Честито! Утре частите пътуват към теб. Аксиалните лагери на Glyco ми се сториха по добри от AEто и на своя глава взех тях.Водачите които ми предложиха бяха с обидно за мен качество. Ще потърся нещо отвън и ако отново няма успех, моят съвет ще е свестен стругар(да не кажа че това е най-добрия вариант).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
WhitePower написа:ФЕРАРИСТ написа:Също съм мераклия за бронзови водачи, ако някой друг има някакви предложения ще е много добре.....uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
анти-ревърса си е точно преход от малко сечение със праг към по-голямо, точно на входа на портовете на главата е, образуван от по-малките по размер рънъри на всм. колектор.При подробно заиграване с портването при турбо има файда, понеже при дадено налягане на турбото се прекарва повече дебит през мотора
Коментар
-
Неска взех нещата дето Каци прати, дойдоха трите борчета дето поръчах по ибея, избиха ми водачите на клапаните и утре почвам по същество портването......Плеснах двг-то бяло, знам че ще стане на гъз, но понеже съм чуствителен на тема течове и прочее, реших че ката по добре ще си личат нещата, а и на мен не ми дреме отвън как ще е, вътре е важно да е пушка.......Водачите засега ще са проблем, обиколих разни хайвани, гледат като индианци, викат "Ама те що са различни", изобщо жалка картина, един извади некви дето се вереше и кълнеше че са същите, те хем по къси, хем и тънки......Ужасно....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Засега не мога да те зарадвам с новини за нови водачи. Не съм и спал обаче Изнамерих един pdf файл, но не мога да го разцепя и затова качвам снимки от него. Дано помогнат с нещо. Гледам че много Алфи също са с водачи като на Купето.Дефлорира ли кутийките с частите за проверка на съдържанието?
Коментар
-
Аз да питам относно конструкцията на фаровете.....гледал съм по разни предавания че директно сменят английските фарове със нормално европейски....т.е. левия леко надолу а десния нагоре... за светенето говоря.Та сам ли си ги гласил или си взел директно нормални фарове?Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Нещата леко замряха тия дни, всеки ден по малко кълвя от портовете на главата, вчера закачих АБС-а, и направих 2 нови спирачни тръбички за към помпата.......Двг-то понеже ми е вкъщи, му обръщам и на него по малко внимание, затворих картера вече, сите лагери и карантия е вече вътре, досега не ми се беше случвало да изкривя дюзите под буталата, но тук успях и петте да ги огъна - нещо се бях размечтал и не съм ги вкарал целите в отворите, и като ги напънах с болчето, ламаринката им се изкриви.......изправих ги после де, но все пак......когато двигателя е на колата, картера се сваля кофти заради всмукателя, но когато ти е на масата всичко си влиза без проблеми.......направих може би грешката да ползвам старата гарнитура на маслената помпа, която на всичкото отгоре липсваше от едната страна 5-6 сантима, използвах случая че всичко е разглобено, обезмаслих юнашки и още по юнашки оклепах с рейнц силиконче(мноо ме кефи, влюбен съм в тоя силикон).......така или иначе ще следя първите няколко дена много внимателно дали ще бликне масълце отнякъде......писах си няколко бележки да не забравя преди палене да напълня маслената помпа с масло.....Взех и водачи с 300 зора......Портването ще ми разкарае фамилията......изпускателите всичките са готови, но по всмукателните портове има яко за пилене......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Чак такъв спец не мисля още че съм, че и мнение да казвам за правилно портване, но мисля че може и още да махнете - мистър Крофт рече че 2мм човек мое да отвее от всички стени на порта, не рече ква хурка е да се направи, но това мога и аз да го кажа......Колко мм са тия бутала и колко излязоха като пари, откъде и прочее?????Гледам че и цилиндрите са лъснати......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Комплекта с биелите ,сегментите и буталните болтове са точно 2000. Размера им е 82.5. Блока е челосан, както и главата и цилиндрите естествено за да влезнат буталата.За порта аз пък въобще не разбирам, но се доверяваме напълно на сервиза който прави колата и мисля, че има защо. Така като гледам може да събереш купето за трак дея? Няма ли да го разтъпчеш и него малко на пистата, иска ми се да видя какво могат тези коли по завоитеAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Да ви питам... този съединител дали ще устиска 500Нм?http://www.larkspeed.com/index.pl?a=...dle-Clutch-KitAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар