Вярно че сме говорили Илияне, ама защо оригиналните лагери нямат такива охлабвания или при тях не действат инерционни сили. И 5-6 стотни охлабване егати инерционното натоварване, та тея биели трябва да са гумени. То хубаво биелите, ами при основните лагери и там ли действат инерционни сили та и там е същото положение. А много добре ви е известно какво се случва като се скъса масления клин. Знаете и че допуските за елиптичност на вала е в рамките на 1 стотна, точно за да не се къса клина, а при 5-6 стотни хлабина в повече какво се случва. Абе всичко е менте в тая държава.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
Ето малко за ексцентричността на лагерите.Като може да има с висока , средна и ниска ексцентричност в зависимост от модела.Освен за динамичната корекция на клиренса при максимални натоварвания, ексцентричността подобрява условията за формиране на масления клин.Измерването в хоризонтала не трябва да е точно до делителната линия заради специфичното изтъняване там.First, let’s define how and where clearance should be measured. Halfshell rod and main bearings do not have a uniform wall. The wall isthickest at 90 degrees from the split and drops off a prescribedamount toward each parting line, depending on the bearing’sintended application. This drop-off is called
Коментар
-
VET написа:Карани. И що така става, че караните, износени, но не изтропали, са с по- добри хлабини, спрямо новите прекрасни ментета.
Коментар
-
Здрасти Илияне, 4-6 стотни казваш, супер, ама и старите, които сваляш, ако ги премериш ще видиш че имат 6-7 стотни хлабина, въпреки износването. Новите показват ексцентричност около 5 стотни, значи ако са износили ексцентричността си старите, то би трябвало да показват около 10-12 стотни, а при такива стойности имам опит колко изкарва двигателя - 500км и то без да го юркаш. А сега като сглобявах купето, взех лагери, основни, Кинг и хоп изненада 9 стотни хлабина на 1, 2, 4 и 5 лагер а на 3-ти 10 стотни спрямо стандартен вал. А супер си работех с Кингчетата до сега. После взех Глико на 30 лв от Стамболийски и 5-стотни хлабина. Ама що това Глико тук го купувам за 30лв, пък в ИБЕЙ, струва 60 лири.
Коментар
-
Днес като се прибрах слязох до гаража да махна повдигачите от главата, пръснах с вд40 всички "дупки" над клапаните да видя дали има течове.....един изпускателен овлажни около себе си, два всмукателни едва - едва.......ще трябва да да се направи добро напасване, не знам доколко стандартното дето го правят шлайфистите има ефект.....Колектора - 2-3-4-5 рънъри са в рамките на 32-35 см дължина, първи е на 39.......а точно първи хайванина не направи по точното копие на Тиг-Арт снимка на което му показах......другите следват същата форма - чесно казано не знам струваше ли си парите при него да го правя или не.....доколкото си спомням из форума на Г Крофт се спрягаше мнението че оптималната дължина варира между 26 и 40 сантиметра......П.П - свалих водната помпа - имам нова взета от Англия, но с пластмасов пропелер, тази е с метален - чесно казано двете ми изглеждат еднакво като състояние, мисля че с ремъците е сменяна преди 15 хиляди мили, и се колебая дали да я сменям или все още не....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
На една Мареа 20 ВИС и смених само ангренажния ремък, защото реших че ролки и помпа са добре и така вече 60 000км ни звук ни стон. Щото знам като купя от тук ролчици колко издържат. Пък после ме обвиняват някои форумни тарикати, че разбираш ли не съм им сменил ролките и те свършили за 20 000 км.
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Няма ли да снабдиш Купето с един такъв кит?VET написа:На една Мареа 20 ВИС и смених само ангренажния ремък, защото реших че ролки и помпа са добре и така вече 60 000км ни звук ни стон. Щото знам като купя от тук ролчици колко издържат. Пък после ме обвиняват някои форумни тарикати, че разбираш ли не съм им сменил ролките и те свършили за 20 000 км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар