Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нови са около 80лв от Динекспрес или който и да е представител на фиат.
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Коментар


      Ще го имам впредвид, макар че за 80 лв определено не държа да е нова, така или иначе ще се боядисва......
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        ФЕРАРИСТ написа:
        Търся декоративната черна решетка дето е под предния капак - типа който е с правоъгълните отвори...
        Решетка като на снимката ли търсиш?И аз се оглеждам за такава, но да ти кажа честно - много трудна работа.
        Прикачени файлове

        Коментар


          DJ_STIVAN написа:
          Нови са около 80лв от Динекспрес
          Темата е стара, но едва ли нещата са отишли към по добро! Сега ако ми кажеш че ангренажа ти е сменян там, ще имам обяснение за ужасния вид в който си получих петите за зацепването на ремъка!

          Коментар


            kaci написа:
            ФЕРАРИСТ написа:
            Търся декоративната черна решетка дето е под предния капак - типа който е с правоъгълните отвори...
            Решетка като на снимката ли търсиш?И аз се оглеждам за такава, но да ти кажа честно - много трудна работа.
            О, да и аз искам такава, но доста трудно ще бъде намирането и.
            ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
            Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
            Jet Black E46 M3

            Коментар


              Абе ако видя някъде по фешън решетка от сорта дето да се сбира в тия размери пак мога да си я натамъня, ама уж да е за Купе гледам......
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                Неска най - накрая дойде оригиналната гарнитура която поръчах от един от англ форум.......пратена на 13 август от Лондон, успешна доставка след два месеца........междувременно аз вече сложих друга, днес закарах двигателя от нас до сервиза, и довечера ще направя плах опит да го кача сам на колата да е поне и да почвам да му кича перифериините джаджи.....
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  като имаш оборудване - сам не е много трудно. Аз със скоростите барабар последния път сам го слагах - не видях зор, ама закачих един маркуч на климатика и явно съм го повредил защото после като го пуснах и почна да фъщи фреон от там и се наложи да го сменям
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    Ми подемник имам, на транспалетна количка е, мисля че ще е пипкаво, но ще стане.......
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      ФЕРАРИСТ написа:
                      Неска най - накрая дойде оригиналната гарнитура която поръчах от един от англ форум........
                      Това ако е оная гарнитура за която си мисля.........най вероятно е носена от куриер пешеходец!Мотора се качва лесно и то от сам човек с техниката която имаш на разположение! Много е важно левия и десния тампон да са монтирани на конзолите на мотора! Знаеш ми телефона ако закъсаш нещо!

                      Коментар


                        kaci написа:
                        DJ_STIVAN написа:
                        Нови са около 80лв от Динекспрес
                        Темата е стара, но едва ли нещата са отишли към по добро! Сега ако ми кажеш че ангренажа ти е сменян там, ще имам обяснение за ужасния вид в който си получих петите за зацепването на ремъка!
                        Ами не, идея си нямах ! Има ли им нещо на петите. Общо взето майстора ги прати и незнам какво им е било състоянието?
                        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                        Коментар


                          Същата гарнитура......но тая ще си я паза резерва, оглеждам се за евтинджос двигател на купе петак турбо с инсталация, нямам нищо против да махна тоя двг от алфата и да сложа такъв.....При мен всичките тампони на двигателя са полиуретан, и понеже ме мързеше да мисля вариант при който болта да влиза през конзолата и да се хваща в тампона, стана така че болта ми влиза от горната част на тампона, трабва да мине през конзолата надолу, и с гайка в долната страна........тва винаги значи че ако трябва да пипам нещо по тампона, за да го сваля трябва да откачам конзолата.......но не е проблем голям......Така или иначе имам доста свалени и качени двг-та, а и без броня, подкалници и т.н проблема ще е най- вече в точното центриране - всичко друго е лесно......
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            DJ_STIVAN написа:
                            Ами не, идея си нямах ! Има ли им нещо на петите. Общо взето майстора ги прати и незнам какво им е било състоянието?
                            Нищо им няма слава богу, но ги е прибрал в опаковката както са си били мръсни(ама много мръсни) и целите в масло. Упътването което беше с тях на практика вече е неизползваемо. Отношението към инструмента за мен говори много за човека който го използва!
                            ФЕРАРИСТ написа:
                            При мен всичките тампони на двигателя са полиуретан, и понеже ме мързеше да мисля вариант при който болта да влиза през конзолата и да се хваща в тампона, стана така че болта ми влиза от горната част на тампона, трабва да мине през конзолата надолу, и с гайка в долната страна........тва винаги значи че ако трябва да пипам нещо по тампона, за да го сваля трябва да откачам конзолата.......но не е проблем голям......Така или иначе имам доста свалени и качени двг-та, а и без броня, подкалници и т.н проблема ще е най- вече в точното центриране - всичко друго е лесно......
                            Каквито и да са тампоните ти те се захващат към роговете с по три болта! От опит ти казвам че мотора се слага най лесно когато тампоните са на него. Отделно на тампоните и роговете има водещи отвори които се центрират по спомен с рамото на твърд върток и това улеснява страшно много нещата! Ако ще се бориш с мотора сам, няма да сбъркаш ако ми се довериш.

                            Коментар


                              Качих двигателя, понакичих хидравличната помпа, шайби, термостати, и прочее каквото можах.......утре ще постна снимки че трябва да се поспи малко......Не знам по каква причина, но тая вечер всичко ми вървеше като по вода, кутията я нахлузих от раз без да прекарвам съединителя и притискателя през дорник дори, двигателя заспа от първия път също, такова вървене никога не ми е вървяло......
                              Alfa 156 2.0 TS
                              Alfa 156 20VTurbo
                              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                              Locost TF1 3.0V6

                              Коментар


                                ФЕРАРИСТ написа:
                                такова вървене никога не ми е вървяло......
                                Дано все така да ти върви! Има дни в които наистина всичко става без усилие. При мен нещата винаги са ставали най бързо и безпроблемно когато съм бил сам в сервиза!

                                Коментар

                                Working...
                                X