтяжната ролка ,ти вадиш ремъка от всмукателния вал ,завърташ вала и пак вкарваш ремъка като целта на всичкото това е да дадеш един зъб закъснение на вала, ако стане по- лошо пробваш един зъб наобратно .Може и от раздвижната шайба на вала ама там има голяма вероятност да се объркаш.Изпускателния вал не го барай.Със сигурност 7 зъба на изпускателния и 4 на всмукателния не водят до нищо лошо.На пети вяра нямай ,на всички фирми за един мотор са различни и всичките стават/С ЛЕКИ ГРИЖИ/ .А в официалния сервиз на фият във Варна преди пет години ми казаха " ний сички фиати , алфи и ланчи с едни пети ги прайме и досега няма проблеми ,ако не стане щи върнем парити".Аз съм с валове от 1.6ТС които са уж същите като на 1.8VFD и затова си правя колата на ухо, на око , на крак, на ръка,както дойде.Най лесния начин да разбереш накъде да въртиш всмукателния вал е следния:Махаш релето на вариатора ,приготвяш си една жица,палиш колата,даваш ток на вариатора с жицата като бъркаш с нея в цокъла на релето докато колата работи на обороти ,ако колата загасне след като включи вариатора значи и е много предварението на всмукателния вал.Ако има малка разлика в оборотите иска предварение.Мотора трябва да си намали много оборотите без да загасне.
Коментар
-
MEMO, мерси за подробните разяснения, но ще трябва това, което написа да го пусна на мойто майсторче да го прочете и той да го осмисли хубаво и тогава да го направим Нещото, което ми направи впечатление при махната клема на акумулатора, тоест винаги когато разкачам клемата на АБ - колата не задържа обороти и гасне, какво имам предвид, пали без проблем и работи на празен ход, но като пипна газта, независимо дали и вдигна 1500, 2000 или 7000 оборота, след това не успява да задържи оборотите на 800 и винаги гасне, това го прави първите 2-3 дни, след това като, че ли се оправя сама и вече не гасне, смисъл има го, но са единични случаи, колкото повече я карам толко по-вече почва да си задържа сама оборотите, иначе първите дни на всеки светофар гасне и се пали отново и е малък ужас.Замислям другата седмица като взема заплата да поръчам едни иридиеви свещи и заедно с пипането по мотора да сменя и свещите, мисля да взема NGK BKR6EIX, мисля и компресията да премеря просто информативно, макар че след ремонта едва ли е под 13-14 на цилиндърpunto HGT
Коментар
-
Ако колата не ще да работи добре и няма ниски със заводските си настройки след зануляване на компа е ясно ,че има нещо разбутано в заводските настройки на нещо друго:бензиново налягане,тпс,температурни датчици и други разни неща. Иридиевите свещи са добра инвестиция ,откакто съм взел колата съм с такива ,вече 55 хиляди .
Коментар
-
MEMO написа:Ако колата не ще да работи добре и няма ниски със заводските си настройки след зануляване на компа е ясно ,че има нещо разбутано в заводските настройки на нещо друго:бензиново налягане,тпс,температурни датчици и други разни неща. Иридиевите свещи са добра инвестиция ,откакто съм взел колата съм с такива ,вече 55 хиляди .punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар