От няколко дена съм се зачел и заровил в информация за дифузьори, аеродинамика, обтичане, и прочее.......на едно приятелче направихме елементарен дифузьор, изравнихме или по точно той си накова тънка 0.3мм ламарина по целия под от предния спойлер до задната броня и направихме елементарен тест - на пътя се слага тава с брашно и със 120кмч се минава над нея - след като се монтира всичко изброено по колата теста се повтори - с тези прости аеро елементи пушилката се вдигна поне метър над колата, докато при нормалния тест просто се повлече облаче зад колата......Питах Ферари да ни отстъпят аеродинамичния си тунел за 2-3 дена, но били на зор, и нямало как, затва правим тия елементарни тестове......Така че сега на дневен ред са дифузьор от 4 ребра, изглаждане на целия под и нещо като side skirts отстрани.......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
На кората отзад под резервоара има леки наченки на дифузери.Аз се опитах да измоделирам по-големи върху тях, но самите те са постаневи несиметрично спрямо оста на колата и не стои добре.В UK форума има две теми за такива дифузиори, но и двете мисля са с декоративна цел.Едните са добавка на задната броня, а другите са направени с ламарини върху задната кора.Според мен е вариант да потърсиш кола със сходни размери и маса с тези на купето и с дифузери и да ги приложиш при теб.<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:От няколко дена съм се зачел и заровил в информация за дифузьори, аеродинамика, обтичане, и прочее.......на едно приятелче направихме елементарен дифузьор, изравнихме или по точно той си накова тънка 0.3мм ламарина по целия под от предния спойлер до задната броня и направихме елементарен тест - на пътя се слага тава с брашно и със 120кмч се минава над нея - след като се монтира всичко изброено по колата теста се повтори - с тези прости аеро елементи пушилката се вдигна поне метър над колата, докато при нормалния тест просто се повлече облаче зад колата......Питах Ферари да ни отстъпят аеродинамичния си тунел за 2-3 дена, но били на зор, и нямало как, затва правим тия елементарни тестове......Така че сега на дневен ред са дифузьор от 4 ребра, изглаждане на целия под и нещо като side skirts отстрани.......Power Under Pressure
Коментар
-
Мда, нещо такова, не мисля че диви пари за готов кит са добра инвестиция, единствения плюс е че изглеждат мноо "карбоново"......концепцията и принципа е един и същ, при положение че надали ще правя "double decker" тип дифузьор, нямам нужда от някакво сложно изпълнение.......днес поръчах 10 метра ламарина 0,35мм дебелина че не е особенно тежка и е манипулируема, защото определено ще правя и Алфата така, а тия за два сряза да ми направят ми казаха "от 2 до 4 работни дни", ебаси бизнеса въртят, сякаш е мноо сложно да срежеш две парчета от по 5 метра от едно руло......Ако имам изобщо някакви притеснения, то е доколко генерацията ще е проблем че ще е над ламарината, и дали нещата няма да се понагорещят, въпреки че все пак ще влиза въздух.......увил съм я с термолента така или иначи почти до задното гърне, но все пак в началото ще има малко форсаж само на подемника за да видя дали ще пламне нещо, така или иначе мисля да увия горивните маркучи с една по тънка термолента дето е повече за изолация, отколкото за задържане на топлина, и носи до 300 градуса.........днес накупих самонарезки, шайбички и в интерес на истината тва ще коства не повече от 30 лв на кола.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
а ти мислиш ли да смяташ нещо или съчинения по картинкаhttp://www.youtube.com/watch?v=KGyEH...atedиначе аз си имам на пунтото и не мога да ти кажа дали има ефектPower Under Pressure
Коментар
-
То на хората с аеродинамични тунели понякога им е трудно да уцелят смятането, камо ли на такива като нас......принцина на Бернули е кратък и ясен, придържам се към него, ще направя теста с брашното преди и след, и тва ще е.......Надали ще усетя подобрение, тъй като не съм голям фен на скорости над 220, бързи завой в БГ където да се види на практика дали това действа също няма, а и не мисля да рискувам колата прекрачвайки границата на "работи - не работи", тва е нещо което правя по скоро за гъдел.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Дифузирането започна, успях да наложа и да видя първоначално как ще изглеждат нещата......Струва ми се че от края вдясно може би ще е добра идея да сложа още една по малка плоскост, че там стои някак си празно макар че все още не съм решил......Понеже за да работи тази концепция не е нужен само заден дифузьор, а е нужно вятъра под колата да се оптимизира от началото до края му.....в тази връзка предполагам виждате страничните удължения зад праговете, понеже лапите на подемника пречат да ги наредя както трябва докрай на финала ще сложа колата на 4 поставки за да мога да си вляза отдолу като хората и да направя нещо като чупка пред задните гуми......хубавото им на тия страничните е че не се виждат като се гледа колата отстрани, а въпреки това ще вършат работа.......Заварих към 6 гайки на различни места под колата, на 2 от ребрата държащи резервоара, на моста точно до тръбата на генерацията от двете и страни, и като взема ламарината мисля че няма да имам притеснения за захващането й, може би първоначалното напасване само ще ми даде зор........Изолирах спирачните тръбички и бензинопроводите за всеки случай.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Много е готина, направо ти завиждам благородно, и надявам се не се сърдиш за това че се пошегувах за маската отпред че е от някоя калибра.Мислил ли си да правиш стоповете целите червени, ще изглежда още по добре.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Кое е по смислено - да вдигна 5 коня, после да търся начин да вдигна още 5, и т.н.......а и докато все още само аз сипвам бензин и харча пари по тази кола, мисля че е важно нещата да ми харесват най - вече само на мен........Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Не е лош разултата!Мен лично в линка на kaci повече ми хареса формата на дизуфьори, но наистина най-важното е на теб да ти харесват!Иначе наистини стоят добре на колата.Аз майче и аз ще си направя такова нещо и за мен :D Незнам сигурно има някъв ефект, но визията е добра<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар