Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква нова турбина за 2.0 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    http://www.youtube.com/watch?v=1p_AF...re=relatedеи така трябва да тръгне с тая турбина
    Power Under Pressure

    Коментар


      #32
      http://www.tuning.bg/forum/viewtopic...071Rтурбо съединителя над 400Нм може да се очаква да буксува, с металокерамика може би до 450Нмтова при свеж притискател
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #33
        Хубаво турбо ама с подходяща генерация ще вади бутала май
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #34
          S.W.A.T. написа:
          Хубаво турбо ама с подходяща генерация ще вади бутала май
          всичко зависи от настройките
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #35
            тези .63 дето ги гледатетоя мотор ще пада по лицелично според мен някоя тд05 или дори голяма 04 ще е доста по приятна за каранеили някой вф

            Коментар


              #36
              hf hpe написа:
              тези .63 дето ги гледатетоя мотор ще пада по лицелично според мен някоя тд05 или дори голяма 04 ще е доста по приятна за каранеили някой вф
              T3 фланец с .63 си е баш турбото за рейсинг даване на газ, Т25 с .64 малко малее, още повече ТД05 туин скрола, на високи не се чисти така добре.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #37
                dancoo написа:
                Дай един жокер моля, че като гледам цените и се плаша.
                Каква цена не би те уплашила?Ще разгледам за турбо, но ми трябва ценови диапазон!

                Коментар


                  #38
                  kaci написа:
                  dancoo написа:
                  Дай един жокер моля, че като гледам цените и се плаша.
                  Каква цена не би те уплашила?Ще разгледам за турбо, но ми трябва ценови диапазон!
                  всичко 3 цифрено го плаши имаш оферта за 2854 ката от Светльо ,
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #39
                    Цена от порядъка на 1300- 1500 е приемлива за нова турбина.ГТ2854 има по- малка компресорна част от стоковата и нещо се обезмисля разправията.TB2810TurbineInducer 53.01Exducer 41.71Trim 61 / 11 bladesCompressorInducer 46.46Exducer 60.01Trim 60 / 6 bladesGT2854R - 471171- 9TurbineInducer 53.9Exducer Trim 62 A/R 0.64CompressorInducer 42.1Exducer 54.3Trim 60 / A/R 0.80GT28RS (739548 - 1)Turbine wheel:Wheel diam 53.8 mmTrim 76Turbine housing 0.64 A/RCompressor wheel: Inducer 47.2 mm Exducer 60 mmTrim 62 0.60 A/R

                    Коментар


                      #40
                      Аз ако имах толкова пари щях да се оженя :D и след това най вероятно ще купя тази турбина.

                      Коментар


                        #41
                        Интересно, 2560 излиза точно копие на стоковата само дето е лагерница.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #42
                          dancoo написа:
                          Интересно, 2560 излиза точно копие на стоковата само дето е лагерница.
                          Лъжеше се! Имат доста голяма разлика! Не гледай само милиметри и начин на лагеруване.

                          Коментар


                            #43
                            бе и аз тва мислех да кажа че е важно ексдусера и индусера ама аиде дори и 2854 е по голяма от твоята ар то на турбинната част е важно но на компресорната не точно
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #44
                              Именно, аз точно това имах впредвид- големината на перките.

                              Коментар


                                #45
                                GT серията вади доста повече коне от старата Т серия, заради много подобрените характеристики на компресорното колело.А разликата при каране между втулково и съчмено турбо е, че при второто направо "реже" газта, толкова е остър респонса в сравнение с втулково
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X