Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква нова турбина за 2.0 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква нова турбина за 2.0 20V Турбо

    Здравейте,Имам нужда от съвет, каква нова турбина и от къде да си купя, тъй като старата текна като градинска лейка.Заглеждам GT28RS и TD04HL-19T но ми е малко неясна работа и не знам реално колко преправяния ще се наложат за да се монтира на колата.Засега оставам с оригиналния чугунен колектор и ще е добре фланеца да е същия. Мисля че беше Т25 на оригиналната турбина.Също така в момента няма много място между турбината и перката на радиатора (5мм) поради което направата на нов изп. колектор отпада като вариант.Поздрави!ПС тази турбина примерно ми изглежда примамливо http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TD04H...#ht_2197wt_905

    #2
    Скачай на втората.

    Коментар


      #3
      http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-AERO-...Събирай паричкиFabrikat: Mitsubishi Modell: TD04HL-19T-7Turbinhjul: Inducer 52 mm Exducer 45.6 mm 79 Trim7:ans avgashus = 7 cm2 = 0.49 A/R Kompressorhjul: Inducer 46 mm Exducer 58 mm 63 Trim
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        WhitePower написа:
        http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-AERO-9000-B234R-Upgrade-TD04HL-19T-Turbo-0-8bar-/370527827150?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& hash=item56452df4ce#ht_3072wt_1005
        Точно от тебе не очаквах да препоръчаш тази Китайска турбина!

        Коментар


          #5
          kaci написа:
          WhitePower написа:
          http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-AERO-9000-B234R-Upgrade-TD04HL-19T-Turbo-0-8bar-/370527827150?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& hash=item56452df4ce#ht_3072wt_1005
          Точно от тебе не очаквах да препоръчаш тази Китайска турбина!
          извинявам се недогледах къде е правена ) ша ще се разтърся за истинска просто беше първия линк на който попаднахИнтересното е че намирам все 6 ки а седмички сериини нямаа тва как ви звучи td05hr-16g6-10.5t
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            WhitePower написа:
            а тва как ви звучи td05hr-16g6-10.5t
            Прекрасно, но не отговаря на условията за фланеца!

            Коментар


              #7
              kaci написа:
              WhitePower написа:
              а тва как ви звучи td05hr-16g6-10.5t
              Прекрасно, но не отговаря на условията за фланеца!
              ммда прав си добре де аз не намирам турбини дето да са с 7 кв/см перка на топлата и да са 19 , тва са некви хибриди с 6 намирам ана с 7 не
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                ГТ28РС, Почти болт он е, има преходен фланец в нета към V скоба, маслата пасват също. Като мощност е перфектна за този двигател, 340 коня държат стоковите железа ако е направен добре мапа. Другото за което се сещам е някъв хибрид да се направи, ама ако си отделил пари за нова турбина, за мен Гт28РС е турбото което търсиш.
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Коментар


                  #9
                  Гарет 28 рс не е ли бая скъп ..по спомен имаше някакви много готини керамични лагери мисля може и да бъркам..та само гарет 28 без рс ще ти свърши работа..

                  Коментар


                    #10
                    MHI е фирмата )
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Лошото е, че трябва да я сменям по принуда а не защото имам излишни пари за ново турбо. А за рециклиране парите ми се виждат хвърлени на вятъра.

                      Коментар


                        #12
                        DJ_STIVAN написа:
                        ГТ28РС, Почти болт он е, има преходен фланец в нета към V скоба, маслата пасват също. Като мощност е перфектна за този двигател, 340 коня държат стоковите железа ако е направен добре мапа. Другото за което се сещам е някъв хибрид да се направи, ама ако си отделил пари за нова турбина, за мен Гт28РС е турбото което търсиш.
                        Ако имаш възможност взимай ГТ28РС,по-добър варянт няма

                        Коментар


                          #13
                          Най-добрия и безпроблемен вариант е хибридна ТВ28ца(ако разбира се искаш да вдигаш мощността). Предполагам се сещаш къде да погледнеш за такава Другия месец мисля да опитам кръстоска между оригиналната турбина и такава от Нисан. Надявам се да се получи нещо.

                          Коментар


                            #14
                            Дай един жокер моля, че като гледам цените и се плаша.

                            Коментар


                              #15
                              kaci написа:
                              Най-добрия и безпроблемен вариант е хибридна ТВ28ца(ако разбира се искаш да вдигаш мощността). Предполагам се сещаш къде да погледнеш за такава Другия месец мисля да опитам кръстоска между оригиналната турбина и такава от Нисан. Надявам се да се получи нещо.
                              как ще му пасне бившата ти 2854 ка ??
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X