Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква нова турбина за 2.0 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Т 28..

    Коментар


      #17
      r.punto написа:
      Т 28..
      което трйабва да значиза поредн път се мъчим да разберем какво искаш да кажеш
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        WhitePower написа:
        как ще му пасне бившата ти 2854 ка ??
        Идеално би му паснала Ако не бях купил Купето, вече щеше да вее при мен :D Само трябва фланец за изпускателната част и......

        Коментар


          #19
          Кръстоската с тази от нисан ако говорим за Силвия С14, ще ти докара едни 10-15коня макс . Турбото от силвия е с 60мм компресорна перка и максималния и капацитет е 280-290 коня. Другия вариант е от С15 ГТ28Р което е с 320 коня капацитет, демек на хибрид трябва да изкара едни 300-310 коня.... Абе в България немисля, че има кой да направи свестен хибрид, да не говорим, че трудно се намира само компресорна перка и студена част.
          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

          Коментар


            #20
            1 http://www.turbobygarrett.com/turbob..._707160_5.htm2 http://www.turbobygarrett.com/turbob..._739548_9.htm3 http://www.turbobygarrett.com/turbob..._5.htmтези турбини мисля че ще ти свършат работа или съответните Т2860 варианти на които цената ще е по малка...

            Коментар


              #21
              DJ_STIVAN написа:
              Кръстоската с тази от нисан ако говорим за Силвия С14, ще ти докара едни 10-15коня макс . Турбото от силвия е с 60мм компресорна перка и максималния и капацитет е 280-290 коня. Другия вариант е от С15 ГТ28Р което е с 320 коня капацитет, демек на хибрид трябва да изкара едни 300-310 коня.... Абе в България немисля, че има кой да направи свестен хибрид, да не говорим, че трудно се намира само компресорна перка и студена част.
              Турбото което имам и мисля да използвам за донор е 14411-75F00 . Същото се използва и при последните S14ки. Имал съм и съчмения му еквивалент (GT2560R) и разлики не открих. Хибрида ще си го направя аз, но кой ще направи баланса във България

              Коментар


                #22
                ако говорим за нещо което да има качества и да е на добри пари също http://www.performance-bg.org/phpBB3...php?f=3&t=5305
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #23
                  kaci написа:
                  DJ_STIVAN написа:
                  Кръстоската с тази от нисан ако говорим за Силвия С14, ще ти докара едни 10-15коня макс . Турбото от силвия е с 60мм компресорна перка и максималния и капацитет е 280-290 коня. Другия вариант е от С15 ГТ28Р което е с 320 коня капацитет, демек на хибрид трябва да изкара едни 300-310 коня.... Абе в България немисля, че има кой да направи свестен хибрид, да не говорим, че трудно се намира само компресорна перка и студена част.
                  Турбото което имам и мисля да използвам за донор е 14411-75F00 . Същото се използва и при последните S14ки. Имал съм и съчмения му еквивалент (GT2560R) и разлики не открих. Хибрида ще си го направя аз, но кой ще направи баланса във България
                  Хе хе, компресорната перка е на 100% същата като на моята Т3-ка... единствения + ще е,че т28 се върти на повечкко обороти и ще ти докара едни екстра 10-15коня. За баланса Митко турбото ще ти свърши работа. Той прави ремонта на моята турбина и 1 година вече съм доволен от резултата, при положение,че кагато е в боост колата над 4000 оборота винаги ползва турбото на 100% при тея налягания при които е карам.
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Коментар


                    #24
                    Да не отварям нова тема... Скоро влизам в филма с 2.0 16 вт и се чудя за какво турбо да се оглеждам за стоковия колектор и стандартните железа
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      #25
                      S.W.A.T. написа:
                      Да не отварям нова тема... Скоро влизам в филма с 2.0 16 вт и се чудя за какво турбо да се оглеждам за стоковия колектор и стандартните железа
                      търсиш нещо поне за 350 коня, в зависимост от парите нещо от типа Т3/Т4 или ГТ3071Рмежду другото в тунинг.бг има една ползвана ГТ3071Р за продаване на 1000 и нещо лева, което е изгодна цена, само трябва да се види на живо дали всичко е точно.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #26
                        Имаш ли линк към темата, че там не съм особено запознат с форума им
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          #27
                          T3/T4 на 4000 оборота ще надува вече и ще имаш на 1 бар към 300 коня. В момента има няколко такива турбини които се продават на цени около 600лв. има и нови от чужбина за около 800-900 лв. Естествено винаги един ГТ2871Р ще дойде по-добро, но всичко зависи от това колко пари си приготвил.
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Коментар


                            #28
                            GT2871R не е ли прекалено голяма за нормално каране?Все си мисля, че с такова турбо ще има голяма турбо дупка и голям ритник когато влезе в буст.

                            Коментар


                              #29
                              Ами първо, това е лагерно турбо, което значи, че ще се развърта по-бързо от нормалните втулкови турбини. другото което е, че ако търсиш максимума на железата е много по-добре да достигаш този максимум на по-ниско налягане.
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Коментар


                                #30
                                Не търся хиляди коне просто да е динамична колата Къде точно се губи турбо съединителя и се налага по-силен?
                                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                                Коментар

                                Working...
                                X