Абе сори за спама, 2 купета ли имаш, защото постоянно гледам снимка на лява и дясна дирекция и се обърках вече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
Махай го балансиращия. Работата му май е само да товари помпата. Дори през него не минава и маслена магистрала. 2 тапи и е вънка.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Бях попаднал на една фраза в западния нет в превод на български гласеше нещо такова: "балансните валове са за да се чувства задника ви добре, а не двигателят..." Относно лагерите - и аз съм на мнение да не ги сменяш. При това им състояние, едва ли и вала ще е за шлайф. Като гледам втората снимка дето е дал Каци, торпедната стена е 1:1 с тая на мареята (предполагам и на другите от типо платформа) и мисля че ще е по лесно наистина да я отрежиш и да си прсадиш от кола с ляв волан. Ще си спестиш даста бъдещи главоболия. Другия начин еда работиш на парче в ляво и дясно - горе долу по линиите които съм дал на долната снимка има съвпадение и при двата вида дирекции. Ще трябва само много точно да се напаснат за да не ти седят накриво педалите
Коментар
-
Ето нещо с което предполагам ще ти помогна (не мога да открия и по-детайлните снимки на преградата )И аз съм на мнение да НЕ сменяш основните и аксиалните лагери, както и да НЕ премахваш балансиращия вал!По спомен си с олекотен маховик и олекотена ремъчна шайба(която си е бивш демпфер), нали?Не вярвам някой да ти направи качествен баланс на коляновия вал(със закачено всичко по него) и това в комбинация с петте цилиндъра ще доведе до едно от най разрушителните неща в механиката - вибрация с предполагаема собствена и принудена честотна амплитуди неуловими за Дто ти, но в същото време........При 4ри цилиндровия мотор оправдавам премахването, но при нас - не.
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Аксиалните ми се виждат поизносени, ще трябва да видя първоначалния им размер, какъв е, но тях така или иначе мисля да ги сменя задължително......Въпрос най - вече към Ици - изгарям от желание да си изхвърля балансиращия вал, 156 двойката я карам вече втора година без два балансиращи, чесно казано не мисля че тоя петак се "балансира" кой знае колко от некво валче като тва?.......
Коментар
-
Баланс-вала изхвърли задължително! Много ебава маслената помпа! Видял си че е зацепен директно на едно от зъбните колела на маслената помпа! Тези зъбни колела на помпата треа хем вала да въртят, хем да са им точни хлабините за добро налягане в магистралата, хем пък лагеруват в алуминиев корпус! И понасяйки усилията на баланс-вала разбиват отворите в алуминиевия корпус на помпата - тез отвори в които лагеруват самите компресорни колелла..... От там зъбаците устъргват корпуса, от тез дерюги на корпуса се губи налягане, през разширените отвори също се губи налягане, помпата кляка, респективно клякят и лагери, колян-валове, биели.... ад! МАХАЙ БАЛАНС - ВАЛАТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Конзолата със педалите вече е сложена, отказах се да прехвърлям английската отляво, не пасват нещата, взех конзола от лява дирекция и с няколко дупки се оправиха нещата....Нещо като въпрос - имам тапа за единия край на бал. вал, дето е откъм скоростната, въпроса ми е откъм помпата дали изобщо е нужно да го затапвам, или просто да оставя лагера който си е бил там - така или иначе и докато е бил вала там тва място не е било уплътнено, не мисля че дори и да не е уплътнено сега ще е проблем - някакви съвети или препоръки в тоя аспект.....?П.П - вала няма маслени магистрали както е при Тспарка да речем.....П.П.П - доколкото виждам биелните лагери са стандартните - 7780565 е номера на тях - 1.534-1.540 дебелина......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
От към съединителя - тапа за блок щото е стандартен размера, а от към помпата слагам лагера и зегерката, като на мястото на баланс вала в лагера стържа алуминиева втулка! Струва ми се много голям отвора в блока, за да го оставя без лагер, а така с лагер и втулката масло ще се плиска само през сеператора на самия лагер, както е в оригинал. Не затапвай обаче с тапа откъм помпата.... Щото явно не стига мазането за веригата и .... и .... се посира. Преди време отварях такъв матор без баланс вал и със тапа и откъм помпата-пластмасовия водач на веригата на маслената помпа липсваше, беше се опекъл и натрошил, а веригата и зъбаците беха мораво сини, веригата беше разпъната да си е.е , а зъбаците изкривени по посоката на въртене.... Колата беше внос от Италия! Явно и там има малоумия Не знам дали се разбра кво исках да кажа ... надявам се - да Снимки на тез неща дедо се опитвам да обясня има в темата " Бавно развиващо се ХГТ - лекинко проектче" /че не ми се копват снимки сега/ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Вчера и днес слагах сервото и напасвах помпата на съединителя - оригиналната е с по късо рамо и пасва на старата конзола, затова направих и заварих нещо като удължение на сегашното рамо, и стана идеално - лоста на спирачките пасна идеално като дължина......Днес взех и конзолата за парното, при сравнение се оказа че то също е от две части, централната му е стандартна, задната и извита част е различна, поиграх си малко да прехвърля моята централна на другата и стана без проблеми.......Появиха се незначителни проблеми с дължината на инсталацията в купето, утре ще разплета една част от нея, мисля че само една от буксите ще иска алтернативно пренасочване, или леко удължение.......трябва да съм готов с инсталацията, преди да започна да качвам парното, гредата и центр конзола........направих отвор за въздуха от другата страна на купето, стария запуших........Надявам се до неделя да съм приключил със всичко по интериора, и да почна по приятната част по колата - двг и прочее.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Вчера и днес слагах сервото и напасвах помпата на съединителя - оригиналната е с по късо рамо и пасва на старата конзола, затова направих и заварих нещо като удължение на сегашното рамо, и стана идеално - лоста на спирачките пасна идеално като дължина......Днес взех и конзолата за парното, при сравнение се оказа че то също е от две части, централната му е стандартна, задната и извита част е различна, поиграх си малко да прехвърля моята централна на другата и стана без проблеми.......Появиха се незначителни проблеми с дължината на инсталацията в купето, утре ще разплета една част от нея, мисля че само една от буксите ще иска алтернативно пренасочване, или леко удължение.......трябва да съм готов с инсталацията, преди да започна да качвам парното, гредата и центр конзола........направих отвор за въздуха от другата страна на купето, стария запуших........Надявам се до неделя да съм приключил със всичко по интериора, и да почна по приятната част по колата - двг и прочее.....Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар