тоя съединител ще е под въпрос при 500НмА за портването, да не те разочаровам, но са ги минали портовете само за да ги позагладят, даже се вижда докъде е стигала шкурката, като че ли и клапаните не са били махани.Сплитерите не са пипнати въобше, а за преходите и радиусите едва ли - то там е портването, а в случая само са тикали гриндера докъдето хване
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
Клапаните са махани, даже бях там когато стържеше през клапаните.Незнам кое как е, но пак казвам имам и доверие на сервиза и щом са решили,че това е достатъчно, значи е така.А казваш, че двойно усиления ще държи повече, така ли?Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Въпреки че Купето съм го отсвирил докато не мине Тракдея, днес най - накрая ходих да си взема бронята и маските за фаровете от т.нр Пойзън тунинг в Сливен.......За сетен път се убеждавам и заричам че всичко по скапаните си коли трябва да правя сам, независимо дали и колко го разбирам, така поне ще ме е яд само на мене си.....или в случай като тоя - виждам бронята, маските или квито и да са там елементи, харесват ми, взимам ги, не ми аресват - ае чао и тва е - баси дадеш 200 кинта капаро, кажат ти 3 седмици, 2 седмици ти дреме колата в най - големите пекове там, вземеш си я с разпорена щора на шибедаха щото незнамси кво, и после не чакаш още 1 седмица, а общо цели 2 месеца и 10 дена.......ако не бях капарирал отдавна да съм взел друга.......ми ебаси не се бачка така......Отделен е въпроса че е оставил твърде голямо разстояние там където трябва да има отвор, може и да е по добре, но не е тва което му показах като снимка.....И ся като се замисля, оригиналната броня така или иначе нямаше да ми трябва, можех да взема нея, или да дам 150 за неква втора ръка, да си я направя с малко опити и оклепване така, пак щеше да стане по бързо, и по евтино.......Очайващо е просто.......ся не съм спец да определя колко хубаво е направена, лека е, здрава изглежда, ама 70 дена, ебаси.......П.П - главата почти я завърших, останаха 2 порта на интейка да оправя откъм клапаните.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Навремето имаше една рубрика "Помощ, обслужват ни"Пародията е пълна и повсеместна, но сме си тъмни балкански субекти и не би трябвало нищо да ни учудва! Тук "всеки" се занимава с нещо от което е преценил че ще изкара някой лев и в което е "много добър" и разбиращ!По лошото е че е пълно с бездарни лекари, неграмотни учители, а полицаите.........Могилино!Кой модел броня си поръча?Утре ако не се изпокарам със стругарчето ще го питам колко ще иска за капачка за маслото.
Коментар
-
Sparco написа:Малко да вдигна темата то прахта и нещо интересно - тази снимка е от UK Купе форума, свалял съм я преди години.Открийте разликите Иначе проекта го следа с интерес!Лудница е!Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Малко развитие по темата, по малко правя всеки ден, дълго време чаках гарнитурата, първо ми пратиха за атмосферка, и прочее.......Преди малко сглобих главата, и зацепих новия ремък.......В началото предполагах че обръщането на волана щеше да ми отнеме повече време от двигателя, но се оказа обратното.....От главата се отвяха 0.16 десети, колкото да се изравни......Резултата от 3седмичното портване - предварително заоблих водачите на клапаните преди на ги набия......всмукателните най- вече......Монтирани нови гумички на клапаните, водачи и прочее......Сложих старата водна помпа, въпреки че имам още 2 нови, едната уж оригинална......тази с метален пропелер изглеждаше добре и затова я оставих....Проверих и цилиндрите за износване, нещата са добре.......Гарнитурата.......Буталото в ГМТ.....Като се стягат петите е добре да се ползват малко по дълги болтове, иначе стандартните болтове хващат само 2-3 витки, и резбата лесно може да се скъса......Нещата трябва да изглеждат горе долу така.....Малко по фешън осветление за буталата в сравнение със стандартните иридиеви.......Сега ще трябва да придвижа двигателя до колата дето е в сервиза, и след седмица турски ал инклузив, и свободното каране на Калояново на 09.10, ще качвам двигателя и всичко останало......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Търся декоративната черна решетка дето е под предния капак - типа който е с правоъгълните отвори, тази дето е с хоризонталните ленти ми е поначупена, а и е още в Пойзън тунинг, на който я оставих преди около 4-5 седмици, да ми направят друга, след като преди това още 8-9 седмици не успяха......и съм ги отсвирил.....Не съм пуснал още обява, но някой ако види такава или знае, да ме има впредвид.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар