http://s202.photobucket.com/albums/a...genchev/ето ти снимки а диви пари , не става дума за диви пари всичко е УК усилен притискател с 6 лъчева керамика с усилени нитове и пружини за повече инфо налични да не става реклама
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
Аз незнам какво си си писал , аз и Даниел сме прочели достатъчно фидбеци от хора който са ползвали техните съединители и са мноооого доволни предвид цената А а ако си милиш че Линда или Мик разбират от това което продават жестоко се лъжеш . Те са чисти търговци без грам техническа мисъл и само инжинерите на фирмата знаят за какво става въпрос а те допир до тях нямат .така , че на нио един технически въпрос те не могат да ти отговорят аз си писах с тях 1 месец и най накрая стана само с разговори по телефона докато се разберем за от къде идва топлата вода и на къде тече надявам се и двамата да са доволни , те си ги харесаха те си ги избраха , аз съм само човека дето си къса нервите с неграмотни англичани мисля че и за в бъдеще ще се работи с тях тъй като вече те знаят аз какво и как искам и те какво могат да ми предложат както и да е , за пунтото нищо не можах от там да си докарам , поне това което аз искам , те дори незнаеха пунтото на колко милиметра е и ме убеждаваха че е същия като на 1.2 и и и , мога да разказвам за тях поне 1 седмица Тез влезнаха в графата Топ Идиътс , ама това е съвсем друга темаPower Under Pressure
Коментар
-
Няколко дена се занимавах с разследване откъде системата пропуска вятър, щото определено колата изведнъж спря да рипа както преди......Проблема се оказа една от тия големи и дебели скоби дето са с болт и се стягат яко.......получава се едно разстояние понякога където скобата не приляга добре върху силиконовия маркуч и оттам имаше пропуск......Използвах и случая да сменя така наречените донъти между двете части на вх колектор - ползвах обикновен гумен маркуч дето търпи 6 - 10 бара, беше и най - близък по диаметър......понеже в двете части на колектора има канал за по добър контакт, сложих о-пръстени който свършиха идеална работа, нещата прилепнаха мисля добре, оказа се че мога да си ползвам и оригиналните скоби, който са най - добри за многократна употреба, нагледах се на всякакви боклуци......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
S.W.A.T. написа:kaci написа:Нямам търпение да видя колата и без точно тази решетка!Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
grale написа:ФЕРАРИСТ написа:Мда, взех ги комплект предни и задни......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:grale написа:ФЕРАРИСТ написа:Мда, взех ги комплект предни и задни......Lancia Dedra Integrale
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар