Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги - моля ви за тунинг съвет!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги - моля ви за тунинг съвет!

    Става въпрос за следното - ха както всеки 3ти, така и аз искам турбо на колата си, но нейскам да сменям двигателя и нейскам някъв страшно големия охлйов(пиша го с й, шот незнам къде ми е другата буква) Аз съм със 1.6 16в мотор на мареа.. Просто искам нещо да ми държи 0.6-0.7 и мисля да сложа турбо от Фиат Уно 1.4 I.e дали според вас това е добра идея ? Нямам пари да правя сложни трансплантации и не ми се дават пари ако сложа голяма турбина после за бензинови реголатори, за дюзи и за куп други нужни неща! Просто искам малка турбина, която да не изисква много промени след поставянето и, но и все пак да има няква разлика де, но не гоняя 250коня +! Това е, ако можете да ми дадете съвет ще е мн добре. Проосто искам малкото двигателче 1.6 да го турбинирам с малка турбина.. това е ! и да се развърта нещо средно от 2.5 нагоре доде може примерно или от 2.. незнам но нещо такова
    Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

    #2
    Колега, преди 8 години имах същата Мареа, 1.6 16в - мислел съм си същите глупости, каквито си мислиш и ти сега, да извадя едни 500 - 600 лв отнякъде, и да ми стане 200 коня марейката......Няма да стане тва дето си го мислиш, не и за тия пари.....колкото по бързо се откажеш от тия помисли, толкова по евтино ще ти излезе.......
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      #3
      ти явно не си флизал в тея филми те за това казват да си сложиш друк двигател 4е е по ефтино.аз ли4но сам я играл тая игра за това ефтино излиза скпо.сещташ ли се колко преработка трябва?кулер.турбо патищта,маслен радиатор,преправяне на испоскателя.разреждане на мотора,маслени магистрали за турбото?и куп ощте нещта настроики после а 0.7 са си 200 коня кат се замисля.подобре двигател на фият купе по ефтино по добар варянт е

      Коментар


        #4
        Етапите за силна кола, степенувани по големината на вложените средства ...1. най-евтино е да се продаде колата и да се купи турбо модел 2. следващият етап е тоя турбо мотор да се ревизира основно 3. после външни ъпгрейди за повече коне, включително и по-голямо турбо4. като целта станат много коне, се минава и на вътрешен ъпгрейд на мотора с рейсингови частикато 1-ви етап е разликата за доплащането на турбо-модела, купен с парите от продадения настоящ автомобил 4-ти етап може да стигне и до 20 000лв само за мотора, това го казвам като за база, при положение че за турбиниране на този 1.6 16в нещата като разходи се приравняват с етап 2 и 3 едновременно
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          ФЕРАРИСТ написа:
          Колега, преди 8 години имах същата Мареа, 1.6 16в - мислел съм си същите глупости, каквито си мислиш и ти сега, да извадя едни 500 - 600 лв отнякъде, и да ми стане 200 коня марейката......Няма да стане тва дето си го мислиш, не и за тия пари.....колкото по бързо се откажеш от тия помисли, толкова по евтино ще ти излезе.......
          Аз не целя мноого коне целя просто да не е стокова и да е по-бърза.. просто нямам пари за повече, но за едно малко турбо пари мога да свия ха.. просто якооо съм зарибен..
          Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

          Коментар


            #6
            leandro написа:
            ти явно не си флизал в тея филми те за това казват да си сложиш друк двигател 4е е по ефтино.аз ли4но сам я играл тая игра за това ефтино излиза скпо.сещташ ли се колко преработка трябва?кулер.турбо патищта,маслен радиатор,преправяне на испоскателя.разреждане на мотора,маслени магистрали за турбото?и куп ощте нещта настроики после а 0.7 са си 200 коня кат се замисля.подобре двигател на фият купе по ефтино по добар варянт е
            Дам и аз точно това се колебаех дали да е двигателя с турбото или да си слагам турбо.. просто се замислих, че тоя с турбото мнооогоо харчи 15 на сто извънградско ми е много! Поне засега аз съм на 19 години и пара немам толко да го рана ха.. но като смена работата по-натам малко като си и стъпа на краката ше купа един мотор от купето - вуйчо ми работи в сервиз и ше го направиме и такам ! Просто без турбо кола няма да карам хаха ... мноого съм зарибен..
            Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

