Дайте някакъв линк за оригинална турбина и горе долу колко струва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква нова турбина за 2.0 20V Турбо
Collapse
X
-
Реално не ти трябва цяла турбина ако си решил да си останеш с оригиналната и твоята не е на парчета.Пускам 2 линка, реално никога не съм ползвал никой от продавачите така, че не мога да ти дам информация от първа ръка.Има колеги, които си поръчваха и се надявам да ти помогнат с лични впечатления.За предпочитане е да си купиш и усилен 360 градисов лагер, особенно ако си без катализатор.http://www.turbosbytm.com/chra-tb281...item4aafe77e84
Коментар
-
dancoo виждам че си сложил на твоята кола GT2560R,ще съм ти много благодарен,ако споделиш какви преработки си направил и колко пари ти излезе горе долу цялата гимнастика.В този сайт където си ми го дал тази турбина ми се вижда на разумна цена http://www.turbosbytm.com/products/5?page=2.И ако може кажи си впечатленията от тази турбинка.
Коментар
-
По спомени, към 200 лв беше даунпайпа с фланеца. Другите неща сам си ги правих. Общо взето не е нещо сложно. За маслото трябва да си направиш един болт, но турбото като е пред теб ще се сетиш.Ако ме питаш слагай направо 2860R, разправията е същата. Ако си намериш митсубиши, всички казват, че е по- здрава, но не се намират лесно оригинални и нови.За инфо относно 2810 хвани Къци, той си поръчва и е запознат.Действай, че пролетта идва и трябва да се дава газ
Коментар
-
Здравей!Относно Mitsubishi много китайци и от него се отказах.A за GT2860R не трябва ли доста допълнителни работи да се направят.аз не съм много в час с тея неща,но примерно,по-голям кулер, турбо пътища,по-голями дюзи и т.н.И за 2560 горе долу колко коня стана и има ли разлика във вървежа?Поздрави!
Коментар
-
Зависи какво търсиш. 2560 е малко по- добре от стоковата според мен. Аз минах с кулер и ремап, стоковите инжектори, валбро 255 на 1 бар 260 коня за момента, защото не ми държи актуатора за повече. Но на 2560 си и дават около 300 коня така, че чудеса няма как да станат.А същата разправия с 2860 + инжектори щеше да е доста по- добре, поне така си мисля.Та ако ще се пускаш по пързалката, според мен е добре да помислиш за 2860R или нещо от сорта (колкото повече, толкова повече ), разправията е горе долу същата.Дано съм бил полезен, поздрави.
Коментар
-
За все още търсещите турбини за 20в и 16в, съвсем скоро ще продавам моята и ако ви интересува може да се спазарим. Турбото е хибрид от ланчиа интеграле и Т4 турбо. Има капацитет около 360-400 коня. Продавам я с всичко необходимо за монтирането на 20в турбо (фланци, болтове, downpipe) а на 16в си е директна замяна... Ето малко снимки.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Незнайно защо все още на острова не са почнали да ги ползват. Последно време доста четох.. Ево и Субару форумите са много доволни... За сега нах-добрия резултат е ево 2.5 на Е85 550WHPAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Така...първо да кажа няколко думи покрай монтажа. Наистина невярвах, че ще успея да събера това чудовище на стандартния колектор заедно с гейта и оригиналните перки, но по някаква случайност се събра!!! Всичко минава на косъм от всякаде, но все пак влезна За турбото... спулва по-добре отколкото очаквах, за вържеж немога да кажа, защото не я настъпвам ( с нов мап съм, който се оказа беден и си карам за ся така без да давам гас, докато не довърша генерацията, която ще завърша след като ми стане задната брония и чак тогава ще настроя и ще мога да споделя резултати) За момента на 3500 оборота 0.5 и до 4000 се качва на 1 бар. След това всичко се случва мн барзо :DЕто малко снимки... реално геита е толкова близо че докосва блока съвсем леко... малка част от металното шаси на перката трябваше да се изреже също, но не опира в перката. Всмукателя на Ф100 също влезна без проблеми. Общо взето 3 дни плътно работа в гаража ми отне целия монтаж.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар