Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква нова турбина за 2.0 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Търся чугунения фланец с пет дупки за топлата част на турбото с чугунения даунпайп. Мисля, че е същия като на 16ВТ мотора.Ако на някой му се намира излишен и има желание да се раздели с него, моля да пише едно лично да се разберем.

    Коментар


      #77
      При 16VT мотора топлата част на турбото завършва почти като при оригиналната ни турбина. На практика не ти върши работа! На първата снимка може да видиш защо. Трябва ти нещото от втората снимка, а за него се огледай в Щатския eBay
      Прикачени файлове

      Коментар


        #78
        Аз затова го търся заедно с даунпайпа. Фланеца с 5те болта завършва както ти казваш на 3 болта като на първата снимка и от там пак даунпайп с 3 болта от 16вт и ще преправя само прехода към генерацията.

        Коментар


          #79
          dancoo написа:
          Аз затова го търся заедно с даунпайпа. Фланеца с 5те болта завършва както ти казваш на 3 болта като на първата снимка и от там пак даунпайп с 3 болта от 16вт и ще преправя само прехода към генерацията.
          Или си в голяма заблуда или аз нещо не мога да разбера! 5болтов фланец при турбото от 16VT няма! Има Т3ки и 4ки с пет болтов фланец, ама за Gt28цата според мен няма да ти свърши никаква работа.

          Коментар


            #80
            явно търси това(малко кофти се вижда)така са повечето турбини за външен гейт

            Коментар


              #81
              Хайде да търсим и за новото интеграле една турбинка ? Нещо от сорта на gt2860rs .. До колото се ориентирам ми трябва нещо с вграден гейт и на Т3 фланец ? Говорил съм с Илиян по темата, но това което намерихме на прилична цена е една gt3071r , обаче трябва да се прави с външен гейт, а там филма бил голям... Та може ли някой да ме ориентира към нещо, което ще пасне възможно най-лесно и да е нещо сносно Забравих да кажа, че по принцип не ми се иска да отива колата над 300-320 коня, че с тия стокови карантии си ми е напрежение. Това обаче не пречи турбината да има дебит за коне около 400-те, защото не се знае кога ще се съберат пари за едни ковани бутала и биели, а тогава няма да се откажеме от повече мощност. Като цяло ми се иска повечко респонс, че тука по София са много модерни тия лагерни турбини и бая превъзхождат старото турбо на Типото
              Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
              Fiat Marea 1.6 16v

              Коментар


                #82
                Ами при положение,че гт3071-то ти е 800лв ( което е доста евтино) ще ти останат и пари Ици да ти сътвори един колектор... и пак ще си горе долу около цената за едно лагерно турбо втора ръка. Иначе изкачат от време на време разни лагерни турбини, но или са много малки или много големи или много скъпи... абе от доста време се оглеждам и не съм намерил нещо читаво. Щяхме да купуваме една ГТ2560Р за 600лв ама като е докараха с еконта луфта и беше огромен... без проблеми перката опираше в студената част и айде обратно Та... хубаво и евтино съм чувал,че има. Ама проблема е, че никога не съм го виждял
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Коментар


                  #83
                  dancoo какво стана с монтажа на турбото?Гледам англичаните продават един фланец за оригиналната тръба!

                  Коментар


                    #84
                    Правя даунпайпа от неръждавейка. Бях отсвирил нещата за седмица, но се надявам да паля скоро.

                    Коментар


                      #85
                      dancoo написа:
                      Правя даунпайпа от неръждавейка.
                      Най добрия възможен вариант!Предполагам никой няма да се разсърди ако сложиш снимки

                      Коментар


                        #86
                        Може ли пак една консултацийка за мен ? Някой може ли да каже нещо за IHI td06 16g от Субару Импреза ? Спрямо стандартен Garrett от Дедра 8v как е ?
                        Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                        Fiat Marea 1.6 16v

                        Коментар


                          #87
                          td06 няма на импреза td05-16G като има малко и голямо колело, зависи дали е сти или врхиначе би следвало да можеш да си направиш сам изводитеако питаш за лично мнение митсу-то е най-малкото леко пръцформънс турбодокато гарета си е ширпотреба или както казва един приятел "лято е земята"

                          Коментар


                            #88
                            Малко позакъснях, но все пак има някакво развитие. Чакам утре термо лента и сглабям.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #89
                              Здравейте колеги. Искам да ви питам сложно ли е да се сложи тази турбина TD04HL-19T на мойта капа 2.0 20v турбо .какви преработки трябва да се направят и каде да я ми монтират в София.И ако може да ми дадете линк за тази турбина,защото в ибей ми се виждат много евтини и не знам да ли са оргинални.Бях се засилил за garret gt2860rs но много дебело ми идва.Съжалявам че,пиша във фиат форума,но в ланчия форума е много зле работата Там темите в тунинг раздела е :какъв ксенон да си сложа от 50 лв или от 52 лв или черен покрив на сива либра

                              Коментар


                                #90
                                Навсякъде където правят тунинг би трябвало да успеят да ти я монтират. Има си доста преправяния, но за човек с опит и нужните инструменти, не е сложна манипулация.Когато аз търсих турбина в ибея всичко беше китайски реплики на TD04HL-19T, така, че много внимавай с ибея, за да няма изненади после.

                                Коментар

                                Working...
                                X