Малко ъпдейт на темата.......С интериора почти приключихме, сега реших да почна по двигателя да работя, тъй като предпочитам когато го сложа и запаля и всичко е наред, тогава да редя кабеляците в купето по местата им, и да доизкусорявам нещата......Проблема е че на 21 тоя месец ще има пак каране на Калояново, на 5 септември Итал Тракдея, и затва ще трябва и Алфата да достегна, мисля да и сложа за тия две мероприятия съединителя и маховика от купето, а и някой други неща......Не мога все още да определя дали работата вътре в купето няма да се окаже по малко трудоемко от портването на главата и колектора - ебаси разминаванията, разликите са по минимум милиметър, стърчат ръбове, портовете са дълги и резачето трудно стига до края, снощи поръчах по ибея две с малко по различна форма и дължина и се надявам да дойдат до 3-4 дена.......двете глави на алфенския ми шестак ги портнах за 1 ден, тука за 6 часа пилене едва оправих 60% от единия цилиндър, говорим за всмукателите от - до......Всякакви съвети и мнения са желателни......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
Регулиращия шим за диференциала е един и ако не се лъжа се монтираше на левия лагер!Специални благодарности за снимката на маслената помпа! При мен има лек теч и бях заподозрял уплътнението на тапата за редукционния клапан, но сега виждам че такова липсва! Сигурно ще се окаже че теча е от масления термостат или от филтъра.За портването на главата не ти завиждам! Не е истина колко са зле отливките при Фиат!ICI беше пуснал много полезна препратка към сайта на Guy croft, но май тамошната тема вече не съществува
Коментар
-
За потоците горе долу съм му изчел теорията, но си е много пилене, а ножчето ми не е с оптималната форма, а и баш там където ефекта е най - голям от портването, ако ти трепне или извибрира машинката и нараниш качествено леглото на клапана, става баси красотата......Преди 6-7 години някакъв от Хасково или Димитровград ми обяви 250 лв за портване на глава на 156 - ца......рекох си че тоя е луд......не е луд, ако аз трябва да портна глава на купе за пари, за по малко от 400 лв не бих си мръднал пръста.......Абе Каци - гарнитура за маслена помпа съществува ли изобщо, че тая остана на две части, другата е залепена за двигателя....че сега се чудя дали да я махна цялата и само с много тънък слой Рейнц, или да я оставя тая, а само силикон на местата където се съединява...?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Абе Каци - гарнитура за маслена помпа съществува ли изобщо, че тая остана на две части, другата е залепена за двигателя....че сега се чудя дали да я махна цялата и само с много тънък слой Рейнц, или да я оставя тая, а само силикон на местата където се съединява...?ФЕРАРИСТ написа:Преди 6-7 години някакъв от Хасково или Димитровград ми обяви 250 лв за портване на глава на 156 - ца......рекох си че тоя е луд......не е луд, ако аз трябва да портна глава на купе за пари, за по малко от 400 лв не бих си мръднал пръста.......
Коментар
-
по-малкият порт на всмукателя към главата който е, е така наречения анти-ревърс.Служи като вид еднопосочен клапан на въздуха, който се опитва да се върне назад при по-ниски обороти при началото на такт всмукване когато буталото се движи още нагоре а всм. клапан вече се отваря.При 16В мотора е още по-голям тоя праг и не го пипам За портването, 2.0 8В глава я правя за ден, 2.0 16 за три+ дена, а 2.0 20В за 4 дена, няма лесно, ръката ми като я пипна направо звънти като опъната струна от работата с гриндера.
Коментар
-
kaci написа:За портването на главата не ти завиждам! Не е истина колко са зле отливките при Фиат!ICI беше пуснал много полезна препратка към сайта на Guy croft, но май тамошната тема вече не съществува
Коментар
-
За някои разминавания наистина вина има масовото производство, но за грапавината в портовете и т.н. не мога да намеря извинение! Все пак петака се слага в скъпите модели на марката!На снимките може да видиш какво е положението при мен! Ако прокарам пръста си натискайки по силно през изпускателните портове, със сигурност ще има кръв!
Коментар
-
Идеално, до ден два като ми дойдат по харните борчета и почвам по сериозно......Може ли по твое мнение да се отнеме малко от водачите на клапаните, без да се намаля дължината им, нито пък да се прекалява - по половин мм да речем.....????Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
водачите само им правя скосяване като фаска на ръбовете, и то само където бие потока, отпред и отстрани.портването става с ръкохватка с малък патронник и гъвкав вал за дрелка, от Бриколаж на Волфкрафт е, само че след няколко портвани глави се поразби и ще трябва да си я доработя по по-истински начин за да държи.Правил съм и с пневматична ръкохватка, също става.
Коментар
-
Ици, за да има анти-ревърс ефект не трябва ли по-малкия размер да е откъм дросела, а не откъм главата Иначе за портването верно е голяма греда и си мисля, че при турбо кола не си струва да си го причиняваш! Опит споделям - една и съща турбо-кола със стандартните си портове и портната не дава разлика във вървежа при едно и също налягане на турбината! При принудителното пълнене по-голямкото налягане играе ролята на заигран порт при атмосверка. Едва ли и сниманите от "Каci" грапавини оказват кой знае какво влияние при 1,5 бара налягане! Виж грамотния порт и шлайф при атмосверките особено в комбинация с файски колектори /всмук. и изп./ е друга бира.... Темата с портването е верно необятна и ако решим да я изчерпваме сигурно ще стигнем и до резонанси и ще стане .... адТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар