Нови са около 80лв от Динекспрес или който и да е представител на фиат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
kaci написа:ФЕРАРИСТ написа:Търся декоративната черна решетка дето е под предния капак - типа който е с правоъгълните отвори...
Коментар
-
Неска най - накрая дойде оригиналната гарнитура която поръчах от един от англ форум.......пратена на 13 август от Лондон, успешна доставка след два месеца........междувременно аз вече сложих друга, днес закарах двигателя от нас до сервиза, и довечера ще направя плах опит да го кача сам на колата да е поне и да почвам да му кича перифериините джаджи.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Неска най - накрая дойде оригиналната гарнитура която поръчах от един от англ форум........
Коментар
-
kaci написа:DJ_STIVAN написа:Нови са около 80лв от ДинекспресAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Същата гарнитура......но тая ще си я паза резерва, оглеждам се за евтинджос двигател на купе петак турбо с инсталация, нямам нищо против да махна тоя двг от алфата и да сложа такъв.....При мен всичките тампони на двигателя са полиуретан, и понеже ме мързеше да мисля вариант при който болта да влиза през конзолата и да се хваща в тампона, стана така че болта ми влиза от горната част на тампона, трабва да мине през конзолата надолу, и с гайка в долната страна........тва винаги значи че ако трябва да пипам нещо по тампона, за да го сваля трябва да откачам конзолата.......но не е проблем голям......Така или иначе имам доста свалени и качени двг-та, а и без броня, подкалници и т.н проблема ще е най- вече в точното центриране - всичко друго е лесно......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Ами не, идея си нямах ! Има ли им нещо на петите. Общо взето майстора ги прати и незнам какво им е било състоянието?ФЕРАРИСТ написа:При мен всичките тампони на двигателя са полиуретан, и понеже ме мързеше да мисля вариант при който болта да влиза през конзолата и да се хваща в тампона, стана така че болта ми влиза от горната част на тампона, трабва да мине през конзолата надолу, и с гайка в долната страна........тва винаги значи че ако трябва да пипам нещо по тампона, за да го сваля трябва да откачам конзолата.......но не е проблем голям......Така или иначе имам доста свалени и качени двг-та, а и без броня, подкалници и т.н проблема ще е най- вече в точното центриране - всичко друго е лесно......
Коментар
-
Качих двигателя, понакичих хидравличната помпа, шайби, термостати, и прочее каквото можах.......утре ще постна снимки че трябва да се поспи малко......Не знам по каква причина, но тая вечер всичко ми вървеше като по вода, кутията я нахлузих от раз без да прекарвам съединителя и притискателя през дорник дори, двигателя заспа от първия път също, такова вървене никога не ми е вървяло......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар