ще видим какво ще стане, но определено ще е интересно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
За съжаление след снощи ще влизам в бокса, налягането на маслото от 3,4 бара на празен ход отиде на 2 бара и мотора почна да тропа, най вероятно лагерите са аут, дано няма други поражения, но като се отвори ще се види.Началото на годината я отварях отгоре, сега ще е отдолу, поне ще се види какво е положението в мотора, ако мога и сегменти ще сменя, защото маслото го яде като бензинpunto HGT
Коментар
-
didich написа:За съжаление след снощи ще влизам в бокса, налягането на маслото от 3,4 бара на празен ход отиде на 2 бара и мотора почна да тропа, най вероятно лагерите са аут, дано няма други поражения, но като се отвори ще се види.Началото на годината я отварях отгоре, сега ще е отдолу, поне ще се види какво е положението в мотора, ако мога и сегменти ще сменя, защото маслото го яде като бензинсамо тогоре
Power Under Pressure
Коментар
-
riot написа:само отгоре се сменят сегментите и трябва да пада главата,Ще се прецени в движение, първо ще отворим отдолу да видим каква е хавата, аз колата няма да я насилвам и да я паля повече, направо ще я изтеглим до сервиза за да не правя още по голям мармалад. Дано да са само лагери и да не е надрала коляновия вал, ако не ще се търси вал втора ръка, ще се види и маслената помпа как е. Ще видя как са парите до отстраняване на проблема с тропането на мотора, после ако има финанси ще се свалии отгоре и ще си се направи общо взето пълна ревизия на мотора, като главата няма да я пипам, защото тя си мина ревизията преди няма и 3000км. После следва проверка на съединителя, че и той се опитва да боксува, евентуално отваряне и на скоростите за смяна на синхронизатори, защото това прехъркване от 1-ва към 2-ра е дразнещо. Общо взето това са и проблемите на колата
всичко друго си е бетон, все пак и навъртях 40 000км без нищо да се бара. Като се направи ревизията на колата всичко ще си дойде на място и както казва ония шемет "рибата" - всичко ще припада, хаха
punto HGT
Коментар
-
WhitePower написа:Съжеляваме за това , но моя съвет е , всичко на земята , рахвърля се сменя се и забравяш за проблеми близките 100000 кмКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:WhitePower написа:Съжеляваме за това , но моя съвет е , всичко на земята , рахвърля се сменя се и забравяш за проблеми близките 100000 кмНе е невъзможно и наличието на постоянни проблеми.Всичко зависи от това кой, с какво и как прави ремонта.Единственото сигурно нещо е инвестирането на определена сума.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Така и така ще отваряш двигателя сега е момента да портнеш главата и да сложиш тръбни колектори ако не си го направилWhitePower ми пусна и мухата да сипя тази добавка след ремонта http://www.qmisx6000.com/index.php?content=sx6 , което ще запази и съхрани двигателя за още доста километри, но пък и цената и е доста солена, към 110лв/1л., ще го мисля ако останат пари, защото искам и едни иридиеви свещи да и взема и след това само газ
punto HGT
Коментар
-
Огледай се някое купе на части тръбен колектор можеш да вземеш от него, главата ако мислиш да я портваш е малко скъпичко ама си струва ако си фенКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Огледай се някое купе на части тръбен колектор можеш да вземеш от него, главата ако мислиш да я портваш е малко скъпичко ама си струва ако си фенpunto HGT
Коментар
-
RASTIL написа:WhitePower написа:тва с иридиевите свещи не го разбирам , аз на пунтото карам с свещи за 5,60 стотинки еднатаЛъжеш! Ако не лъжеш - грешиш
Ако искаш прочети ми подписа
точно толкова ми струват свещите истествани в продължение на 8 години а дали съм в герешка , смятам че не съм при положение че не виждам никаква разлика от иридиева до медна свещ във вървенето тези студени свещи палят и на -20
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар