Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто HGT ново начало

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не ми е работа но искам да ви кажа че оригиналния датчик за температурата на маслото на купето ми с двигател 1.8 VFD е завинтен точно на картера.Когато се гледа отдолу картера той е удължен назад ,точно върху това удължение /отгоре надолу и зад картера се завива датчика/.Сменял съм го лично.Мисля също, че инженерите на фиат по-добре от нас знаят къде трябва да се мери температурата на маслото.

    Коментар


      При пунтото мисля, че е някъде под смукателния колектор, дето и на гинеколок ще му е трудно да се справи
      punto HGT

      Коментар


        Двигателите са еднакви ,картерите също На главата може да се мери налягане не и температура защото показанията ще будат повлияни от температурата на метала в който е завит датчика .Чувствителната част на моя датчик стърчи най малко с 2 сантиметра от резбата и е директно потопена в маслото и няма никаква механична връзка с други метали.

        Коментар


          Ако си от София, ще се радвам да се видим някой ден за да го видя къде точно е тоя датчик, защото аз отдолу не виждам такъв при мен :D
          punto HGT

          Коментар


            Отдолу няма няма как да го видиш ,но с ръка можеш да го пипнеш на картера е но от горе и отзад -под всмук. колектори , но се бара само отдолу.Ще се опитам да начертая нещо

            Коментар


              MEMO написа:
              Отдолу няма няма как да го видиш ,но с ръка можеш да го пипнеш на картера е но от горе и отзад -под всмук. колектори , но се бара само отдолу.Ще се опитам да начертая нещо
              И излизат кабели от него вкарани в гофра, но е адски неудобно за работа, смисъл единствено можеш да го пипнеш с ръка, но да завъртиш тройник на който да боцна същия датчик + датчика за температурата на маслото ми се вижда мисия невъзможна.
              punto HGT

              Коментар


                Горе на рисунката виж- на картера е. Това дето го описваш сигурно е датчика за детонации.

                Коментар


                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    Май само на Купетата ще да е тоз датчик.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      emzo написа:
                      Май само на Купетата ще да е тоз датчик.
                      и на Пунтото го има, картерите са еднакви, но за да го смениш май се смъкваше генерацията
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        Kaci, мерси за снимката и все пак смея да твърдя, че точно там при пунтото няма такъв датчик ами е доста по нагоре по мотора и е заврян в един улей, дето аз примерно немога и да го пипна, понеже не са ми тънки пръстите като на гинеколог Ако има някой колега с канал с най голямо удоволствие утре след работа карам пунтото и го гледаме, пък може и аз да бъркам.Ако бъркам има ли вариант там да се навие тройника и да си вържа и температурата на маслото, а отпред при тапата на масления филтър да ми остане само датчика за налягането на маслото
                        punto HGT

                        Коментар


                          Абе що не ходиш на стругар да ти навие още една пробка на картера?
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            didich написа:
                            ....ами е доста по нагоре по мотора и е заврян в един улей, дето аз примерно немога и да го пипна.....
                            Според мен бъркаш датчиците. Този под колектора(ако си мислим за един и същ датчик разбира се) по спомен е за лампата за ниско налягане на маслото.Някъде имах снимки от различни ъгли на 1.8 мотора, но вече трудно намирам всичко което съм снимал.

                            Коментар


                              В неделя сутринта ще я кача на канал колата и ще проверя за датчика, който описвате
                              punto HGT

                              Коментар


                                За съжаление нито имах време да я кача на канал, нито да си премеря оригиналните джанти със зимните гуми колко тежат Минах пак на диагностика, понеже имаше дискусия и в други теми дали с откачането на акумулатора се нулира адапдацията, човека ми каза, че става само като се закачи колата, с откачането на клемата не става, но не беше си качил софтуера за мойто пунто и неможахме да я нулираме за да видим как ще се държи колата.Показа ми пак грешка с тоя клапан за обратните бензинови пари, грешката е Р0443 на Аутоком, аз така и не разбрах къде е, пък и невиждам никъде да има откачена букса, незнам дали изобщо има такъв клапан Ново 6 - показа ми грешка и на 4-те газови инжектора, някакъв емулатор в газовото ЕКУ не ги управлявал като хората - проблема може да се реши като се отвори ЕКУ-то и човека нещо каза, че ще ги лъже или пък направо ново газово ЕКУ иначе колата си върви на газ без никаква промяна , май пак ще се влиза в приключения
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X