Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с валове на Браво 1.6 16

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с валове на Браво 1.6 16

    Здравейте на Всички. Може би темата ми не е точно за този раздел,но тук ми се стори,че е най добре да я сложа! Та по въпроса: вчера смених ангренажа и ролките и направих нещо,което отдавна имах мерак да свърша да си поиграя с валовете! Преместихме смукателния със зъбче напред,а изпускателния зъбче назад и дадохме 5 градуса аванс. До тук добре обаче се появиха няколко проблема:1.Оборотите на празен ход са около 2000 (студен), 1500 (топъл)2.Мотора работи неравномерно и малко по шумно(боботещо),а оборотите играят много и мотора притриса3.Като загрее колата и вкл. перката гасне задължително 4.Като развие обороти, при връщането на газта падат мнооого бавноДавайте акъл какво да я правя,принципно знам че най добрия вариант е да я върна по дефолт,обаче сега се форсира по добре и определено наема по добре във високи обороти ,а прекъсвача като че ли е още по учестен и по бърз.До колкото знам във форума има хора дето са я правили тая гимнастика и се надявам да получа отговор на въпросите!Поздрави от Стареца

    #2
    Re: Проблем с валове на Браво 1.6 16

    колега не си играй с тия работи защото ще направиш някоя беля и ще си блъскаш главата после.Не си заслужава за малко повече вървеж да разваляш колата. (освен ако не си я приготвил за хвърляне...тогава давай смело)
    FIAT Bravo Club Plovdiv
    Con Asistencia di Veloce

    Коментар


      #3
      Колега оценявам мнението ти и знам че си прав,има обаче неща които не знам и търся отговор за тях, а те са точките от 1 до 4.

      Коментар


        #4
        Отговора който търсиш се намира в точка 0: :D 0. Зацепваш правилно ангренажа и се примиряваш с "по лошото форсиране"

        Коментар


          #5
          До колкото съм чувал при такава интервенция винаги се получава нестабилност на работа в ниските обороти.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Принципно шаренето на оборотомера не ме притеснява толкова...въпроса най вече как да се справя с досадното гаснене?????Благодаря и на колегата с отговор "0", обаче подобни коментари грам не ми помагат в тоя случай!Вече написах по горе че най лесно е да се върне мотора към фабрични настроики,самоче не това е идеята. Забравих да отбележа че като загрее мотора пали само ако му се подаде газ,иначе върти и хълца!Според момчето дето прави колата,за да заработи като хората му трябва настройка на комп с новите градуси на валовете и предварението Yellow_Flash_Colorz_PDT_06

            Коментар


              #7
              един зъб е прекалено много, това са около 7 градуса по разпр. вал (трябва да се видят броя на зъбите/360 за да се види колко е точно) а по газоразпределителна диаграма са 14 градуса.Трябва да се гони до половин зъб в пренастройката, те нали са раздвижни ангренажните колела, може и да стане чрез тях, макар че техният тип е само за работа с фиксатора за валовете.Аванса на запалването може да се бутне само от датчика на коляновия вал, или софтуерно.Изпускателния като го закъсниш, тоест да отваря по-късно - няма как да се извади мощност във високите.А по-ранното отваряне на всмукателния пък, реже от края на фазата, която се грижи за пълненето във високите, така че всичко е един баланс.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #8
                :D на такова мнение се надявах! Аванса го бутнахме точно от коляновия вал. Значи грешката е в изпускателния вал???Да го върна в нормално положение или???Въпреки повечето градуси на смукателния вал и с тоя аванс може ли да заработи нормално колата????като целта си остава (малко повече пъргавина).....В общи линии какво трябва да се промени от тук на сетне чисто механично и може ли да работи мотора коректно без интервенции по Екуто? Предварително МЕРСИ!

                Коментар


                  #9
                  ами бих пробвал да оставя изпускателния в нулево положение, а за всмукателния или половин зъб напред, или назад.При бутане напред на всм. вал би трябвало да се позасили в ниските и средните, а при закъснение във високите.Но всичкото това се вижда реално само ако се измери с техника на доускорение колата или на дино.Когато всм. вал е бутнат напред се увеличава динамичното сгъстяване и даване на аванс на запалването може да му дойде в повече, особено ако бензина не е 98-100 октана.Точно в тоя момент идва ремапа и възможността да се пипа само в дадени режими а не общо.Иначе и без ремап може, стига да се получи наистина подобрение.Има вероятност да обеднее леко сместа, но едва ли ще е от значение, понеже заводски си излиза излишно обогатена, е стига да няма проблем колата със стара бензинова помпа.Трябва да се слуша да не почнат детонации.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #10
                    Много Благодаря за отделеното време!!! Ще ги преговориме тия съвети в сервиза!За сега детонации не се чуват,като забелязвам че може би газовете от ауспуха са малко по топли и с различна честота....Ама може и да си е мое внушение! Последен въпрос:Аванса да остане ли такъв или да се върне към 0.Едит: Днес я подкарах със 100 октана тъй като имах известни резерви към горивото ,но нямаше подобрение!

                    Коментар


                      #11
                      аванса може да остане ако се измери подобрение
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар

                      Working...
                      X