            Коментар


              #7
              ici написа:
              Етапите за силна кола, степенувани по големината на вложените средства ...1. най-евтино е да се продаде колата и да се купи турбо модел 2. следващият етап е тоя турбо мотор да се ревизира основно 3. после външни ъпгрейди за повече коне, включително и по-голямо турбо4. като целта станат много коне, се минава и на вътрешен ъпгрейд на мотора с рейсингови частикато 1-ви етап е разликата за доплащането на турбо-модела, купен с парите от продадения настоящ автомобил 4-ти етап може да стигне и до 20 000лв само за мотора, това го казвам като за база, при положение че за турбиниране на този 1.6 16в нещата като разходи се приравняват с етап 2 и 3 едновременно
              Ици ти си яко хардкор за мене и евала за фиатката - нямам думи! Но пак казвам не целях огромно дигане на мощноста! Иначе схемата която си ми дал е мн добра, но всичко това го зная!Просто нали знаеш секи се гледа по-лесно някак нещата по-евтино да станат, че живота е скъп да го ева ха поне на мене ми е скъп за сега! Иначе най-добрия вариант си е двигател от купе на мареата за мене ! и така и щще станее ама след времее просто все пак всекии минавва през тия тъпи въпроси докато открие сам за себеси истината.. !
              Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

              Коментар


                #8
                A грубоо някой може ли да ми каже горе доло от колко до колко вървят тия 20v 2.0 turbo? Просто е така някой ако е чувал от приател от тук от форума просто ми е интересно !
                Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

                Коментар


                  #9
                  Много хвърчиш, извинявай че ти го казвам, щом мислиш да ти гори малко... това онова- не става, тука се искат доста пари. Говориш за турбо- малко, малко ама то не е само турбото, а още сто хиляди работи покрай него. Ако вземеш турбо кола и там е голям филм и ще иска много пари за потъдръжка и гориво. Дори и да смениш мотора и той ще трябва първо да се ревизира и после да го монтираш- пари, една турбина и тя е майка си и баща си. Карай си марейката- сложи и едни хубави джанти, като си стъпиш на краката както сам каза продай я, купи нещо по-мощно. И без това си млад шофьор сигурно- по-добре да не е самолет, защото човек се увлича. И аз преди години натисках яко газта, но с времето се кротваш малко или много.Успех, направи най-добрия избор!
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    PaUnOff написа:
                    Много хвърчиш, извинявай че ти го казвам, щом мислиш да ти гори малко... това онова- не става, тука се искат доста пари. Говориш за турбо- малко, малко ама то не е само турбото, а още сто хиляди работи покрай него. Ако вземеш турбо кола и там е голям филм и ще иска много пари за потъдръжка и гориво. Дори и да смениш мотора и той ще трябва първо да се ревизира и после да го монтираш- пари, една турбина и тя е майка си и баща си. Карай си марейката- сложи и едни хубави джанти, като си стъпиш на краката както сам каза продай я, купи нещо по-мощно. И без това си млад шофьор сигурно- по-добре да не е самолет, защото човек се увлича. И аз преди години натисках яко газта, но с времето се кротваш малко или много.Успех, направи най-добрия избор!
                    Meрси колега - за много неща си прав и имаш право, но аз съм го решил, рано или късно колата ще има турбо ха обаче може и направо едно купе да зема, но всичко зависи от парите.. пари ако имах всичко сам щях да направя щях да чета да се информирам едно друго трето пето и щях да я направя.. но парите са най-големия фактор така, че живи и здрави някой ден! Иначе дам - това за джантите е само началото - колата ще има спойлери неони и страшна музика - тя и засега има страшна, но ще я правя страховита - 2 акумулатора, друго динамо, два яки баса един усилвател кондензатор и всичко "Stock" се подменя с най-доброто от по-ниския клас разбира се не компонентна система за 2000лв примерно само за отпред ха, но това със сигурност ще стане - просто е въпрос на време и ми се щеше и турбо.. ама ще се види - каквото сабя покаже, че там найстина си е пипкаво - пари са си - ревизята, не е по всеки джоб, особено на някой който още не е стъпил здраво на земята! Но мерси на всички ви все пак - най-важното е, че разбрах каквото ми трябва пък - каквото сабя покаже!
                    Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

