Наистина има коли които, като им изключиш абс не спира наистина, не говоря за мк1 там е друг абс, мк2-то е пълен скръб, на сухо с включен ако ти се наложи да спрес рязко и пред тебе има кола, направо си ударил. Пък и с хубави гуми и накладки, спирането е много по добре. който иска може да дойде да му демонстрирам с включен абс и без него, да види разликата в спирачен път и поведение в завои за да блокират гуми-те трябва много да се изправиш на педала , с гуми пирели неро, 24мм помпа 4 бутални апарати с 310мм дискове с алу. шапки , 286мм пак с алу. шапки с 2-двубутално брембо отзад с техстар накладки.
съгласих се с тебе , ама с абс си е друго дори с тази преработена система , като реиш да покараш малко по завой , пробвай
Дай повече инфо колега, ХГТ ли е дзверчето Абарт пакет отвън с хубави абартови джантета от стило, до тука 6+ Има ли окачване, че ми се вижда нисичка, с какви гуми си на тия 17", не пести инфо Гледам има 3 уреда на мястото на СД-то, а него долу ли си го преместил, че при мен е обратно, уредите са на мястото на СД чейнджъра.
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
ХГТ-е, няма окачване, гумите са 205/40/17, уредите са горе, сд-то е долу не съм го правил аз така я купих, колата ще се продава на части.
ееее колега, защо ще съсипваш хубавата кола, проблем ли има с нея или просто не ти се кара с десен волан Има ли някакви подобрения правени в повече освен уредите и джантите, крайното гърне каква марка е :D
аз имам части да и обърна волана, но не искам тая кола я купих за части, купето има бая ръжди а на мен не ми се занимава, ще си взема каквото ми трябва на мен, останалото се продава. Колата е с цяла генерация на суперспринт от колектора до крайното гърне. карал съм много пунтота друго като това хгт не съм виждал да върви, няма да му трака вариатора, много е готино, но скорстна кутия се счупи по пътя. Всичко от нея се продава, така че ако искате нещо питайте.
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Има ли HGT-та в тоя форум Благодарение на колегата dimaka_vs, който е цар с поялник в ръка сътворихме следното осветлението на таблотоПРЕДИ:http://imageshack.us/photo/my-images...менихме оригиналните смотани оранжежи диоди с бели, като ефекта, който се получи според мен е повече от добър, осветлението е мръсно бяло, ненатрапчиво и доста по ефектно
Моите диоди си седят в шкафа няма кой да ги сложи :Х :Д...иначе с бели е станало много добре ...а като са пастирани са уникатчета. И естествено грешките на еърбеците дето ги трупа :Х... Моята вече е на 16-ки и с лоша предна броня ... но няма кой да я снима :Д.... :P :P
Fiat Punto1.1, 55hp
Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
Fiat Punto JTD 1.9, прогресия
...И естествено грешките на еърбеците дето ги трупа
За съжаление след като във Вантотрейд ми ги изчистиха след около година ей тъй от само себе си пак светна червената лампичка на аербеците и вече като, че ли и свикнах да я гледам включена на таблото :D Така ... преди време се оплаках, че имам някъде утечка и акумулатора го финиширам за един ден, ако не се пали всеки ден колата ... от къде дойде драмата след като бях при човек да я замери къде бега тока .... до колкото разбрах нормално при изключен мотор консумацията от акумулатора трябва да е от 0,02 до макс 0,08 ампера/май това беше единицата, че ги бъркам с волтове, от ток не разбирам и най мразим да ме бие, защото не мога да му го върна /, след като замерихме моя се оказа, че консумацията е 0,22А , демек 10 пъти над нормата. Понеже за допълнително монтираните уреди за налягане и температура на маслото и волтметъра бях пуснал директен кабел + и - за захранване директно от акумулатора, след махането му стойностите показаха 0,02А, демек с връзването на уредите да ги захранвам постоянно съм си сложил сам белята с акумулатора Ходих при човек, който се занимава със монтаж на аларми и всякакви други ел. работи по автомобилите и ми направи много грамотно нещата, че като видя колко жица и чудесии съм сложил му стана лошо Значи осветлението на уредите е хванато от контакта на ключа и сега от там ми сложи и захранването на уредите като се получи следното: като завартя на контакт уредите светват и имат захранване, тоест те отчитат показания, но като завъртя на стартер уредите се изключват за да не дърпат допълнително ток от акумулатора и като запали колата вече почват пак да отчитат показанията, хитра работа, като на плюсовата жица човека ми върза и едно бушомче и ми даде ценен съвет - "когато се опъва жица да се бяга далече от кормилната уредба и педалите и винаги на плюсова жица задължително бушон" , сега съм пей сърце, имам си работещи уреди и не се налага на всяко гасене на колата да откачам жиците на уредите от акумулатора п.п. никой вече не пише в тая тема, само 1 ХГТ ли остана в тоя форум :D
тука сме, как моите уреди ги вързах към силовия кабел на запалката, така хем не съм опъвал много кабели, хем и заводско си е направено както ти го е вързал човека - на стартер гаснат само че сега моите не работят защото ходих да си сменям меката връзка на генерацията и като дигнаха колата горе - ужас, всичко отдолу до задния мост омазано с масло, а тройника на датчиците се върти на ръка, като колелото на късмета и тече като спукана чешма. Сега е в бокса докато съм на море за монтаж на разпънките и някои дреболии. Като дигнахме капака и се оказа че капака на клапаните е счупен при единия болт и сега се търси читав втора ръка, колегата riot да даде цена ако го продава отделно. Опитва се последно време да ми лази по нервите, ама ще я вкарам в пътя. Поздрави!
Коментар