Не знам моя двигател дали и колко се различава конструктивно от на ХГТ , но и сивите пети на Зимбер не са правилните, остана да наложим жълтите и да им теглим една майна на Зимбер.
Ами да си призная незнам къде съм гледал и каква марка са петите, но сега мотора ми го зацепваха със зелени пети, преди това майсторчето каза, че пак с тях ми го е зацепвал, а аз от къде съм запомнил, че петите са сиви незнам, старост нерадост
Колеги, с какъв акумулатор си харате ХГТ-тата, че моя се предаде и не мога да си разработвам колицата Марка не ме интересува, по скоро с какъв ампераш сте, в аутодатата мисля, че дават м/у 45-50 ампера, моя сегашния е на Варта 52А, до някъде и аз съм си виновен, но той издъхна тотално.Един приятел ми се похвали, че е с турски акумулатор и нямал никакви проблеми
Карам със шнайдер на 62 Ам/ч, и 600 ам. стартов ток,сребърен, за дизел е принципно, ама трета година издържа на моето каране което е само събота и неделя по 20-на километра. пп кво да се прави возя се на Метро
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
То и аз се возя с метрото и колата я карам за фън, ама няма как да и бодна 62 ампера, защото генератора няма да смогва, който е нов, понеже предния сцепи корпуса и ще го скапя за норматив Най вероятно ще търся 45А за 80-90лв с отстъпката сигурно ще ми легне пък каквото покаже, че за 5 години хвърлям 2-ри акумулатор, тоя сега ще е трети. Вартата я скапах, защото бях вързал уредите директно на акумулатора и те дъпраха ток и на загасена кола, сега проблема е оправен, но пък вартата е тотален аут.
Аз на Алфата си взех 53 ампера на Ексайд и съм много доволен.По принцип си и дават 60 ампера ама тя си пали бързо и този е достаъчен За теб мисля,че 50-54 са достатъчни.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
То и аз се возя с метрото и колата я карам за фън, ама няма как да и бодна 62 ампера, защото генератора няма да смогва, който е нов, понеже предния сцепи корпуса и ще го скапя за норматив Най вероятно ще търся 45А за 80-90лв с отстъпката сигурно ще ми легне пък каквото покаже, че за 5 години хвърлям 2-ри акумулатор, тоя сега ще е трети. Вартата я скапах, защото бях вързал уредите директно на акумулатора и те дъпраха ток и на загасена кола, сега проблема е оправен, но пък вартата е тотален аут.
А принципно каква АБ дават за твоето пунто , За бравото е 60-62 ам/ч.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Това "АБ" незнам на какво е съкращение, ако може малко разяснение /да не е "акумулаторна батерия" /, иначе по спомен в Аутодатата мисля, че му дават 45-50А на акумулатора.
Това "АБ" незнам на какво е съкращение, ако може малко разяснение /да не е "акумулаторна батерия" /, иначе по спомен в Аутодатата мисля, че му дават 45-50А на акумулатора.
Да АКОЛУМАТОР както му вика един познат , а иначе провери си в аутодатата отново, аз нямам никакви проблеми с 62ам/ч. от недозареждане.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Да ползвам темата,някой дали е качвал различни скорости на HGT,имам предвид по-дълги,защото моите пак ще ги сменявам,попадам само на боклуци-я синхрони я зъбни колела.Ако някой има опит да каже как се ще му понесат на мотора едни по-дълги скорости.
Това което не ме убива ме прави по- силен!
PUNTO HGT
Едва ли някой си е играл със скоростите за да може да сподели опит, но със сигурност тия скорости с които излиза от завода си идват доста късички, особенно ако излезеш да караш на магистралата, иначе за града си е супер Возил съм се и на спортинга с 6-те скорости, там трагедиатя е още по голяма, смисъл такъв, че са сложили още по къси скорости, но 6 на брой.Примерно аз на 5-та на 3000 оборота ако съм на 95-100км, онова на 6-та на 3000 оборота е някъде около 110км/ч , но все пак говорим за малки градски коли, няма как, иначе ако пък са ти прекалено дълги скоростите няма да може да се гонкаме по града
Аз просто не намирам читави заводски,верно че са къси, ама те пък са сметнати като най-подходящи за целта за която е направена колата,сега намирам някакви правени за рали(така казва колегата който ги продава),казва че са направени за големи натоварвания и тоя мотор не може да ги събори,все пак мисля,че мотора ще приеме донора добре,все пак е 1.8 131 HP
Това което не ме убива ме прави по- силен!
PUNTO HGT
Да ползвам темата,някой дали е качвал различни скорости на HGT,имам предвид по-дълги,защото моите пак ще ги сменявам,попадам само на боклуци-я синхрони я зъбни колела.Ако някой има опит да каже как се ще му понесат на мотора едни по-дълги скорости.
Погледни варианта от Алфа 155 1.8, мисля че съвпадат с 1.8 на браво
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Супер са си скоростите, само с 5та бих се заиграл, да падне на 2500рпм при 100км/ч.Между другото вече имам всички пети за 1.8 само жълтите пасвали идеално
didich, моя акумулатор е на ексайд, който го дават за модели на фиат и е с доста по скромни размери от себеподобните. 44 Ач и 400 А стартов ток, като на останалото свободно място наместих компа на ГИ-то. Вече втора зима съм с него и нямам грижи. Вярно, че още е в гаранция, колата е в гараж и карам ежедневно, но все пак.
Коментар