                    Коментар


                      #11
                      Затова някои се отдават на музика, други на интериорен тунинг, трети на оптичен тунинг, четвърти на силов. Малко са тези които имат и 4-те
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар


                        #12
                        PaUnOff написа:
                        Затова някои се отдават на музика, други на интериорен тунинг, трети на оптичен тунинг, четвърти на силов. Малко са тези които имат и 4-те
                        Еми аз най-вече ми е музика и оптичен после интериорен и искам все пак и двигателя да има подобрения!Не искам да съм като ици - тосет искам - то всеки иска, но не гона неговия тунинг по мотора просто гоня нещо по-добро от фабричното!
                        Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

                        Коментар


                          #13
                          :D Батка, тъй, като ти чета постовете - хем без пари, хем с турбо, хем да не гори, хем да върви, хем страшна музика, хем страшна оптика, хем неаш абер от коли - ще четеш "трето-пето", хем пък да си направиш сам такъв проект, току пък на вуйчо ти в сервиза - каша.... И, за да не съм съвсем спам мога да се опитам да ти помогна и аз, съветвайки те за следното: -До края на годината слушкай повечко и напиши писъмце на дедо си Коледа....То по коледа най-често ставали чудеса Не че ми е работа, ама понякога се изумявам и от великодушието на мод-овете.
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            #14
                            2000 20v turbo написа:
                            :D Батка, тъй, като ти чета постовете - хем без пари, хем с турбо, хем да не гори, хем да върви, хем страшна музика, хем страшна оптика, хем неаш абер от коли - ще четеш "трето-пето", хем пък да си направиш сам такъв проект, току пък на вуйчо ти в сервиза - каша.... И, за да не съм съвсем спам мога да се опитам да ти помогна и аз, съветвайки те за следното: -До края на годината слушкай повечко и напиши писъмце на дедо си Коледа....То по коледа най-често ставали чудеса Не че ми е работа, ама понякога се изумявам и от великодушието на мод-овете.
                            Не ти определено незнаеш какво говориш!Колата независимо от нищо ще стане! Единственото, което е под въпрос е двигателя - всичко друго е вече планирано - почти всичко е избрано въпрос на време е малко по малко да се здобия с всичко! Просто разчитам само на собствените си средства, а те за сега са нищожни!Виж ако мама и тати ми помагаха нямаше да е така, друг е въпроса, че дори да искат, аз няма да искам да ми помага никой!Така, че ти какво говориш - какви жалки предрасъдъци си си направил - боже ти найстина незнаеш какво говориш! И виж да ти кажа нещо важно!(определно тряя да го знаеш) Нещата не винагии са такива, каквито изглеждат!
                            Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!

                            Коментар


                              #15
                              Jekoviq написа:
                              Еми аз най-вече ми е музика и оптичен после интериорен и искам все пак и двигателя да има подобрения!Не искам да съм като ици - тосет искам - то всеки иска, но не гона неговия тунинг по мотора просто гоня нещо по-добро от фабричното!
                              Нещата за да станат при твоя мотор, и то така че да не е само за един ден радост, ще надминат по цена разходите да си сложиш че и дори направо купиш заводски турбо-автомобил, точно за това ти написах ония списък степенуван по точки Няма малко тунинговане, било то и за малко коне.Ако е наистина малко за без пари, ще ти отиде мотора на скрап и от цялата работа ще си само и единствено на един голям минус Тунинга е най-последното и съответно скъпо нещо, което може да се направи по един автомобил, после неща като ремонти и обслужвания ще ти се струват като да отидеш на барче и да пийнеш едно кафе за някакви стотинки
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар

                              Working...
                              X