Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Малко ъпдейт на темата.......С интериора почти приключихме, сега реших да почна по двигателя да работя, тъй като предпочитам когато го сложа и запаля и всичко е наред, тогава да редя кабеляците в купето по местата им, и да доизкусорявам нещата......Проблема е че на 21 тоя месец ще има пак каране на Калояново, на 5 септември Итал Тракдея, и затва ще трябва и Алфата да достегна, мисля да и сложа за тия две мероприятия съединителя и маховика от купето, а и някой други неща......Не мога все още да определя дали работата вътре в купето няма да се окаже по малко трудоемко от портването на главата и колектора - ебаси разминаванията, разликите са по минимум милиметър, стърчат ръбове, портовете са дълги и резачето трудно стига до края, снощи поръчах по ибея две с малко по различна форма и дължина и се надявам да дойдат до 3-4 дена.......двете глави на алфенския ми шестак ги портнах за 1 ден, тука за 6 часа пилене едва оправих 60% от единия цилиндър, говорим за всмукателите от - до......Всякакви съвети и мнения са желателни......
    Прикачени файлове
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      #62
      Продължаваме че повече от 10 снимки не можело да се атачват....
      Прикачени файлове
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        #63
        Регулиращия шим за диференциала е един и ако не се лъжа се монтираше на левия лагер!Специални благодарности за снимката на маслената помпа! При мен има лек теч и бях заподозрял уплътнението на тапата за редукционния клапан, но сега виждам че такова липсва! Сигурно ще се окаже че теча е от масления термостат или от филтъра.За портването на главата не ти завиждам! Не е истина колко са зле отливките при Фиат!ICI беше пуснал много полезна препратка към сайта на Guy croft, но май тамошната тема вече не съществува

        Коментар


          #64
          За потоците горе долу съм му изчел теорията, но си е много пилене, а ножчето ми не е с оптималната форма, а и баш там където ефекта е най - голям от портването, ако ти трепне или извибрира машинката и нараниш качествено леглото на клапана, става баси красотата......Преди 6-7 години някакъв от Хасково или Димитровград ми обяви 250 лв за портване на глава на 156 - ца......рекох си че тоя е луд......не е луд, ако аз трябва да портна глава на купе за пари, за по малко от 400 лв не бих си мръднал пръста.......Абе Каци - гарнитура за маслена помпа съществува ли изобщо, че тая остана на две части, другата е залепена за двигателя....че сега се чудя дали да я махна цялата и само с много тънък слой Рейнц, или да я оставя тая, а само силикон на местата където се съединява...?
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            #65
            ФЕРАРИСТ написа:
            Абе Каци - гарнитура за маслена помпа съществува ли изобщо, че тая остана на две части, другата е залепена за двигателя....че сега се чудя дали да я махна цялата и само с много тънък слой Рейнц, или да я оставя тая, а само силикон на местата където се съединява...?
            Гарнитура съществува, но е налична само в пълния комплект гарнитури за мотора!Гарнитурата може да си направиш и сам! Не бих куплирал помпата с блока само със силикон или с "ремонтирана" гарнитура!
            ФЕРАРИСТ написа:
            Преди 6-7 години някакъв от Хасково или Димитровград ми обяви 250 лв за портване на глава на 156 - ца......рекох си че тоя е луд......не е луд, ако аз трябва да портна глава на купе за пари, за по малко от 400 лв не бих си мръднал пръста.......
            Понякога оценяваш и приемаш "скъпотията" чак когато се изгърбиш!И мойта глава(на третия ми мотор :D )ще мине през подобна процедура и евентуалните размери и снимки ще са много полезни. :D

            Коментар


              #66
              по-малкият порт на всмукателя към главата който е, е така наречения анти-ревърс.Служи като вид еднопосочен клапан на въздуха, който се опитва да се върне назад при по-ниски обороти при началото на такт всмукване когато буталото се движи още нагоре а всм. клапан вече се отваря.При 16В мотора е още по-голям тоя праг и не го пипам За портването, 2.0 8В глава я правя за ден, 2.0 16 за три+ дена, а 2.0 20В за 4 дена, няма лесно, ръката ми като я пипна направо звънти като опъната струна от работата с гриндера.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #67
                kaci написа:
                За портването на главата не ти завиждам! Не е истина колко са зле отливките при Фиат!ICI беше пуснал много полезна препратка към сайта на Guy croft, но май тамошната тема вече не съществува
                ооо, не са никак зле, просто е нормално за масово производство да е така.Аз като видях на ево8 главата и си помислих, че погрешка са пуснали глави брак на поточната линия, такова разминаване на сърцата на портовете има при залагането им за леене, едни прагове при леглата срещу потока се получават от порядъка на милиметър, там портването е приключение направо.И това им е при всички глави, нормално с други думи.При Хонда иначе съм забелязал, че е много добро качеството.линка за 2.0 20В на Гай Крофт си е там, в раздел въпроси към Гай Крофт мисля беше темата.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #68
                  За някои разминавания наистина вина има масовото производство, но за грапавината в портовете и т.н. не мога да намеря извинение! Все пак петака се слага в скъпите модели на марката!На снимките може да видиш какво е положението при мен! Ако прокарам пръста си натискайки по силно през изпускателните портове, със сигурност ще има кръв!

                  Коментар


                    #69
                    вярно, че са много грапави, това е от леярската пръст от която пресоват сърцата за рънърите - много камъчета са оставили и като опадат докато ги залагат във формата се получава това
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #70
                      обещах на Ники снимки от мои портове на 2.0 20вна последната снимка се вижда купчинката свален алуминий от портовете...странно, но не намирам темата за портване на 2.0 20в от Гай Крофт
                      Прикачени файлове
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #71
                        Идеално, до ден два като ми дойдат по харните борчета и почвам по сериозно......Може ли по твое мнение да се отнеме малко от водачите на клапаните, без да се намаля дължината им, нито пък да се прекалява - по половин мм да речем.....????
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          #72
                          остави няколко снимки на уреда с който пилиш портовете...
                          успеха цена няма.

                          Коментар


                            #73
                            водачите само им правя скосяване като фаска на ръбовете, и то само където бие потока, отпред и отстрани.портването става с ръкохватка с малък патронник и гъвкав вал за дрелка, от Бриколаж на Волфкрафт е, само че след няколко портвани глави се поразби и ще трябва да си я доработя по по-истински начин за да държи.Правил съм и с пневматична ръкохватка, също става.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              #74
                              Ици, за да има анти-ревърс ефект не трябва ли по-малкия размер да е откъм дросела, а не откъм главата Иначе за портването верно е голяма греда и си мисля, че при турбо кола не си струва да си го причиняваш! Опит споделям - една и съща турбо-кола със стандартните си портове и портната не дава разлика във вървежа при едно и също налягане на турбината! При принудителното пълнене по-голямкото налягане играе ролята на заигран порт при атмосверка. Едва ли и сниманите от "Каci" грапавини оказват кой знае какво влияние при 1,5 бара налягане! Виж грамотния порт и шлайф при атмосверките особено в комбинация с файски колектори /всмук. и изп./ е друга бира.... Темата с портването е верно необятна и ако решим да я изчерпваме сигурно ще стигнем и до резонанси и ще стане .... ад
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                #75
                                В Ф1 битува мнението че "Девил из ин дъ детайлс"......
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X