Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги - моля ви за тунинг съвет!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    16-ка влиза и то с няколко размера гуми. Затворения обем не е за хора които сакат да им бълбочи баса в корема Yellow_Flash_Colorz_PDT_15Колега не се заяждайте с 2000 20 V Turbo, той просто мисли логично, тъй като както някой по нагоре писа- има много такива теми на ентусиазирани потребители, чиито теми без снимков материал се губят "в превода". И аз спирам да пиша, когато се започнат нещата ще коментираме.
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #32
      PaUnOff написа:
      16-ка влиза и то с няколко размера гуми. Затворения обем не е за хора които сакат да им бълбочи баса в корема Yellow_Flash_Colorz_PDT_15Колега не се заяждайте с 2000 20 V Turbo, той просто мисли логично, тъй като както някой по нагоре писа- има много такива теми на ентусиазирани потребители, чиито теми без снимков материал се губят "в превода". И аз спирам да пиша, когато се започнат нещата ще коментираме.
      Ма начи не се заяждам - държи се детински, като в 5ти клас втория срок!.И пак казвам - да разбирам всичко за "Ентусястите", ма нема кво да се слагаме под общ знаменател!. Относно 16ката - начи ще е 16-ка и с какъв размер гуми влиза, много се чудех напоследък на ширина колко ли е максимума отпред отзад дали има нужда от фланзи, защото искам максималко да са широки.! А пък относно баса - момчето с хондичката - с малката затворена кутияя няма да ти казвам просто къде се чуваше и с каква сила!Аз като му видях кутииката напрао не повярвах(но то трее да се чуе - само тогава ше разбереш за кво ти говоря), но нз - то кутии имаа толковаа много типове и при всеки говорител разлика има.. Така, че ще видим , но ще заложа на затворената кутия, защото няколко пъти се обеждавам, че е по-добре или поне на мен мнооого повече ми харесва!Иначе добре - веднага щом има развитие - ще пиша и ще адвам снимки.
      Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

      Коментар


        #33
        _power_ написа:
        Аз държа младежа да качи снимки на колата в сегашното и състояние :D + снимки от смяната на ремъци в края на месеца....тогава ще съ сигурен че поне основата е на лице :D
        По-добре само снимки покрай ремъка и ролките иначе като гледам снимки за забележките няма смисъл да качвам - да трупа негативизъм темата - напраоо ше си кача снимки като бъдат поправени.
        Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

        Коментар


          #34
          Трябваше да започнеш темата - Как да тунинговам колата си, която е с АГУ.И логичният отговор е: изхвърли АГУ-тоП.С. Оправи си и малко пунктоацията, че много трудно ти се четат постовете.

          Коментар


            #35
            dancoo написа:
            Трябваше да започнеш темата - Как да тунинговам колата си, която е с АГУ.И логичният отговор е: изхвърли АГУ-тоП.С. Оправи си и малко пунктоацията, че много трудно ти се четат постовете.
            Агу-то е на мястото на резервната - не ми пречи много.Относно понктуацията - ще се постарая(доколкото мога) - напълно уместна забележка!
            Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

            Коментар

            Working...
            X