Ще се зацепва както си пише по книгите с пети и часовник
Драсни на л.с. с какви пети, че .... :D
В другата тема писах - петите са сиви на цвят /металик/ с тях вече 2 пъти ми е зацепвана колата, защото преди да правя сегашния ремонт духна гарнитура на главата и се зацепва с тях , но майсторчето ги взима от някакъв негов приятел пак автомонтьор и няма как да ги взема. Ако искаш може да направим една уговорка да дойдеш на място и да ти се провери как е зацепването
Емо пускам ти един линк с пети http://zimber-tools.com/lang-en/cat-...tvertki.htmlС такива си зацепвах моя мотор и съм доволен.Иначе тези сивите са оригинални и са много скъпи около 200лв.Тази за смукателния вал се слага на втори цилиндър,а тази на изпускателния на трети.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Емо пускам ти един линк с пети http://zimber-tools.com/lang-en/cat-...tvertki.htmlС такива си зацепвах моя мотор и съм доволен.Иначе тези сивите са оригинални и са много скъпи около 200лв.Тази за смукателния вал се слага на втори цилиндър,а тази на изпускателния на трети.
Тука има нещо гнило, според мен няма как мотор 1,8 и мотор 2,0 кубика да се зацепват с едни и същи пети, би следвало за двата мотора и петите да са различни.За 1,4 моторите са едни пети, за 1,6 други пети, за 1,8 трети, за 2,0 четвърти и т.н.
Ти се бъркаш,няма нищо гнило.За 1.4 и 1.6 на Алфа петите са едни.За 1.8 и 2.0 са други и с тези вторите се зацепва Браво ХГТ,Пунто ХГТ и изобщо ХГТ моторите.Даже при Алфа разпределителните валове на 1.8 и 2.0 са едни и същи.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Емо пускам ти един линк с пети http://zimber-tools.com/lang-en/cat-...tvertki.htmlС такива си зацепвах моя мотор и съм доволен.Иначе тези сивите са оригинални и са много скъпи около 200лв.Тази за смукателния вал се слага на втори цилиндър,а тази на изпускателния на трети.
С тия пети ми презацепиха ремъка, но виж описанието, тия са за 1.8 и 2.0 TSЗа 1.8 fiat трябва да са тези:http://zimber-tools.com/cat-avto-ins...ml------------Едит - тия имах предвид:http://zimber-tools.com/cat-avto-instrumenti/2437-k-t-za-zacepvane-na-dvigateli-fiat-lancia-1-8-16v-130-kon-.html
Ти се бъркаш,няма нищо гнило.За 1.4 и 1.6 на Алфа петите са едни.За 1.8 и 2.0 са други и с тези вторите се зацепва Браво ХГТ,Пунто ХГТ и изобщо ХГТ моторите.Даже при Алфа разпределителните валове на 1.8 и 2.0 са едни и същи.
При алфа да, но при Фиат нещата са различни, различни са петите дори при 2.00 ХГТ 147коня и 155 коня.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Ти се бъркаш,няма нищо гнило.За 1.4 и 1.6 на Алфа петите са едни.За 1.8 и 2.0 са други и с тези вторите се зацепва Браво ХГТ,Пунто ХГТ и изобщо ХГТ моторите.Даже при Алфа разпределителните валове на 1.8 и 2.0 са едни и същи.
При алфа да, но при Фиат нещата са различни, различни са петите дори при 2.00 ХГТ 147коня и 155 коня.
Точно така,петите,които е показал Емо са за ВИС мотора,а 147 коньовия вариант се зацепва с тези за Алфа-та.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Ахам, явно при алфите са уеднаквили нещата, до колкото знам при фиат за всяка различна кубатура си има отделни пети
Да така е,при Алфа са оеднаквени нещата,при Фиат всяка кубатура е с различни пети.Примерно за 1.6 не са такива,а на главата има дупки с тапи където влизат фиксаторите за валовете.Иначе 1.8 и 2.0 147 коня се зацепват с едни и същи пети(тези,които са за Алфата,както писах в другия пост).
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Нещо не мога да се оправя и да намеря къде пишеше,че тези светлосините стават за Алфите и за 1.8 16в 130 коня и 147 коньвото ХГТ.Даже тук в един сервиз зацепваха едно Пунто ХГТ със тези пети и няма проблем.Дали изписах толкова мнения и ще се окаже,че са неверни,а бех убеден,че е така.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Преди малко говорих със Зимбер- за либра и делта са G1G2 петите, а за Баркета и Пунто ХГТ - Q1Q2За стило - Божа работа....И пак не им вярвам де .... друга фирма производител на пети ?
Коментар