Предни спирачни апарати от JTD или 1,8 ще ти свършат работа и ще направиш много успешен ъпгрейд на предните спирачки! Мисля, че междуболтовото на съпорта е същото като твоето, а и диаметъра на болтовете съвпада. Цената им, по спомен е символична, като ремонтният комплект за едно колело е на цена 20.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
абарт
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
С риск да ми се разсърди някой без лощи чувства риторично да попитам:Вие колеги от всички модели на марката само Браво,Брава и Марея ли знаете?Вентилирани дискове 257х20мм. са слагани на Типо 2.0-Грант Туризмо, Темпта 2.0, Дедра 2.0, Делта 2.0 ,Алфа155 2.0 с двигатели 113 и нагоре к.с.Още веднъж се извинявам ако съм засегнал някой.Поздрави
Коментар
-
В интерес на истината никой няма да се обиди на колегата! Факт е обаче, колко разлики има в привидно еднаквото моделно семейство на Браво/Брава и Марея ... просто това е безумие! И предвид това аз лично съм се интересувал основно за съвместимост на части именно от тези три модела. Някои детайли може да се търсят, като еднаквост в "епер", но там се губи много време и резултата хич не е сигурен!п.п. съвета ми е да си запазиш жълтите дискове, да си намериш апарати и си готов. НО като правиш тея работи, най-хубавото е да вложиш средства и в нови маркучи и подмяна на сп. течност!!!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
А междуболтовото разстояние на апаратите нищо ли не значи?А и не друго, но защо трябва да се експериментира с нещо при положение че има утвърдени неща които просто стават без никакво преправяне? Въобще колко останали Типо, Темпра и другите дето си ги предложил има за части сравнени с Браво/Брава/Мареа?Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Аз не разбирам много! И не съм сигурен вбтова което ще кажа ама по сериен номер предните носачи са еднакви на всичко що е фиат алфа в годините 95-05 не точно но плюс минус малко.та след като са еднакви! Не мисля че има разлика в междуболтовито където стоят апаратите, или аз не съм за кво стаеа въпрос също и задните съвпадат там където има такъв вид окачване и задните главини са еднакви до гранде пунто мисля може и на евото да са такива.та ако някои все пак излезе с категорична информация за този спор в цифри ще сложи край на спора ви! Аз мисля че всичко италианско може да се пресади на друго италианско.аз аз се сдобих с апарати от браво хгт.fiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
-
Аз с теоритици няма да споря за нещо, което на практика си е така.Ако някой се съмнава в казаното да заповяда на място да му ги сваля и да провери сам.При условие, че шенкелите са еднакви за всеки един от изброените модели и диска е 257мм. къде колега видя разликата?Е ако диаметъра е 284мм темата е вече друга съгласен съм, че междуболтовото разстояние е различно.Ако държите на статистиката в цифри не ми представлява проблем да ги измеря междуболтовите разстояния при условие,че се търкалят супортите в гаража.ПП.Извинявам се ако спамя в темата на колегата и се надявам маклия спор да е бил полезен с някаква информация за него. Поздрави на всички
Коментар
-
Само информативно да питам: тея разкошни джанти не са ли случайно 4х100, защото имай предвид че главините на бравото ти са с 4х98 отвори?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар