Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за всмукателен колектор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за всмукателен колектор?

    Колеги имам следното питане, а именно какво мога да очаквам при подмяна на оригиналния смукателен колектор на 2.0 16в мотора със ’’дългия’’ от капа 2.0 вт ?Предполагам ще се наложи и диагностика? Нещо сменя ли се или операцията е плъг енд плей?
    Sedicivalvole (Racing Rosso)now
    GTV 2.0 (612 A)now
    E60 530D now.. hate it big time :D
    Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
    Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

    #2
    Бензиновата рейка е бъзикня малко до колкото знам и Пречат релетата на торпедната стена
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #3
      ето скивай малкоhttp://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot....jpgотзад сичко е преместено тряа да го земеш с рейката също както и малко намеса с флекса
      alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

      Коментар


        #4
        Аз вече го правих този номер и не е никак лесно,първо се борих 2 часа за да измъкна всмукатела на купето с щанги и други подръчни материали,след това се оказа че не може да се ползва реиката за дюзи на купе а оригиналната на капа защото не съвпадат дупките за закрепване но като поставих колектора се оказа че пречат всички релета и мап сензори та дори и казанчето на хидравликата НО не това е най лошото а това че не можеш да поставиш дюзите с рейката ако не одрежеш с флекса четирите уши стърчашти от главата които са предназначени да държат с болтове оригиналния всмукател,но аз се прижалих и ги отрязах друг вариянт няма,после трябва да отрежеш металните накраиници на маркучите за гориво с ножовка а не с флекс за да не викаш пожарна да го гаси и да ги снадиш с маркучи и скоби за рейката и тъкмо си решил че всичко е наред и гледаш че от термостата излиза маркуч захванат на метална тръба за обратното налягане на антифриза и няма как да мине през рейката и дюзите освен ако не одрежеш и тази тръба с ножовка или квот решиш и да го свържеш с маркуч за казанчето,но за последно остава и номера сдатчика за температура на въздуха защото е с различен по дебелина отвор и не можеш да сложиш оригиналния на купе докато не направиш отвор с резба и за него а там където стърчи една г-образна дълга тръба на колектора тя също пречи но е на резба и я развих и на нея вързах маркуча за сервото но нейният отвор е същият като за температурният датчик и трябва да избираш дали там да вържеш сервото и да направиш нов за датчика или обратното,та това е в общи линий.Забравих да кажа че трябва трябва да развиеш четирите шпилки на смукателния колектор за да можеш на тяхно място да завиеш твоите болтове за дроселовата клапа че шпилките са къси и н естават и да не ти пука че понтециометъра на дроселовата клапа опира в тръбите на АБС-а,аз си приготвих и дросел от алфа 164 щот е с 1см.по голям но не знам как ще го сложа като нямя място но ще се помъча.

        Коментар


          #5
          То това на снимката добре е за пример,ама къде му е АБС-а?

          Коментар


            #6
            бе има къде къде по сложни неща правени не е толкова тежко за 1 час го напрайх аз
            alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

            Коментар


              #7
              Към колегата с бялото купе рабрах всичко...ама слагай препинателни знаци и по къси изречения ...направо ми взе здравето :D И на типото ми няма абс :D ...хич и не му трябва според мен ... @1912... мерси за снимката ама къде премести глупостите накачени на купето?И този със различно захващане ли е от този който и двамата предполагам сте слагали Не на последно място ефекта е ???
              Прикачени файлове
              Sedicivalvole (Racing Rosso)now
              GTV 2.0 (612 A)now
              E60 530D now.. hate it big time :D
              Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
              Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

              Коментар


                #8
                Този който показваш е вис,като го разгледах е някаква комбинация между оригиналния и този на капа с прави колектори като моя.Ефекта е различен звук и по добро ускорение във високи обороти,макар че оше не съм сменил главата с портнатата.Не знам как деиства този от снимката ти за управлението на вис-а но може да се окаже че е по добър за нормално каране и драг,стига да го накараш да работи.

                Коментар


                  #9
                  Казанчето за хидравликата още си е висящо на маркучите но ще трябва да му направя място, а АБС-а не смятам да го пипам че неведнъж ми е спасявал ламарините,мапа го хванах за самия колектор, от лявата му страна има дупка за болт които не се ползва и го сложих там.

                  Коментар


                    #10
                    Аз съм още в дилема...не ми се реже нищо по колата...единствено бих преместил електриèските шитни + казана за хидравликата....Ще го мисля още... разлика във високите викаш...колко високи над 5к ?...Това è звука ще се промени не ме притеснява...просто колата не искам да я окепазя Идеята е максимално придържане към стоковата конфигурация :P ..Пък ако може някой друг кон да се изцеди с лек мод може ако не ..така ще си я карам :D
                    Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                    GTV 2.0 (612 A)now
                    E60 530D now.. hate it big time :D
                    Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                    Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                    Коментар


                      #11
                      Еййй като изчетох поста на колегата valen_j и направо ахнах.Иначе определено е много позелен.Много се извинявам ама ако може да питам тук едно въпросче, ако колелата _power_ няма нищо против, но просто да не пускам тема.Гледам,че заговорихте за дросеги.Аз си търся нпо-голям дросел за моето купе 1.8,обаче никъде не намирам данни какъв мога да използвам от други италянки.Като имам желание да се избегне колкото може сериозното преправяне и рязане на колеткор.Ако някой знае моля да сподели, може и на л.с. да не пълним темата.Мерси предварително
                      <<KARKELANOV>>

                      Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                      Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                        #12
                        Sparco написа:
                        Еййй като изчетох поста на колегата valen_j и направо ахнах.Иначе определено е много позелен.Много се извинявам ама ако може да питам тук едно въпросче, ако колелата _power_ няма нищо против, но просто да не пускам тема.Гледам,че заговорихте за дросеги.Аз си търся нпо-голям дросел за моето купе 1.8,обаче никъде не намирам данни какъв мога да използвам от други италянки.Като имам желание да се избегне колкото може сериозното преправяне и рязане на колеткор.Ако някой знае моля да сподели, може и на л.с. да не пълним темата.Мерси предварително
                        От 2.0 не ти ли пасва? Пък и не забравяй че е възможа и изработка на колектор ....друг е въпроса кой ще го сметне и кой ще го изработи
                        Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                        GTV 2.0 (612 A)now
                        E60 530D now.. hate it big time :D
                        Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                        Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                        Коментар


                          #13
                          _power_ написа:
                          Sparco написа:
                          Еййй като изчетох поста на колегата valen_j и направо ахнах.Иначе определено е много позелен.Много се извинявам ама ако може да питам тук едно въпросче, ако колелата _power_ няма нищо против, но просто да не пускам тема.Гледам,че заговорихте за дросеги.Аз си търся нпо-голям дросел за моето купе 1.8,обаче никъде не намирам данни какъв мога да използвам от други италянки.Като имам желание да се избегне колкото може сериозното преправяне и рязане на колеткор.Ако някой знае моля да сподели, може и на л.с. да не пълним темата.Мерси предварително
                          От 2.0 не ти ли пасва? Пък и не забравяй че е възможа и изработка на колектор ....друг е въпроса кой ще го сметне и кой ще го изработи
                          Известни са ми всичките от скъпите и хубави варианти но просто не си заслужава според мен.Нз дали пасва от 2.0.Трябда да пробвам.Просто неискам да режа моя и да правя нова планка.В крайна сметка и до това може да се стигне а в такъв случай ще изчистя всички заводски грешки по него А за смятането и проектирането - аз ще си го направя.Сега съм се захванал да си правя гърне.Ако с това се справя -може и да пробвам да орезеля още колата :PА иначе за звука от каповият колектор - много по-добър от стандартния!!!!Чувал съм купе с такъв - лудница!Мен лично много ми хареса.
                          <<KARKELANOV>>

                          Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                          Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                            #14
                            Прочетете това.http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=5&t=22

                            Коментар

                            Working...
                            X