Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я.Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е?Било станало идеално на някакво деу рейсър.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на дюза
Collapse
X
-
Re: Смяна на дюза
geshabeli написа:Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я.Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е?Било станало идеално на някакво деу рейсър.
Коментар
-
Правил съм и друг опит - сложих калибратор /епром/ от Астра 1.4 на Астра 1.6. Колата осезаемо се спъна и в стремежа си да получиш прилично ускорение и скорост натискаш повечко газта и ефекта в разхода беше нулев даже и отрицателен. При дюзите има известни различия но са минимални.Специално на опелска моноинжекция съм слагал кви ли не дюзи на кви ли не мотори няма осезаема разлика в вървенто и в разхода.
Коментар
-
geshabeli написа:Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я.Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е?Било станало идеално на някакво деу рейсър.
Коментар
-
kaci написа:Според мен дюзите са си еднакви.Различни са компютрите(ECU).Ако искаш повече(по малко)гориво-държиш дюзата по дълго(по кратко)време отворена и по този начин правиш една и съща дюза за мотори с различна кубатура и мощност.Зависи от дебита им
Не можеш да накараш ЕКУ да впръсква повече гориво през дюза, която няма да има нужният дебит
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Вярно е, че се сменят дюзите с такива с по голям дебит, но това е с цел повишаване на максималните обороти, т.к. се впръсква същото количество, но за по кратко време. Т.е. при слагане на дюза с по голям дебит се намаля времето за впръскване. Ако се остави същото време, то двигателя ще почне да се дави освен ако тунинга не включва и турбинка.no pain no pain
Коментар
-
ма то тогава освен други дюзи трябва и други карти за горивотоа то щом се правят други карти на горивото може (в определени граници) и със старите дюзи. по-големи дюзи се слагат обикновено когато (по някакъв начин) се вкарва повече въздух в двигателя. тогава се ползва оригиналното ecu и за зададените времена се вкарва повече бензин+ повечето въздух=повече мощност и малко по-богата смес. да смениш с по-малка дюза за разход е някакъв бг тунинг
ефекта най-вероятно е по-нестабилен празен ход и бедна смес -> разхода ще падне малко, но ресурса на двигателя също
'93 Croma 2.0T -ex
'98 Coupe 20V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар