Иначе за водната помпа - мен ако питаш щом вече си я купил(откъде я купи и марка?) по добре я смени. Аз знам само за две марки предлагащи такава водна помпа (с метална турбина) - SKF и HEPU. Щом е сменяна в Англия, то най вероятно е SKF.
Нямам идея вече от къде я взех, още като взех купето я поръчах и вече съм забравил.....
DJ_STIVAN написа:
Няма ли да ти е по - спокойно ако снабдиш Купето с един такъв кит?
Чесно казано ако взема ковани железа, ще се изкуша да отида още по напред в пауъра, а толкова много коне само на предно си е безмислено, тва което ми е в момента ми е повече от достатъчно.....
Прикачени файлове
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Ами съвсем скоро влизат в един проект 420++, Щеше да е още по яко ако бяхме успели да намерим блок и колянов вал от стило 2.4....тогава щеше да е мания.... ама нещо в БГ са трудни за намиране.
Ами съвсем скоро влизат в един проект 420++, Щеше да е още по яко ако бяхме успели да намерим блок и колянов вал от стило 2.4....тогава щеше да е мания.... ама нещо в БГ са трудни за намиране.
Ами съвсем скоро влизат в един проект 420++, Щеше да е още по яко ако бяхме успели да намерим блок и колянов вал от стило 2.4....тогава щеше да е мания.... ама нещо в БГ са трудни за намиране.
2.4 дизеловия вал и блок не са ли близки?
Като лифт вала е същия , но шийките са друг размер, а за блока незнам..
Неска ебаси гърча - за времето в което свалих централната конзола с парното, щях да сваля и кача отново същите на Алфа 156 и то с ръка вързана за гърба.....как може за да свалиш конзолата да се наложи да махаш чистачките, щото някой голям мозък е решил да боцне две болчета отвън да държат цялата конзола с централната греда......куц и гърбав станах докато ги сваля, въпреки всичко исках да запазя тия неща, щото не се знае......иначе щях да бия на цялата система 3-4 чука и майната и......Добрата новина е че централната греда ще се ползва наново, просто планката където се захваща волана ще се презавари от другата страна, има си дори технологично местенце......утре ще дооголя тапицериите и ще килна спирачките за да видя с тях как ще се процедира, Каци и още едни хора ме стреснаха че ще трябва цялата преграда между двгто и купето да се реже и сменя с такава от нормална кола, а аз горещо се надявам и си мисля че няма да ми се наложи......както и за рейката......Другата изненада днес която ми дойде е че в гаража изкочи още една помпа за Купе, чесно казано нещо съм се омотал, и ми е безкрайно неясно защо имам две нови помпи......предположих първо че може да е Алфенска, но не е, различни са......При възможноста да сложа отново старата която е с металните перки, ще си имам две нови помни за чорбица......Утре ще гледам и да сваля блока на двгто и кутията, че да не ми се пречкат....П.П - търся конзолата за парното, може и без казанчето, ще ми трябва нормална, нещо не може да се направи - ако някой знае купе на части да я има, и най - вече да е кадърно свалена.....
Прикачени файлове
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Относно обръщането: мисля, че преградата трябва да е щампована и за ляв и десен волан и от там каде са отворите спрямо дирекцията. Рейката е различна на 100%, парното. Препоръчвам ти ако можеш вземи друга инсталация на купето, за да стана като хората, иначе много разяне и запояване трябва, казвам ти го от опит.П.С. За конверсията, мисля, че само биелите и буталата за различни. 2.4 глава била с по-големи порторве и клани.
Относно обръщането: мисля, че преградата трябва да е щампована и за ляв и десен волан и от там каде са отворите спрямо дирекцията. Рейката е различна на 100%, парното. Препоръчвам ти ако можеш вземи друга инсталация на купето, за да стана като хората, иначе много разяне и запояване трябва, казвам ти го от опит.П.С. За конверсията, мисля, че само биелите и буталата за различни. 2.4 глава била с по-големи порторве и клани.
.За конверсия са нужни.. 2.4 колянов вал, блок ( той е с 1мм по-висок от този на 2.0 мотора) и бутала и биели за 2.0 2-ри ремонт на 83мм
Ето каква е разликата в преградата между различните дирекции(ако намеря по добрите снимки които имам ще постна и тях):Заклевам те никога да не купуваш и монтираш "продукти" на First Line!И аз съм на мнение че инсталацията ще ти е един от големите проблеми. Относно частите които търсиш-аз съм пристрастен и с ръка на сърцето ще те насоча към моргата в Драгичево.
Неска ебаси гърча - за времето в което свалих централната конзола с парното, щях да сваля и кача отново същите на Алфа 156 и то с ръка вързана за гърба.....как може за да свалиш конзолата да се наложи да махаш чистачките, щото някой голям мозък е решил да боцне две болчета отвън да държат цялата конзола с централната греда......куц и гърбав станах докато ги сваля, въпреки всичко исках да запазя тия неща, щото не се знае......иначе щях да бия на цялата система 3-4 чука и майната и......Добрата новина е че централната греда ще се ползва наново, просто планката където се захваща волана ще се презавари от другата страна, има си дори технологично местенце......утре ще дооголя тапицериите и ще килна спирачките за да видя с тях как ще се процедира, Каци и още едни хора ме стреснаха че ще трябва цялата преграда между двгто и купето да се реже и сменя с такава от нормална кола, а аз горещо се надявам и си мисля че няма да ми се наложи......както и за рейката......Другата изненада днес която ми дойде е че в гаража изкочи още една помпа за Купе, чесно казано нещо съм се омотал, и ми е безкрайно неясно защо имам две нови помпи......предположих първо че може да е Алфенска, но не е, различни са......При възможноста да сложа отново старата която е с металните перки, ще си имам две нови помни за чорбица......Утре ще гледам и да сваля блока на двгто и кутията, че да не ми се пречкат....П.П - търся конзолата за парното, може и без казанчето, ще ми трябва нормална, нещо не може да се направи - ако някой знае купе на части да я има, и най - вече да е кадърно свалена.....
Я снимай и ми покажи на кое точно викаш конзола за парно..... Аз имам кутията с турбината /вентилатора де/ и радиаторчето - свалени кадърно! При интерес - ЛС!
Неска отново беше ползотворен ден, съборих двигателя, скоростната, поразкостих мястото между коша и купето, твърде много жици се мотат из района.Болта на коляновия го отвихме с стабилен двуметров лост, беше си малко приключение......Засега приготвям повече нещата за прехвърлянето на волана, може би това ще е по трудоемката операция.....очертават се неколцина затруднения, като най - голямото ще е с конзолата на педалите.......рейката ще се забоде без проблеми, инсталацията ще създаде известни кахъри, но по голям проблем щеше да е ако жиците идваха по къси, а в случая те са излишно дълги......Понеже искам да ползвам същата конзола за сервото и спирачната помпа, както и тази към тях с трите педала, отлепих планката която ги държи към преградата, щото ще ми е по лесно да прехвърля всичко с нея - проблема е че отдясно самата преграда е около 6-7 см по напред отколкото отляво, говоря за мястото където се хваща цялата конзола.......затова трябва да намеря решение - или да изрежа почти същия отвор и отляво(по малък ще е тъй като не е нужно цялата планка да се хваща) и да сложа планката от външната страна, като така изнеса с 4-5 см всичко назад, с което да компенсирам, или просто да я лепна директно на преградата......така или иначе първо ще наложа конзолата и ще тествам дали ще ми е добре въпреки тва че ще е леко напред......Свалих основните лагери - чесно казано по мое мнение изглеждат доста добре, чак ме обзеха колебания дали изобщо да ги сменям ако вала няма нужда от шлайф.....някой може ли да изкаже мнение по снимка......
Прикачени файлове
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Аксиалните ми се виждат поизносени, ще трябва да видя първоначалния им размер, какъв е, но тях така или иначе мисля да ги сменя задължително......Въпрос най - вече към Ици - изгарям от желание да си изхвърля балансиращия вал, 156 двойката я карам вече втора година без два балансиращи, чесно казано не мисля че тоя петак се "балансира" кой знае колко от некво валче като тва?.......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар