Става въпрос за следното - ха както всеки 3ти, така и аз искам турбо на колата си, но нейскам да сменям двигателя и нейскам някъв страшно големия охлйов(пиша го с й, шот незнам къде ми е другата буква) Аз съм със 1.6 16в мотор на мареа.. Просто искам нещо да ми държи 0.6-0.7 и мисля да сложа турбо от Фиат Уно 1.4 I.e дали според вас това е добра идея ? Нямам пари да правя сложни трансплантации и не ми се дават пари ако сложа голяма турбина после за бензинови реголатори, за дюзи и за куп други нужни неща! Просто искам малка турбина, която да не изисква много промени след поставянето и, но и все пак да има няква разлика де, но не гоняя 250коня +! Това е, ако можете да ми дадете съвет ще е мн добре. Проосто искам малкото двигателче 1.6 да го турбинирам с малка турбина.. това е ! и да се развърта нещо средно от 2.5 нагоре доде може примерно или от 2.. незнам но нещо такова
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги - моля ви за тунинг съвет!
Collapse
X
-
Колега, преди 8 години имах същата Мареа, 1.6 16в - мислел съм си същите глупости, каквито си мислиш и ти сега, да извадя едни 500 - 600 лв отнякъде, и да ми стане 200 коня марейката......Няма да стане тва дето си го мислиш, не и за тия пари.....колкото по бързо се откажеш от тия помисли, толкова по евтино ще ти излезе.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
-
ти явно не си флизал в тея филми те за това казват да си сложиш друк двигател 4е е по ефтино.аз ли4но сам я играл тая игра за това ефтино излиза скпо.сещташ ли се колко преработка трябва?кулер.турбо патищта,маслен радиатор,преправяне на испоскателя.разреждане на мотора,маслени магистрали за турбото?и куп ощте нещта настроики после а 0.7 са си 200 коня кат се замисля.подобре двигател на фият купе по ефтино по добар варянт е
Коментар
-
Етапите за силна кола, степенувани по големината на вложените средства ...1. най-евтино е да се продаде колата и да се купи турбо модел 2. следващият етап е тоя турбо мотор да се ревизира основно 3. после външни ъпгрейди за повече коне, включително и по-голямо турбо4. като целта станат много коне, се минава и на вътрешен ъпгрейд на мотора с рейсингови частикато 1-ви етап е разликата за доплащането на турбо-модела, купен с парите от продадения настоящ автомобил 4-ти етап може да стигне и до 20 000лв само за мотора, това го казвам като за база, при положение че за турбиниране на този 1.6 16в нещата като разходи се приравняват с етап 2 и 3 едновременно
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Колега, преди 8 години имах същата Мареа, 1.6 16в - мислел съм си същите глупости, каквито си мислиш и ти сега, да извадя едни 500 - 600 лв отнякъде, и да ми стане 200 коня марейката......Няма да стане тва дето си го мислиш, не и за тия пари.....колкото по бързо се откажеш от тия помисли, толкова по евтино ще ти излезе.......Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
leandro написа:ти явно не си флизал в тея филми те за това казват да си сложиш друк двигател 4е е по ефтино.аз ли4но сам я играл тая игра за това ефтино излиза скпо.сещташ ли се колко преработка трябва?кулер.турбо патищта,маслен радиатор,преправяне на испоскателя.разреждане на мотора,маслени магистрали за турбото?и куп ощте нещта настроики после а 0.7 са си 200 коня кат се замисля.подобре двигател на фият купе по ефтино по добар варянт еАко има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
ici написа:Етапите за силна кола, степенувани по големината на вложените средства ...1. най-евтино е да се продаде колата и да се купи турбо модел 2. следващият етап е тоя турбо мотор да се ревизира основно 3. после външни ъпгрейди за повече коне, включително и по-голямо турбо4. като целта станат много коне, се минава и на вътрешен ъпгрейд на мотора с рейсингови частикато 1-ви етап е разликата за доплащането на турбо-модела, купен с парите от продадения настоящ автомобил 4-ти етап може да стигне и до 20 000лв само за мотора, това го казвам като за база, при положение че за турбиниране на този 1.6 16в нещата като разходи се приравняват с етап 2 и 3 едновременноАко има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
Много хвърчиш, извинявай че ти го казвам, щом мислиш да ти гори малко... това онова- не става, тука се искат доста пари. Говориш за турбо- малко, малко ама то не е само турбото, а още сто хиляди работи покрай него. Ако вземеш турбо кола и там е голям филм и ще иска много пари за потъдръжка и гориво. Дори и да смениш мотора и той ще трябва първо да се ревизира и после да го монтираш- пари, една турбина и тя е майка си и баща си. Карай си марейката- сложи и едни хубави джанти, като си стъпиш на краката както сам каза продай я, купи нещо по-мощно. И без това си млад шофьор сигурно- по-добре да не е самолет, защото човек се увлича. И аз преди години натисках яко газта, но с времето се кротваш малко или много.Успех, направи най-добрия избор!Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Много хвърчиш, извинявай че ти го казвам, щом мислиш да ти гори малко... това онова- не става, тука се искат доста пари. Говориш за турбо- малко, малко ама то не е само турбото, а още сто хиляди работи покрай него. Ако вземеш турбо кола и там е голям филм и ще иска много пари за потъдръжка и гориво. Дори и да смениш мотора и той ще трябва първо да се ревизира и после да го монтираш- пари, една турбина и тя е майка си и баща си. Карай си марейката- сложи и едни хубави джанти, като си стъпиш на краката както сам каза продай я, купи нещо по-мощно. И без това си млад шофьор сигурно- по-добре да не е самолет, защото човек се увлича. И аз преди години натисках яко газта, но с времето се кротваш малко или много.Успех, направи най-добрия избор!Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
PaUnOff написа:Затова някои се отдават на музика, други на интериорен тунинг, трети на оптичен тунинг, четвърти на силов. Малко са тези които имат и 4-теАко има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
:D Батка, тъй, като ти чета постовете - хем без пари, хем с турбо, хем да не гори, хем да върви, хем страшна музика, хем страшна оптика, хем неаш абер от коли - ще четеш "трето-пето", хем пък да си направиш сам такъв проект, току пък на вуйчо ти в сервиза - каша.... И, за да не съм съвсем спам мога да се опитам да ти помогна и аз, съветвайки те за следното: -До края на годината слушкай повечко и напиши писъмце на дедо си Коледа....То по коледа най-често ставали чудеса Не че ми е работа, ама понякога се изумявам и от великодушието на мод-овете.ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа::D Батка, тъй, като ти чета постовете - хем без пари, хем с турбо, хем да не гори, хем да върви, хем страшна музика, хем страшна оптика, хем неаш абер от коли - ще четеш "трето-пето", хем пък да си направиш сам такъв проект, току пък на вуйчо ти в сервиза - каша.... И, за да не съм съвсем спам мога да се опитам да ти помогна и аз, съветвайки те за следното: -До края на годината слушкай повечко и напиши писъмце на дедо си Коледа....То по коледа най-често ставали чудеса Не че ми е работа, ама понякога се изумявам и от великодушието на мод-овете.Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
Jekoviq написа:Еми аз най-вече ми е музика и оптичен после интериорен и искам все пак и двигателя да има подобрения!Не искам да съм като ици - тосет искам - то всеки иска, но не гона неговия тунинг по мотора просто гоня нещо по-добро от фабричното!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар