Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква нова турбина за 2.0 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Дайте някакъв линк за оригинална турбина и горе долу колко струва.

    Коментар


      #92
      Реално не ти трябва цяла турбина ако си решил да си останеш с оригиналната и твоята не е на парчета.Пускам 2 линка, реално никога не съм ползвал никой от продавачите така, че не мога да ти дам информация от първа ръка.Има колеги, които си поръчваха и се надявам да ти помогнат с лични впечатления.За предпочитане е да си купиш и усилен 360 градисов лагер, особенно ако си без катализатор.http://www.turbosbytm.com/chra-tb281...item4aafe77e84

      Коментар


        #93
        dancoo виждам че си сложил на твоята кола GT2560R,ще съм ти много благодарен,ако споделиш какви преработки си направил и колко пари ти излезе горе долу цялата гимнастика.В този сайт където си ми го дал тази турбина ми се вижда на разумна цена http://www.turbosbytm.com/products/5?page=2.И ако може кажи си впечатленията от тази турбинка.

        Коментар


          #94
          По спомени, към 200 лв беше даунпайпа с фланеца. Другите неща сам си ги правих. Общо взето не е нещо сложно. За маслото трябва да си направиш един болт, но турбото като е пред теб ще се сетиш.Ако ме питаш слагай направо 2860R, разправията е същата. Ако си намериш митсубиши, всички казват, че е по- здрава, но не се намират лесно оригинални и нови.За инфо относно 2810 хвани Къци, той си поръчва и е запознат.Действай, че пролетта идва и трябва да се дава газ

          Коментар


            #95
            Здравей!Относно Mitsubishi много китайци и от него се отказах.A за GT2860R не трябва ли доста допълнителни работи да се направят.аз не съм много в час с тея неща,но примерно,по-голям кулер, турбо пътища,по-голями дюзи и т.н.И за 2560 горе долу колко коня стана и има ли разлика във вървежа?Поздрави!

            Коментар


              #96
              Зависи какво търсиш. 2560 е малко по- добре от стоковата според мен. Аз минах с кулер и ремап, стоковите инжектори, валбро 255 на 1 бар 260 коня за момента, защото не ми държи актуатора за повече. Но на 2560 си и дават около 300 коня така, че чудеса няма как да станат.А същата разправия с 2860 + инжектори щеше да е доста по- добре, поне така си мисля.Та ако ще се пускаш по пързалката, според мен е добре да помислиш за 2860R или нещо от сорта (колкото повече, толкова повече ), разправията е горе долу същата.Дано съм бил полезен, поздрави.

              Коментар


                #97
                За все още търсещите турбини за 20в и 16в, съвсем скоро ще продавам моята и ако ви интересува може да се спазарим. Турбото е хибрид от ланчиа интеграле и Т4 турбо. Има капацитет около 360-400 коня. Продавам я с всичко необходимо за монтирането на 20в турбо (фланци, болтове, downpipe) а на 16в си е директна замяна... Ето малко снимки.
                Прикачени файлове
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Коментар


                  #98
                  С каква турбина мислиш да замениш сегашния хибрид ?

                  Коментар


                    #99
                    TD06 SL2 25G billet wheеl с Т25 фланец и 5 болтов downpipe с вграден гейт Капацитет - около 550 коня... но аз ще ползвам далеч по малко от капацитета и
                    Прикачени файлове
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Коментар


                      Миналата година май четох (в онзи форум) за това турбо. Отзивите по спомен не бяха лоши.Успех с ъпгрейда.

                      Коментар


                        Незнайно защо все още на острова не са почнали да ги ползват. Последно време доста четох.. Ево и Субару форумите са много доволни... За сега нах-добрия резултат е ево 2.5 на Е85 550WHP
                        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                        Коментар


                          колко пари и търсиш?

                          Коментар


                            Най накрая се оправих с митници и всичко! Ето малко снимки на турбото
                            Прикачени файлове
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Коментар


                              Честито.Чакаме впечатления.

                              Коментар


                                Така...първо да кажа няколко думи покрай монтажа. Наистина невярвах, че ще успея да събера това чудовище на стандартния колектор заедно с гейта и оригиналните перки, но по някаква случайност се събра!!! Всичко минава на косъм от всякаде, но все пак влезна За турбото... спулва по-добре отколкото очаквах, за вържеж немога да кажа, защото не я настъпвам ( с нов мап съм, който се оказа беден и си карам за ся така без да давам гас, докато не довърша генерацията, която ще завърша след като ми стане задната брония и чак тогава ще настроя и ще мога да споделя резултати) За момента на 3500 оборота 0.5 и до 4000 се качва на 1 бар. След това всичко се случва мн барзо :DЕто малко снимки... реално геита е толкова близо че докосва блока съвсем леко... малка част от металното шаси на перката трябваше да се изреже също, но не опира в перката. Всмукателя на Ф100 също влезна без проблеми. Общо взето 3 дни плътно работа в гаража ми отне целия монтаж.
                                Прикачени файлове
                                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                                Коментар

                                Working...
                                X