Така беше началото снощи.........Пипкава работа е да нахули човек лагера към вилката и след това към ск кут - аз ползвам тоя начин....Вадя лагера от претискателя, като махам зегеркатаВкарвам зегерката в канала и, но оставям този конусониден пръстен който по принцип стои зад нея да я притиска, и да не и позволява да се отвори......Така.....Притискателя е сложен вече....Слагаме лагера на вилката по този начин....След като сложим кутията и я хванем поне с 2-3 болта, се натиска лосчето на вилката за да натисне лагера към притискателя, конусчето отива назад, показва зегерката която казва Щрак, и лагера е захванат......Двигателя вече качен......тоя тампон е някакъв туинспарков, другите се оказаха в съседния цех дето беше заключен и просто спасих положението с него......Неска почти никаква не я свърших, незнайно по каква причина пода на задната седалка беше подгизнал, суших, псувах, захванах волана за гредата, сложих и стегнах полуоските и виското, утре ще ходя пак да поръчкам.......[/img]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
1912 написа:ама поне напомпваш мускулите деФЕРАРИСТ написа:оглеждам се за евтинджос двигател на купе петак турбо с инсталация, нямам нищо против да махна тоя двг от алфата и да сложа такъв.....
Коментар
-
Нова връзка между външната и вътрешна помпи - старата беше много дълга заради десния волан и затва направо нова.......Понакичих канализацията отдолу......Довечера на усамотение и медитация на място ще мисля къде да забия новия маслен кулер, че около него ще са май доста маркучи.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Рестриктора е това, просто го бях свалил за продухване, и за снимката го сложих там......Тая вечер ударих на камък, маркучите за кулера са с 2 мм по тънки от оригиналните тръби, и не можах да ги вкарам.......лошото е че цялата ми предница, радиатор, челен кулер, маслен кулер, и прочее чакат да оправя маслените пътища и работата ми сецна - утре ще заварим една идея по тънки тръби за оригиналните и може би към понеделник ще продължа че 2-3 дена съм из БГ......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
А тая термолента на доунпайпа и генерация няма ли да накара цялата жега дето се е насъбрала да се върне в турбото и да накара всичките му течности там да изкипят?Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Мне, просто твърде излишно беше да обвивам толкова назад, до меката връзка беше достатъчно, но чесно казано имах доста излишна термолента и въпреки че ефекта назад е незначителен отидох толкова назад.....Мислех и топлата част на турбината да обвия, но може би на по късен етап, твърде голяма играчка е, а и готовите "чохли" за турбо са излишно скъпи......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Неска най - накрая продухахме аспухчето и раздвижихме буталата, паленето беше само пробно, дебитомера беше веднага преди дросела, турбото си въртеше оставено разкачено(тъкмо ми беше и любопитно с какъв дебит духа на лек форсаж.......Нещата са добре, двигателя за моя радост и тръпка не запали от първия път, въпреки тайните ми надежди.......но пък забелязал съм че пръсна ли кола или двигател, ако след това запали от раз, значи нещо няма да е както трябва за в бъдеще.......Около два часа се гъзих около нещо като проблем, който така и не разбрах какъв беше - никаква комуникация с екуто, дюзите не хвърляха, помпата правеше налягане здраво, но сякаш нещо не щеше да управлява дузите........куплунзите на втория детонац датчик и тоя на кол вал са еднакви и ги навързах по памет, но дори и като ги обърнах пак беше същото.......Все пак всичките кабели както виждате от долните снимки в купето вътре бяха просто накичени за да запали, предположих че просто нещо съм объркал, не съм вързал маса някъде както трябва или нещо от сорта.........както и да е, типичното италианско лечение с вадене и слагане на всички релета, бушони и прочее разбазиквания по системата може би помогнаха и двигателя взе че запали така, както не щеше......Другото любопитно нещо беше че въпреки всичките разкачени дюзи, бобини дебитомер и квото и да е там в коша, екуто на контакт не ги отчиташе като грешки......тва с Екускана, Алфадиага ми е на другия лаптоп в къщи и не ми се ходеше да видя с него как ще е.......Най - важното е че масления кулер и магистралите към филтъра не текат, и засега нещата по тоя начин са добре........може би някой ще каже че така доста намалям площа на водния радиатор, но съм сложил две отделни афтърмаркет перки, по малката от който няма голяма консумация и ще работи постоянно, другата ще се пуска както оригиналната, така или иначе и двете мога и ръчно да ги контролирам........а и все още не е ясно дали тва ще е нужно чак толкова, мисля че няма да има проблем с охлаждането.....Сега ми предстои адски пипкавата работа да наместя всички тия жички някъде из таблото, проблема е че някой идват по къси, други по дълги, мисля да разплета всички снопове и да ги рутирам поотделно, тъкмо ще мога да ги бележа и надпиша по номера кой за къде и какво е.........а най - мразя с жици да се разправям........Снимки за любопитните колеги с лимитирани, и не чак толкова лимитирани едишъни....... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Там ще стои масления кулер......Канализацията към него.....Очевидната нужда от 300 дявола за да оправят тая бъркотия.....Вентилатора си духаше приятно......Не знам дали да оставя тоя маркуч от рада към термостата, някак си се криви, не намаля дебита, но иска един по харен алуминиев преходник под лек ъгъл......но пък е червен, а червеното както знаете вдига доста динамиката в ниските......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Колко са твърди новите маслени маркучи? Виждам че си се подсигурил с допълнителни скоби, но дано вибрациите не си кажат думата!Рамката пред радиатора ще я възстановяваш ли или ще остане така?Предполагам маркуча между термостата и радиатора (водния), няма да остане така В купето какво те чака.........не е истина. Мента, глог и валериан (сироп) обезателно да си вземеш и прием по 4-5 пъти на ден! Не се шегувам
Коментар
-
Хайде, хайде, не е толкова страшно и вътре. Даже е интересно. Мерака граници няма. Да не пускам снимки с реставрацията на фиестата на приятелката ми :D. Фераристе, ако имаш нужда от нещо по интериора свиркай, че две такива съм нарязал, просто нямаше шанс да ги възстановя. А честно казано, като се прибера от работа, ако съм изморен пия мента, глог и валериан, но ако съм във форма слизам в гаража и забравям за всичко останало.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар